Voiko olla kaaso ja bestan olla sama henkilö?

mitä pitää tehdä

Sulhasellani on aivan ihana lapsuudenystävä. Pitkän seurustelumme aikana tästä ystävästä on tullut myös minun paras ystäväni. Olemme paljon kolmistaan ja sitten he ovat äijäporukalla tai sitten minä ja ystävä ollaan keskenään. Kun kerroimme kihlautumisesta, oli Hän aivan innoissaan ja onnellinen meidän kahden puolesta. Hän sanoi haluavansa osallistua hääjärjestelyihin, koska hänelle ei näillä näkymillä ole omia häitä odotettavissa. Kun keskustelin kahdestaan sulhasen kanssa, kävi ilmi että hän haluaa tämän bestmaniksi ja minä kaasoksi.

Kumpikaan ei haluaisi antaa periksi, koska tämä on meidän molempien paras ystävä muut tulee jälkijunassa. Oisko se niin hieveää jos sama mies hoitaa molemmat virat. Ainoat asiat milloin pitäisi olla kahdessa paikassa saamanaikaa, olisi aika ennen vihkimistä pukeutuminen ja muu vastaava. Tämä varmaan voisi kuitenkin ottaa suunnittelussa huomioon että hän voisi viettää aikaa meidän molempien kanssa. Tai sitten me pukeudutaan ja ollaan samassa tilassa. Ja kirkossa kai myös pitäisi miettiä minne hän asettuisi.

Emme tietenkään ylikuormittaisi häntä. Meidän sisarukset jotka asuvat muualla päin Suomea. Heille jakaisimme juhlapäivän vastuualueet ja muut liikkuvat seikat tasaisesti. Jotta minä, sulhanen ja ystävä voidaan keskittyä juhlaan. Ystävämme olisi siis lähinnä juhlien järjestelyssä mukana.

Tässä kaupungissa ei ole ketään muuta jonka ottaisin yhtä mieluusti morsiusliikkeeseen ja muun somistuksen suunnitteluun kuin Hän. Eikä sulhasellakaan ole yhtä uskottua ystävää joka lähtisi niin mieluusti valitsemaan hääautoa ja koristelemaan sitä.

Emme ole vielä keskustelleet ystävämme kanssa mitä hän haluaa. Uskallammeko ehdottaa hänelle että hän hoitaisi sekä kaason että bestmanin virkaa. Vai onko se liikaa pyydetty?

1

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä pitää tehdä

Meni väärälle palstalle ois pitänyt olla kaaso ja bestman palstalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      31
      7048
    2. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      68
      3882
    3. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3879
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      268
      3330
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2807
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2775
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2630
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2500
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      32
      2094
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      142
      2017
    Aihe