Eikös sitä hometta saa tapetuksi otsonigeneraattorilla? Kertokaapas te kemistit.
homeen hävitys
7
293
Vastaukset
- tulipolttaa mikrobit
Tässä miettimistä otsolle.
""""" 800 000 altistuu. Sairastuneita helvetn paljon. Kysy, Reijula kyllä tietää lisää.
http://www.seinajoensanomat.fi/artikkeli/223510-professori-home-on-saatava-pois-kouluista
http://www.uusisuomi.fi/ymparisto/102675-800-000-suomalaista-karsii-homeesta
"""Otsonointilaitteet vaarallisia näyttää siltä ainakin tuon porukan mukaan"""
"Samantapainen ongelma liittyy homeen desinfiointi- ja puhdistusmenetelmiin. Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ei suosittele esimerkiksi otsonoinnin käyttöä, koska ei tiedetä, voiko otsonointi pilkkoa yhdisteitä uusiksi myrkyllisiksi
yhdisteiksi".
http://homepakolaiset.fi/media/myrkyllisessa_sisailmassa_tyoskentelee_kemia_lehti_26.4.2012.pdf
Tuossa otsonointikauppiaille miettimistä. No myrkyt on jo kielletykin.
Voithan sinä sitä yrittää mutta yritykseksi se kyllä jää jos mikrobeja yrität hävittää kemiallisesti tai muuten kuin polttamalla.
Tuossa on jonkusortin kemistejä kertomassa näin:
"Ristiriitatilanteessa MIKROBIT
VOITTAA AINA!"
https://tuhat.halvi.helsinki.fi/portal/files/25857934/Mikrobit_Ja_Kemi
Parempaa en nyt tähän hätään löytännä.
Yritäppä hävittää sisäilmastosta mikropit niin lähtee paljon muutakin. Irtaimisto ja se kiinteäkin.
Kaikki homedesinfioinnit ovat turhia.
http://yle.fi/uutiset/viranomaiset_kaikki_hometalojen_desinfioinnit_turhia/6454355?origin=rss - Ei apua?
Synkältä näyttää.
- Joskus onnistuu
Katsopa RakennusTM 5/2008 ja 4E/2010
- Home-sveetti..
Home häviää vain kun kasvuolosuhteet hävitetään ensin ja hävitetään homehtunut materiaali. Pelkillä myrkyillä on turha yrittää mitään.
- Riippuu homelajista
Jos saat bakteeritartunnan, oma selviytymisesi riippuu siitä, minkä bakteerin saat.
Samoin on homeen kanssa. Mikä laji kiinteistöösi on hyökännyt. Niitäkin on erilaisia. Jatko riippuu täysin siitä, mikä home on kyseessä. Ja mihin se on päässyt. Esim. otsonointilaitteella et pääse rakenteiden sisään.
Homelajikohtaisia "täsmähoitoja" ei taida vielä liiemmin olla. Koko homeasia on maassamme ikävä kyllä vielä lapsenkengissä.
Kaikkiin tapauksiin pätee se, että home on ensin tavalla tai toisella saatettava lisääntymiskyvyttömäksi. Muutenhan sitä tulee koko ajan lisää.
Voit yrittää poistaa homeen valtaamat rakenteet. Mutta ilmassa oleva home ei tietenkään näin poistu, vaan siihen tarvitaan omat keinonsa. Voit yrittää ilmaeristää muut rakennuksen osat homehtuneista, mutta tämä ei onnistu esim. silloin, kun koko alapohja pitää uusia. Ja niin edelleen. Tapaukset ovat erilaisia.
Aloittajalle vastaukseksi siis: Riippuu lajista ja siitä, missä home on.
Otsonoinnin mahdollisia sivuvaikutuksia tällä palstalla on jo käsiteltykin. - ei Suomessa
Amerikassa (USA) homeet hävitetään homeentappoaineilla, ja samalla homeet koteloidaan ruiskumassan sisään. Jostakin syystä ei haluta Suomessa käyttää.
- Toki yritetty on
Jotain tämän tapasta kyllä on yritetty Suomessakin. Se oli joku Pio Vaasalainen ja PHMG. Ei tainnu muuten mennä ihan nappiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427