Jani Toivola

blackisblack4

Miksköhän Jani Toivola käy niin usein Riihimäellä? Olen sattunut näkeen Riksun asemalla sen hyppäävän pirssiin ja auto kaartaa kohti kaupungin pohjoisosaa.

16

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuliko mieleen?

      no asuiskohan se täällä?

      • hirveä epätietoisuus

        On tää niin piinaavaa, kun ei tiedä, mitä se täällä tekee...
        Onhan tämä homo kuitenkin eduskunnan kantavia voimia älykkäillä, aktiivisiilla ja koko yhteiskuntaa kehittävillä esityksillään. Selvää ministeriainesta!


    • tietämätön

      Oliskohan mahdollista, että olisi vuokrannut sen Kataja/Hirviniemi duon vuokraaman asunnon varuskunnasta..?

      • seiskasta luin

        Ei ole, sen asunnon vuokrasivat taikuri Jori Kopponen vaimoineen.


      • härregyyd
        seiskasta luin kirjoitti:

        Ei ole, sen asunnon vuokrasivat taikuri Jori Kopponen vaimoineen.

        Ai hitto,nythän meillä riittääkin pähkäämistä !!!!


      • seiskasta luin
        härregyyd kirjoitti:

        Ai hitto,nythän meillä riittääkin pähkäämistä !!!!

        Pähkäilläänkö me nyt tuota Joria vai sitä Jania? :D:D:D Vai muitakin paikallisia julkkiksia?


    • Juu kyllä

      Käy Peltosaaressa nylkemässä huppupäisiä räppärihulttioita perseeseen. Tästä johtuu se niitten kärttyisyys ja uho, kun Janilla on kuulemma aikas kookas meisseli, jonka myötä noiden pojujen rektumit fissioituu.

    • 20+8

      Varuskunta-alueelta mä sen olen nähnyt bussiin hyppäävän eli olisiko sitten ollut bilettämässä tuolla Kopposen uudessa kodissa.

    • Rannari

      Mitä vittua sä täällä näkis? No, ei ainakaan sitä, tai on kaapista pihalla.
      Ja jos onkin sillä taikurilla kylissä, niin show -miehiä kaikki tyynni, tosin Toivola
      liikkuu eduskunnassakin pellejen parissa. Lisäks sillä on se joku Hirvi tms
      puppelipoika kampaaja vakituisena panopupuna.

      • Iso Vaalee

        Onks tää Toivola joku Persu, kun sitä niin kovasti haukutaan?


    • 11 + 8

      Jani Toivolan vanhemmat asuvat tätänykyä varuskunnassa.

    • kansanedustaja xx

      Olemme taineet saada riksuun yhden julkkiksen lisää.... olen minäkin useasti nähnyt Janin Prismassa ja kadulla kulkemassa jne

      • kyllä kelpaa olla

        Ihanaa!!! Uusi julkkis Rixussa!


    • Naapuri 2013

      Jani Toivola osti asunnon Varuskunnan vanhasta miljööstä ja asustelee siellä itse.

    • kansanedustaja xx

      Onko nyt niin että Riihimäellä on 3 kansanedustajaa. Ajaisivat myös lähiympäristön asioita.

    • summer -

      En usko tota, että olisi ostanut asunnon riksusta ja asuisi RMK:ssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe