Hail! :_D Etsiskelen tässä peliseuraa wowiin (Iällä ei ole merkitystä, kunhan et auo päätäsi tai muutenvain vittuile) Pelailen private servuilla, koska wowin omat servut ei enää kiinnosta. Tällä hetkellä pelailen High Elf hunterilla 7lvl, eli ihan alussa olen vielä. Toivottavasti löytyy peliseuraa :3
ps. En oo pelaillu wowia paljon, joten en tiedä siitä paljon mitään.
Wow peliseuraa? :3
Kissa1337
6
308
Vastaukset
- halukaspelailija:D
Mikäs private wowi on kysees? itte pelaan molen wowii ja se on wrath of the lcih king, oonsiel kyl 60 levune dk(death knight) ja voin tehä uuen ukon :)
Jos siis vielä olet halukas saamaan peli seuraa :D- voispelailla
vieläkös pelaat moltenia? meikäki pelais siellä vähä väliä :D
- tintingfkgkg
tuu normi servuille nii voin olla sulle kaveri :D
moro mun peli tyypi nimi o pallo mä oo 11v. oon aika paljo pelaillu en oo kiroillu muuta ku oon saanu koulussa 6- äikästä
pyysikkö sä siis frozen trohniin kö? eli wow 3?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832304
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441993- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661643Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321144Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801140- 711103