BF3 ja kone sammuu

onnetontietäjä

Pelaan bf3:sta surkealla läppärillä, acer aspire 8930G:llä. Ikää sillä on jo monta vuotta, ongelmia ei ole aikaisemmin ollut. Joskus sims kolmosen kanssa oli ongelmia ja silloin kone sammui kesken pelin, mutta tietokoneen uudelleen asennus ja pölyjen imuroiminen koneen sisältä auttoi.

Viime syksynä aloin sitten pelaamaan battlefield kolmosta ja peli toimi moitteettomasti, mutta nyt yllättäen on alkanut kone sammumaan kesken pelin. Missähän vika mahtaisi olla? Tietokone on varsin viileä ja aina kun pelaan, niin on jäähdytysalusta täysillä puhaltamassa. Näytönohjaimen ajurit päivitetty vasta. Peli valittikin että ne pitäisi päivittää ja nyt päivitin ne, niin ei valita enää mistään mitään, mutta ei vaan peli toimi. Eli siis missähän vika nyt mahtaisi olla vai onko kone yksinkertaisesti surkea pyörittämään tätä peliä? Kuitenkin nelisen kuukautta aikasemmin pystyi pelaamaan täydellisesti..

1

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HDDhackr

      kuullostaisi kuitenkin siltä että se ei tuuletu kunnolla eli ylikuumenee........voihan se cooleri olla kunnossa ja viileä mutta kysymys on että onko lämpötahna enää kunnossa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe