Voiko olla kaaso ja bestan olla sama henkilö?

mitä pitää tehdä

Sulhasellani on aivan ihana lapsuudenystävä. Pitkän seurustelumme aikana tästä ystävästä on tullut myös minun paras ystäväni. Olemme paljon kolmistaan ja sitten he ovat äijäporukalla tai sitten minä ja ystävä ollaan keskenään. Kun kerroimme kihlautumisesta, oli Hän aivan innoissaan ja onnellinen meidän kahden puolesta. Hän sanoi haluavansa osallistua hääjärjestelyihin, koska hänelle ei näillä näkymillä ole omia häitä odotettavissa. Kun keskustelin kahdestaan sulhasen kanssa, kävi ilmi että hän haluaa tämän bestmaniksi ja minä kaasoksi.

Kumpikaan ei haluaisi antaa periksi, koska tämä on meidän molempien paras ystävä muut tulee jälkijunassa. Oisko se niin hieveää jos sama mies hoitaa molemmat virat. Ainoat asiat milloin pitäisi olla kahdessa paikassa saamanaikaa, olisi aika ennen vihkimistä pukeutuminen ja muu vastaava. Tämä varmaan voisi kuitenkin ottaa suunnittelussa huomioon että hän voisi viettää aikaa meidän molempien kanssa. Tai sitten me pukeudutaan ja ollaan samassa tilassa. Ja kirkossa kai myös pitäisi miettiä minne hän asettuisi.

Emme tietenkään ylikuormittaisi häntä. Meidän sisarukset jotka asuvat muualla päin Suomea. Heille jakaisimme juhlapäivän vastuualueet ja muut liikkuvat seikat tasaisesti. Jotta minä, sulhanen ja ystävä voidaan keskittyä juhlaan. Ystävämme olisi siis lähinnä juhlien järjestelyssä mukana.

Tässä kaupungissa ei ole ketään muuta jonka ottaisin yhtä mieluusti morsiusliikkeeseen ja muun somistuksen suunnitteluun kuin Hän. Eikä sulhasellakaan ole yhtä uskottua ystävää joka lähtisi niin mieluusti valitsemaan hääautoa ja koristelemaan sitä.

Emme ole vielä keskustelleet ystävämme kanssa mitä hän haluaa. Uskallammeko ehdottaa hänelle että hän hoitaisi sekä kaason että bestmanin virkaa. Vai onko se liikaa pyydetty?

1

278

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä pitää tehdä

Meni väärälle palstalle ois pitänyt olla kaaso ja bestman palstalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68