Hei!
mulla on Astra 1.6 16v ecotec malli 98, ongelma on että kone sammuu tiellä jos pysähdyn tai laitan vapaalle mutta se käynnistyy normaalisti plus auto hyppii ensimmäisellä ja toisella vaihteella. Olisiko ehdotuksia missä vika voisi olla?
kiitos
apua astran vikaa
5
333
Vastaukset
- Apua ensihätään
Puhdista tyhjäkäyntisäädin ja kaasuläppäkotelo.
- saminnos1
kiitos vinkista, mä voin yrittää
- vinkki
Jos tuossa mallissa on egr venttiili niin se vaihtoon.
Mulla ainaki uudemmassa loppui kun vaihdatin..se vika kyllä sytytti sellasen keltasen vikavalon mittaristoon.
Jos auttaa ni hyvä.- tur-hake
egr venttiiliä ei kannata vaihtaa, vaan tulpata se toimimattomaksi. Sillä ei muutenkaan mitään tee koko autossa.
- 12+5=18
Tyhjäkäyntisäädin sitä ja kaasuläppäkotelo tätä egr venttiili. Ei mulla ainakaan -99 1.6 8v Astrassa ole 4 vuoden aikana ollu minkäänlaista kaynti ongelmaa. Mittarissa nyt 332000 km josta olen itte ajanu 60000 km. Taidatte vedellä hatusta noita juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723402Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211883Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281537- 841421
- 1371068
- 811014
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67941Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86806Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51696