keskuskelu

UKIKSI

hei.tämä on todella mahtavaa,että voi keskustella näin ihanista asioista.itse olen keski-ikäinen hyväkuntoinen mies.odotin pitkään,lopulta tyttäreni löyti todella mukavan miehen .noin 2 vuoden jälkeen syntyi maailman ihanin prinssessa,tänään noin 1.3 vuotias tytär.ON USKOMATTOMAN MUKAVAA TOUHUTA ,JA LEIKKIÄ TÄLLÄISEN ENERKISEN PIENEN LAPSEN KANSSA.EN TIEDÄ,MUTTA OLEN MENNYT AIVAN SEKAISIN HYVÄSSÄ MIELESSÄ TÄLLÄISEN ASIAN KANSSA.TOIVON, ETTÄ MUUTKIN UKIT KERROTTE,ETTÄ ONKO TÄMÄ TAVALLISTA,MINULLE ON KUITENKIN USKOMATTOMAN IHANAA

3

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummo058

      Olen 1 vuoden ikäisen tytön Mummo. Olen ikionnellinen ja iloinen hänestä! Hän antaa minulle voimaa, aitoa rakkautta ja suurinta elämän rikkautta mitä elämässä voi saada! Hän on tässä hetkessä tärkein asia elämässäni. Kiitän Taivaan Isää tästä lapsesta, lapset ovat elämän suurin lahja!

    • Pappa 64

      Ihanaa,että on ukkeja,jotka välittävät ja huomioivat lapsenlapsensa.
      Minä olen mummu,joka rakastaa myös heitä.Vaikka en ole ollutkaan koskaan"vauvahöperö",niin annoin itselleni luvan käyttäytyä mummomaisesti ;)
      Valitettavasti miestäni ei kiinnosta ollenkaan pienokaiset.Kauhean surullista nähdä kuinka 2 vuotias yrittää saada papalta hiukan aikaa.
      Onneksi on toinen isoisä,joka huomioi lapsenlapsensa.Hän muuttuu itsekin lapseksi.Näyttää tunteensa ja on läsnä.
      2 viikon kesälomasta on puolet kulunut.Olen pohdiskellut mistä mieheni kylmyys lapsia kohtaan johtuu.Hänen oma isänsä oli toisenlainen ja myös mieheni veli.
      Mieheni ei välittänyt 4:stä yhteisestä lapsestamme.Jotenkin kuitenkin odotin lapsenlasten sulattavan papan sydämen.Mitä vielä!

      • ukki 2

        on todella surullista,että näin on asiat.en millään voi ymmärtää,että pieneen lapsenlapseen voi suhtautua kylmästi.itse olen myös ukki ja rakastan yli kaiken pientä tytöntyttöä.Kun itse olin pieni,niin meitä ns. kakaroita oli yli kymmenen perheessämme.ei ollut rakastavia vanhempia,ei myöskään myöhemmin rakastavia isovanhempia omille lapsilleni.siitä huolimatta asiat ovat mennet hyvin,on aivan käsittämättömän ihana tunne,kun toisinaan saan hakea pienen tytön päiväkodista,niin heti ovelta ääneni kuullessaan hän hyppää syliini,eikä löysää vähään aikaan.lapsen rakkaus on niin aitoa,kun heistä oikeasti välittää,takaisin saa aina silloin monin verroin enemmän.se entisajan kakara-sanakin kuulostaa kauhealta tänään,toivottavasti se on poistunut kokonaan käytöstä.toivottavasti saisit sinä mummu sulatettua miehesi jollain tavalla rakastamaan lapsenlapsiasi,pian se varmaan alkaa olla myöhäistä.hyvää jatkoa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe