Koneen siivous

Siivous edessä..

Kannettava vistalla tökkii jonkin verran ja pitäisi jotenkin "puhdistaa" ylimääräiset tiedostot veks tai vastaavaa. Mitä kaikkea pitäis tehdä?

Onko easy cleaner riittävä? Mitä kaikkea yleensäkin pitäisi tehdä, jotta koneesta tulisi nopeampi, kaikki tuntuu kovin hitaalta.

13

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole. Sitä ei kannata käyttää enää koska sitä ei ole päivitetty moneen vuoteen. Itse asentaisin koko Windowsin uusiksi koska tämä nopeuttaa kaikista parhaiten konetta.

• TimoTT

... siihen asti, kunnes lataa siihen ne kaikki miljoona päivitystä? :P

• pera_perämetsästä.
        TimoTT kirjoitti:

... siihen asti, kunnes lataa siihen ne kaikki miljoona päivitystä? :P

Aloittajan ei kannata tehdä sillein, kuin Vapunen tekisi.

• TimoTT
        pera_perämetsästä. kirjoitti:

Aloittajan ei kannata tehdä sillein, kuin Vapunen tekisi.

No mä en pidä itseäni aivan alottelijana, ja ainakaan MINÄ en tekis silleen! :P :D (kun mul on nii paljo softia aina koneella, mitä mä käytän, että jo niitten takasin asennus kestää AINAKIN viikon, ja sit ku mul on viel tripla-bootti, ni jonku XP uudelleenasennus aiheuttais mulle harmaita hiuksia jo varpaittenkin väliin! :/ )

Mut onhan toi aina HELPOIN ohje! :P :D
        ... Ja onhan se kyllä tottakin.

• Siivous...

Tuosta Vistan uudelleen asentamisesta vielä. Kannettavissahan ei tule nykyään asennuslevyjä mukana, joten sellaista ei ole. Olen XP:n asentanut useamman kerran levyltä, mutta miten tuo Vistan asennus sitten oikein menee?

Jostain luin, että pitää painaa f8 tai alt f10 ja sitten pitäisi Vistan olla asennettavissa jostain palautusosiolta uusiksi. Vai miten tuo menee?

• Siivous... kirjoitti:

Tuosta Vistan uudelleen asentamisesta vielä. Kannettavissahan ei tule nykyään asennuslevyjä mukana, joten sellaista ei ole. Olen XP:n asentanut useamman kerran levyltä, mutta miten tuo Vistan asennus sitten oikein menee?

Jostain luin, että pitää painaa f8 tai alt f10 ja sitten pitäisi Vistan olla asennettavissa jostain palautusosiolta uusiksi. Vai miten tuo menee?

Juurikin tuolleen. Voit kertoa tarkemmin, jos kertoisit koneen tarkan mallin.

• siivous...
        vapunen kirjoitti:

Juurikin tuolleen. Voit kertoa tarkemmin, jos kertoisit koneen tarkan mallin.

En osaa kertoa tarkemmin kun ei ole oma kone kyseessä (eli kaverille menossa säätään), mutta joku fujitsu siemens.. joku 2007-2008 malli.

• Kun lataa vaikkapa muistitikulle SP1 ja SP2 päivitykset jos niitä ei tule uudelleen asennuksen mukana niin päivityksiä ei silloin ole niin paljon. Jokatapauksessa uudelleen asennus nopeuttaisi paremmin konetta kuin puhdistusohjelmat. toki voit koettaa sulkea turhat ohjelmat käynnistymästä Windowsin mukana ja myös poistaa niitä.

• siivous...

jOO, täytyy nyt miettiä eri vaihtoehtoja.. Ehkä eka joku puhdistusohjelma ja sit vasta uudelleen asennus.

• siivous...

Kiitos paljon noista kuvista! Mites noiden rekisterin kohta, kannattaako siellä sorkkia mitään, aloittelijan siis? Vai voiko vahingossa poistella jotain tärkeitä tiedostoja..

• siivous... kirjoitti:

Kiitos paljon noista kuvista! Mites noiden rekisterin kohta, kannattaako siellä sorkkia mitään, aloittelijan siis? Vai voiko vahingossa poistella jotain tärkeitä tiedostoja..

Se ei vaikuta nyky Windowsien suorituskykyyn joten sitä ei välttämättä tarvitse tehdä.

• ///////////

http://download.cnet.com/Vista-Manager/3000-18512_4-10607653.html?tag=mncol

Kokeilujakso on lyhyt, mutta riittävä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe