Joo eli, mua alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään. Vanhemmat eronnut ja isällä ja sen uudella naisella on 7v tyttö, eli menee syksyllä kouluun ja nukkuu vanhempien kanssa samassa huoneessa. On aina nukkunut. Itse olen kohta 15 vuotias, ja mun tietääkseni lapsi laitetaan yleensä nukkumaan omaan huoneeseen kun ei tarvii syöttää enään yöllä, tai joskus 1-3v? Oon yrittänyt niinkun kysyä siltä, että mitä jos tuut siukun kaa nukkuun omaan huoneeseen, mutta ei. En nyt oo ihan varma, mutta onko siis normaalia että 7v ei nuku omassa huoneessa, vaan vanhempien kanssa?
Minkä ikäisenä lapsi omaan huoneeseen nukkumaan?
7
244
Vastaukset
- 6+4=10
Eihän se ihan tavanomasita ole, jos kodissa on tilaa. Tuon ikäisillä käy jo kavereita kylässä, ja useimpia nolottaisi kavereille näyttää, että oma sänky on äidin ja isän huoneessa. Mutta voihan hänellä olla joku sairauskin tai kehitysviive, koska onhan niitäkin lapsia, jotka ovat vielä 7-vuotiaana vaipoissa öisin. Anna ajan kulua. Siskopuoli kehittyy omaa tahtiaan.
- tääöpo
Kai oma sisko tietää jos toisella on sairaus ta i kehitysviive....
- 19+6=25
Eipä tiedä aina edes omat vanhemmatkaan, sillä oma lapsi voi olla ns. sokea piste ammattikasvattajallekin. :D
- 1588
Älä huolehdi siskon asioista, elä omaa elämää kun oot tossa parhaasas iässä!!
- just joo
paskat. ikää pitäis enää 7 vuotiasta vanhempien makkarissa. lellitty tenava.
- Nolo juttu
Kuule, niitä on sellaisiakin 7-vuotiaita, jotka nukkuvat vielä samassa sängyssäkin vanhempiensa kanssa, mutta ei heillä käy koskaan kavereita kylässä, eikä ne kehtaa koulussa kertoa, etteivät nuku omassa huoneessaan. Perhepeti on kai hieno juttu, mutta jostain syystä lapset kuitenkin häpeävät tällaisia nukkumisjärjestelyjä.
- syystä.
Nolo juttu kirjoitti:
Kuule, niitä on sellaisiakin 7-vuotiaita, jotka nukkuvat vielä samassa sängyssäkin vanhempiensa kanssa, mutta ei heillä käy koskaan kavereita kylässä, eikä ne kehtaa koulussa kertoa, etteivät nuku omassa huoneessaan. Perhepeti on kai hieno juttu, mutta jostain syystä lapset kuitenkin häpeävät tällaisia nukkumisjärjestelyjä.
iha oikeesti. kyllä vanhempien pitäis tajuta laittaa lapsi ajoissa omaan huoneeseen omaan sänkyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418