Viro roadtrip

Piija63

Olisi kesällä suunnitelmissa lähteä Viroa kiertämään. Ensiksi Pärnu: Bussilla tallinnasta varmaan halvin? Mistä/Minkä hintainen? Sitten Haapsalu: Pärnusta Haapsaluun?Bussilla lienee sekin ... minkä hintaista ? Mitäpä muita paikkoja suosittelette? Tykkäämme liikkua pyöräillen, joten kannattaako omat pyörät ottaa mukaan? Pitääkö niistä maksaa laivassa Tallinnaan? Entäpä noissa busseissa? Laittakaa kaikenlaista infoa/vinkkejä/hintoja yms. 50-kymppinen sporttinen pariskunta lähdössä omatoimimatkalle ... yöpymiset ums. ei tarvitse olla kallista ..

6

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Google

      Olipa paljon pyydetty. Jo googlaamiseen menisi tuntikausia, joten omatoimisuutta peliin ja etsimään tietoa itse. Jos ei onnistu, eikä tämän foorumin haulla löydy tietoa, matkatoimisto tekee maksaville asiakkaille räätälöityjä matkoja.

      Polkupyörä on riesa, kuluerä, huolehtimisen kohde aina kun sillä ei poljeta, eli joten?

    • Aasi .

      Älä mene VIROON RYÖSTÄVÄT menen tullen.

      • Minä

        JUURI NIIN !


    • Keppe Juus

      Tuota, tuota. Kun siihen omatoimimatkailuun liittyy niin kovin olennaisesti se omatoimisuus.

      • tietoa etsivälle

        Käsittääkseni tämä matkailupastat ovat just kysymistä varten. Joskus kyllä suomi24:sen matkailu foorumeita lukiessa tulee mieleen että voiko olla näin pöljiä ja itsekeskeisiä ihmisiä.

        Itse ainakin hae tietoa matkasta monista lähteistä, matkakirjoista, googlettamalla ja vieläpä täältä suomi24. Joskus joku viksukin ihminen on tänne kirjoitellut. On mukava saada tietoa henkilöiltä jotka ihan oikeasti tehneet saman kaltaisen matkan.

        Ketjun aloittaneelle. Viime kesänä näkyi aika monta pyöräilijää matkatavaroineen Viron puolella meidän Latvian automatkalla. Suunnitelmanne kuulostaa tosi mukavalle, esim. Saarenmaata on varmasti mukava pyörällä kiertää. Kannatta käydä kirjastossa siellä on pilvin pimein hyviä Vironmatkaoppaita ja niissä on puolueetonta tarkistettua tietoa. Toivottavasti matkanne onnistuu, jospa vaikka syksyllä kirjoittelisit tänne siitä.


      • Piija63
        tietoa etsivälle kirjoitti:

        Käsittääkseni tämä matkailupastat ovat just kysymistä varten. Joskus kyllä suomi24:sen matkailu foorumeita lukiessa tulee mieleen että voiko olla näin pöljiä ja itsekeskeisiä ihmisiä.

        Itse ainakin hae tietoa matkasta monista lähteistä, matkakirjoista, googlettamalla ja vieläpä täältä suomi24. Joskus joku viksukin ihminen on tänne kirjoitellut. On mukava saada tietoa henkilöiltä jotka ihan oikeasti tehneet saman kaltaisen matkan.

        Ketjun aloittaneelle. Viime kesänä näkyi aika monta pyöräilijää matkatavaroineen Viron puolella meidän Latvian automatkalla. Suunnitelmanne kuulostaa tosi mukavalle, esim. Saarenmaata on varmasti mukava pyörällä kiertää. Kannatta käydä kirjastossa siellä on pilvin pimein hyviä Vironmatkaoppaita ja niissä on puolueetonta tarkistettua tietoa. Toivottavasti matkanne onnistuu, jospa vaikka syksyllä kirjoittelisit tänne siitä.

        Kiitti kommentistasi. Mun mielestä tämä palsta on juuri kysymyksiä yms. varten ... ei suinkaan toisten nälvimistä tms. Tottahan toki olen googlettanut ja meinaan kirjastosta hakea matskua ... OMATOIMISESTI ... ihmisten kirjottamat asialliset kokemukset on vaan parempia. :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe