Viikonloppu

yskinäinen.

Onpa hel.vetin tylsää.

10

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+14

      kyllä tylsyyskin aina töissäolon voittaa helposti..

      • koitappa olla pari vuotta työttömänä ni kyllä se tylsyys ja tekemättömyys aikas tuskalliseks käy ^^


    • Lapset usein valittavat vanhemmilleen, että "mullei oo mitään tekemistä", mutta aikuisiällä sitä on ihan itse vastuussa siitä, ettei ole tylsää.

    • Keissa

      Nopeasti taas viikko hurahti. Väsyttää nukuttaa)niin maan perusteellisesti. Töiden jälkeen kävin moikkaamassa tätiäni.
      Aamulla soitti nuorin (minulla on kaksi siskoa) noin sata kilometriä kotoani, että meidän pitää alkaa pitämään enemmän yhteyttä. Minulla ei ole autoa ja ei sitten bussillakaan tule lähdettyä kyläilemään.

    • Asdsasdsadsa

      Joo tylsää meinaa olla. Parin kaverin kanssa kyllä jutelti puhelimessa tänään mutta toinen asuu kaukana ja toisen kanssa ei olla koskaan hengattu samoissa piireissä juomisen tms. merkeissä joten tämä(kin) viikonloppu vietetään koneella, yksin kaljottelukaan ei ainakaan mitään positiivista saa aikaan. Melkeinpä paras juttu mitä voi tehdä aina kun on ylimääräistä aikaa on kuntoilu mutta kun sitäkään ei jaksa.

    • yksinäinen.

      Menkää vitt.uun ne täältä jolla on kavereita. Turha tulla tänne selitää mitä teitte kavereiden kanssa.

    • yksinäinen.

      Ärsyttää tollaset huijarit jotka selittää et ei ole kavereita mut sit selittää et juteltiin puhelimes. Ette ole silloin yksinäisiä jos teillä on juttuseuraa.

      • sdsddssfdsd

        Ei ihmekään, että olet noin yksin, jos puhut muille tuolla tavalla. Ei jonkun toisella puolella Suomea asuvan kaverin kanssa kerran kuussa puhelimessa jutustelu varmastikaan yksinäisyyttä vielä poista.


      • Asdsasdsadsasd
        sdsddssfdsd kirjoitti:

        Ei ihmekään, että olet noin yksin, jos puhut muille tuolla tavalla. Ei jonkun toisella puolella Suomea asuvan kaverin kanssa kerran kuussa puhelimessa jutustelu varmastikaan yksinäisyyttä vielä poista.

        Suurimman osan ajasta on tosiaan yksinäistä ja se että puhelimessa höpisee jotain harvoin ei tosiaan poista tätä yksinäisyyttä. Pitäisi olla sellainen ystäväpiiri jossa hengata säännöllisesti mutta sellaista ei ole pitkään aikaan ollut. Se on totta etten ole täysin ilman ystäviä, on niitä jokunen, mutta yksin olen suurimman osan ajasta.


    • palsta kaikille

      ja miksi pitää olla kateellinen jos joku onnellinen vielä edes puhelimessa saa puhua muutaman minuutin? Yksinäisyyttä on monenasteista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      69
      3289
    2. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1763
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      32
      1481
    4. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      109
      1289
    5. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      91
      1135
    6. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      96
      1070
    7. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      14
      956
    8. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      59
      948
    9. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      77
      927
    10. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      36
      859
    Aihe