Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minkä ikäisenä lapsi omaan huoneeseen nukkumaan?

ärsyyntynyt....

Joo eli, mua alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään. Vanhemmat eronnut ja isällä ja sen uudella naisella on 7v tyttö, eli menee syksyllä kouluun ja nukkuu vanhempien kanssa samassa huoneessa. On aina nukkunut. Itse olen kohta 15 vuotias, ja mun tietääkseni lapsi laitetaan yleensä nukkumaan omaan huoneeseen kun ei tarvii syöttää enään yöllä, tai joskus 1-3v? Oon yrittänyt niinkun kysyä siltä, että mitä jos tuut siukun kaa nukkuun omaan huoneeseen, mutta ei. En nyt oo ihan varma, mutta onko siis normaalia että 7v ei nuku omassa huoneessa, vaan vanhempien kanssa?

7

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+4=10

      Eihän se ihan tavanomasita ole, jos kodissa on tilaa. Tuon ikäisillä käy jo kavereita kylässä, ja useimpia nolottaisi kavereille näyttää, että oma sänky on äidin ja isän huoneessa. Mutta voihan hänellä olla joku sairauskin tai kehitysviive, koska onhan niitäkin lapsia, jotka ovat vielä 7-vuotiaana vaipoissa öisin. Anna ajan kulua. Siskopuoli kehittyy omaa tahtiaan.

    • tääöpo

      Kai oma sisko tietää jos toisella on sairaus ta i kehitysviive....

      • 19+6=25

        Eipä tiedä aina edes omat vanhemmatkaan, sillä oma lapsi voi olla ns. sokea piste ammattikasvattajallekin. :D


    • 1588

      Älä huolehdi siskon asioista, elä omaa elämää kun oot tossa parhaasas iässä!!

    • just joo

      paskat. ikää pitäis enää 7 vuotiasta vanhempien makkarissa. lellitty tenava.

      • Nolo juttu

        Kuule, niitä on sellaisiakin 7-vuotiaita, jotka nukkuvat vielä samassa sängyssäkin vanhempiensa kanssa, mutta ei heillä käy koskaan kavereita kylässä, eikä ne kehtaa koulussa kertoa, etteivät nuku omassa huoneessaan. Perhepeti on kai hieno juttu, mutta jostain syystä lapset kuitenkin häpeävät tällaisia nukkumisjärjestelyjä.


      • syystä.
        Nolo juttu kirjoitti:

        Kuule, niitä on sellaisiakin 7-vuotiaita, jotka nukkuvat vielä samassa sängyssäkin vanhempiensa kanssa, mutta ei heillä käy koskaan kavereita kylässä, eikä ne kehtaa koulussa kertoa, etteivät nuku omassa huoneessaan. Perhepeti on kai hieno juttu, mutta jostain syystä lapset kuitenkin häpeävät tällaisia nukkumisjärjestelyjä.

        iha oikeesti. kyllä vanhempien pitäis tajuta laittaa lapsi ajoissa omaan huoneeseen omaan sänkyyn.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe