haluat sanoa: Anna mun olla syypää sun hymyyn :-)
Kenelle palstalaiselle
15
103
Vastaukset
- hyhhyh!
Kuka näitä kuvottavia aloituksia tekee?? Toivottavasti ei kukaan mies?
- Palsta aurinko
Mä haluun sanoo sen kaikille palstalaisille..
AI LAV JUU OOL- Rimbembö THÄT:.!1#%?
.
"Dirty Old Men Need Love Too"
Har!
.
Pitääkö siihen pyytää lupaakin?
Rehellisesti nyt, kuin monta teistä sain nyt hymyilemään?- call 911
Heh... Mutjoo, mut sait. Olet aurinkoni kaikkeni.
call 911 kirjoitti:
Heh... Mutjoo, mut sait. Olet aurinkoni kaikkeni.
Tää oli nopee!
Kauanko oot oottanu?- Kyöstix
Genio.Mente kirjoitti:
Tää oli nopee!
Kauanko oot oottanu?Heh... raksan naulapojan aikataulut on helppo tietää :)
Kyöstix kirjoitti:
Heh... raksan naulapojan aikataulut on helppo tietää :)
Mä olen itseasiassa ollut tällä viikolla purkumies, raivaaja, kirvesmies, siivooja... Vähän kuule kaikkea...
Ps. Se ei ole naulapoika, vaan lautapoika...
Pps. Duuniaikani voi olla helppo tietää, mutta ne muut aikatauluni pidän kyllä ihan omana tietonani...- eijeieijei..
Genio.Mente kirjoitti:
Mä olen itseasiassa ollut tällä viikolla purkumies, raivaaja, kirvesmies, siivooja... Vähän kuule kaikkea...
Ps. Se ei ole naulapoika, vaan lautapoika...
Pps. Duuniaikani voi olla helppo tietää, mutta ne muut aikatauluni pidän kyllä ihan omana tietonani...*Keskustelee itsensä eli Kyöstin jne. kanssa*
Et toki ole palstalla ollut kännissä häiriköimässä, pois meistä epäilys..:-)
- Terveiden ystävä
en kenellekkään kellä on kondylooma
- menihänsenyt?
Varmastikin sille yhdelle, joka opettaa täällä muita kirjoittamaan oikein, osaamatta itsekään kirjoittaa :))
Jollekin kroonisesti hapannaamalle. Ehkä edes pikkusen alkais hymyilyttää.
- iso karvainen mies
Hahmotelmalle D:
- Hot City
Citynaiselle
- himis..
Olet Köpix-nyhverö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1686614Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2213981Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673331Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut762666Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi42150Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42055100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01850Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351461Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik431415Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun461338