Laitettiin XC90 etujarruihin tarvikepalat. Ongelmana on että jousisangat eivät pysy paikallaan vaan tuppaavat tippumaan. Orkkispaloissa oli ulommassa jarrupalassa erillinen peltiläpyskä jossa oli jarrusangalle sopiva reikä. Noissa tarvikepaloissa ei noita ole.
Mitenhän noi sankajouset sais pysymään paikoilla, löytyykö esim. asennussarjaa niille? vai pitääkö olla Volvon orkkispalat? Ossaako joku viisaampi antaa vinkkiä...
XC90/etujarrujen jousisangat
6
147
Vastaukset
- Ämis
Mitäpä luulet pysyykö ne jouset ilman sitä peltiläpyskää? Taisit vastata juuri itsellesi.
Ei muuta kuin työniloa uuteen jarrujumppaan alkuperäisillä osilla. Halvaksi tulee, kun pariin kertaan tekee! - suomalainen ei opi
ne on noita säsämisen iloja, onnea!
- No Problem
Väänteleppä ohkasesta pellista ne puuttuvat peltiläpyskät, laita palan ja satulan väliin kiinni. Toiseen päähän teet tarvittavan läpiviennin jousen tapille.
- AudiA5
siinä se nähdään millaiseksi volvon "laatu" on pudonnut kun siinä on nykyään näin kiinalaisviritelmiä :)
- Näin se on
Mitenkähän tarvikepalat liittyvät Volvon laatuun?????
- Perseaukinen Audi
Näin se on kirjoitti:
Mitenkähän tarvikepalat liittyvät Volvon laatuun?????
Ei näihin vajaaälyisen audi provon viesteihin kannata puuttua se on joku avohoidossa oleva jolla on aikaa päivät pitkät jauhaapaskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966