homeen hävitys

O3genneraattori

Eikös sitä hometta saa tapetuksi otsonigeneraattorilla? Kertokaapas te kemistit.

7

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulipolttaa mikrobit

      Tässä miettimistä otsolle.

      """"" 800 000 altistuu. Sairastuneita helvetn paljon. Kysy, Reijula kyllä tietää lisää.
      http://www.seinajoensanomat.fi/artikkeli/223510-professori-home-on-saatava-pois-kouluista

      http://www.uusisuomi.fi/ymparisto/102675-800-000-suomalaista-karsii-homeesta

      """Otsonointilaitteet vaarallisia näyttää siltä ainakin tuon porukan mukaan"""

      "Samantapainen ongelma liittyy homeen desinfiointi- ja puhdistusmenetelmiin. Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ei suosittele esimerkiksi otsonoinnin käyttöä, koska ei tiedetä, voiko otsonointi pilkkoa yhdisteitä uusiksi myrkyllisiksi
      yhdisteiksi".
      http://homepakolaiset.fi/media/myrkyllisessa_sisailmassa_tyoskentelee_kemia_lehti_26.4.2012.pdf

      Tuossa otsonointikauppiaille miettimistä. No myrkyt on jo kielletykin.

      Voithan sinä sitä yrittää mutta yritykseksi se kyllä jää jos mikrobeja yrität hävittää kemiallisesti tai muuten kuin polttamalla.

      Tuossa on jonkusortin kemistejä kertomassa näin:
      "Ristiriitatilanteessa MIKROBIT
      VOITTAA AINA!"
      https://tuhat.halvi.helsinki.fi/portal/files/25857934/Mikrobit_Ja_Kemi
      Parempaa en nyt tähän hätään löytännä.

      Yritäppä hävittää sisäilmastosta mikropit niin lähtee paljon muutakin. Irtaimisto ja se kiinteäkin.

      Kaikki homedesinfioinnit ovat turhia.
      http://yle.fi/uutiset/viranomaiset_kaikki_hometalojen_desinfioinnit_turhia/6454355?origin=rss

    • Ei apua?

      Synkältä näyttää.

      • Joskus onnistuu

        Katsopa RakennusTM 5/2008 ja 4E/2010


    • Home-sveetti..

      Home häviää vain kun kasvuolosuhteet hävitetään ensin ja hävitetään homehtunut materiaali. Pelkillä myrkyillä on turha yrittää mitään.

    • Riippuu homelajista

      Jos saat bakteeritartunnan, oma selviytymisesi riippuu siitä, minkä bakteerin saat.
      Samoin on homeen kanssa. Mikä laji kiinteistöösi on hyökännyt. Niitäkin on erilaisia. Jatko riippuu täysin siitä, mikä home on kyseessä. Ja mihin se on päässyt. Esim. otsonointilaitteella et pääse rakenteiden sisään.
      Homelajikohtaisia "täsmähoitoja" ei taida vielä liiemmin olla. Koko homeasia on maassamme ikävä kyllä vielä lapsenkengissä.
      Kaikkiin tapauksiin pätee se, että home on ensin tavalla tai toisella saatettava lisääntymiskyvyttömäksi. Muutenhan sitä tulee koko ajan lisää.
      Voit yrittää poistaa homeen valtaamat rakenteet. Mutta ilmassa oleva home ei tietenkään näin poistu, vaan siihen tarvitaan omat keinonsa. Voit yrittää ilmaeristää muut rakennuksen osat homehtuneista, mutta tämä ei onnistu esim. silloin, kun koko alapohja pitää uusia. Ja niin edelleen. Tapaukset ovat erilaisia.
      Aloittajalle vastaukseksi siis: Riippuu lajista ja siitä, missä home on.
      Otsonoinnin mahdollisia sivuvaikutuksia tällä palstalla on jo käsiteltykin.

    • ei Suomessa

      Amerikassa (USA) homeet hävitetään homeentappoaineilla, ja samalla homeet koteloidaan ruiskumassan sisään. Jostakin syystä ei haluta Suomessa käyttää.

      • Toki yritetty on

        Jotain tämän tapasta kyllä on yritetty Suomessakin. Se oli joku Pio Vaasalainen ja PHMG. Ei tainnu muuten mennä ihan nappiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe