Viikonloppu

yskinäinen.

Onpa hel.vetin tylsää.

10

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+14

kyllä tylsyyskin aina töissäolon voittaa helposti..

• koitappa olla pari vuotta työttömänä ni kyllä se tylsyys ja tekemättömyys aikas tuskalliseks käy ^^

• Lapset usein valittavat vanhemmilleen, että "mullei oo mitään tekemistä", mutta aikuisiällä sitä on ihan itse vastuussa siitä, ettei ole tylsää.

• Keissa

Nopeasti taas viikko hurahti. Väsyttää nukuttaa)niin maan perusteellisesti. Töiden jälkeen kävin moikkaamassa tätiäni.
      Aamulla soitti nuorin (minulla on kaksi siskoa) noin sata kilometriä kotoani, että meidän pitää alkaa pitämään enemmän yhteyttä. Minulla ei ole autoa ja ei sitten bussillakaan tule lähdettyä kyläilemään.

• Asdsasdsadsa

Joo tylsää meinaa olla. Parin kaverin kanssa kyllä jutelti puhelimessa tänään mutta toinen asuu kaukana ja toisen kanssa ei olla koskaan hengattu samoissa piireissä juomisen tms. merkeissä joten tämä(kin) viikonloppu vietetään koneella, yksin kaljottelukaan ei ainakaan mitään positiivista saa aikaan. Melkeinpä paras juttu mitä voi tehdä aina kun on ylimääräistä aikaa on kuntoilu mutta kun sitäkään ei jaksa.

• yksinäinen.

Menkää vitt.uun ne täältä jolla on kavereita. Turha tulla tänne selitää mitä teitte kavereiden kanssa.

• yksinäinen.

Ärsyttää tollaset huijarit jotka selittää et ei ole kavereita mut sit selittää et juteltiin puhelimes. Ette ole silloin yksinäisiä jos teillä on juttuseuraa.

• sdsddssfdsd

Ei ihmekään, että olet noin yksin, jos puhut muille tuolla tavalla. Ei jonkun toisella puolella Suomea asuvan kaverin kanssa kerran kuussa puhelimessa jutustelu varmastikaan yksinäisyyttä vielä poista.

• Asdsasdsadsasd
        sdsddssfdsd kirjoitti:

Ei ihmekään, että olet noin yksin, jos puhut muille tuolla tavalla. Ei jonkun toisella puolella Suomea asuvan kaverin kanssa kerran kuussa puhelimessa jutustelu varmastikaan yksinäisyyttä vielä poista.

Suurimman osan ajasta on tosiaan yksinäistä ja se että puhelimessa höpisee jotain harvoin ei tosiaan poista tätä yksinäisyyttä. Pitäisi olla sellainen ystäväpiiri jossa hengata säännöllisesti mutta sellaista ei ole pitkään aikaan ollut. Se on totta etten ole täysin ilman ystäviä, on niitä jokunen, mutta yksin olen suurimman osan ajasta.

• palsta kaikille

ja miksi pitää olla kateellinen jos joku onnellinen vielä edes puhelimessa saa puhua muutaman minuutin? Yksinäisyyttä on monenasteista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      77
      6383
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      444
      4466
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      61
      3628
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      113
      2279
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2265
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      1016
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      970
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      44
      865
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      85
      787
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59