Oikaisen muutaman asian

asiakkaanne

Lastenhoitajat ovat tavallaan palvelijoita meille parempi palkkaisille työssäkäyville vanhemmille.He toimivat tehdyn suunnitelman mukaan ja ovat vastuussa.Haluan täyden tiedon siitä miten lapseni päivä on sujunut.Olen maksava asiakas.Olen nähnyt ja lukenut miten töykeitä ja huono asenteisia nämä pieni palkkaiset lastenhoitajat ovat.Te hoidatte meidän lastamme ja niiden toistenkin, joten teille kuuluu ottaa vastaan kaikenlainen palaute ja silti pysyä suu hymyssä ja olla ammatillinen muutoin me teemme raportin huonosta palvelusta.Näin oikaisen sen ja annan muistutuksen siitä keitä me olemme ja keitä te olette.

11

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ugh!

      Asiakas on aina oikeassa. Vaikka olisikin väärässä, vai miten se nyt oli..?

    • jfkjruhyuwo nq

      Huoh sinua ja tyhmyyttäsi. Me hoidamme monenlaisten vanhempien lapsia, ihan myös työttömienkin. Mutta rahalla ei saa viisautta, sen huomaa sinusta.

    • ei palvelija

      Valitettavasti lapsi ei voi valita vanhempiaan mutta onneksi me hymyilevät palveliat edustamme lapsen elämässä jotain hyvää ja huolehdimme siitä että lapsella on suotuisa kasvuympäristö ja ohjaamme myös vanhempia oikeeaan suuntaan jos se vanhemmuus ei ole vielä löytynyt. Säälin lastasi asenteesi vuoksi!!!! Palautetta otamme mielellään vastaan ja annamme sitä myös vanhemmille :)

    • kggfff

      Kiitti kun taas yksi idiootti on mennyt hankkimaan lapsen....

    • palvelijasi

      Otapa nyt kiltisti ne lääkkeesi.

    • huono provo

      Ota lääkkeesi!
      Lastenhoitajat toteuttavat arvokasta kunnan lakisääteistä palvelua kuntalaisilleen.
      Hei eivät ole sinun tai minun palvelijoita. Voit tunkea sen kaupallisen alan tuuban hanuriisi.

      Mitä päivähoitomaksuihin tulee, niin maksat vain pienen osan mitä kokopäivähoito oikeasti maksaisi.

      Yhdestä asiasta olen kanssasi samaa mieltä, että heillä on aivan liaan pieni palkka työn vaativuuteen nähden. Olisitko sinä valmis maksamaan enempi arvokkaan kullannuppusi hoidosta?

      En ole koskaan saanut töykeää kohtelua lastenhoitajilta. Päinvastoin. Aina jaksavat iloisesti ottaa lapsen vastaan, satoi tai paistoi. Olisiko asenteessasi vikaa,jos saat töykeää kohtelua??

    • Tömmösiätommosia

      Liekö provo vai ei, mutta vastaan. En tiedä mistä lastenhoitajista kirjoitat, mutta esim. kunnan päiväkodissa ei ole mitään alatulorajaa, että kuinka paljon vanhempien pitää tienata, jotta voivat viedä lapset hoitoon. Joten vanhemmat voivat tienata vähemmän kuin hoitajat? Juu kyllä sitä joillakin aloilla tienaa vielä vähemmänkin... Ja vanhemmat voi olla työttömiäkin. Vai senkö mukaan palvellaan, että paljonko vanhemmat tienaa tai maksaa päivähoidosta? Jos tienaa vähemmän voi palvella huonommin?

      Ja lapsen hyvin vointi kai on se tärkein asia? Ei lasten hoitoa voi nyt verrata vaikka kodin remonttiin tai auton huoltoon...

    • voieimitäporukkaa

      Minä opiskelijana en tienaa juuri mitään, ja kunnallisessa päiväkodissa lapseni saa kyllä oikein hyvää kohtelua. Aina ovat kertoneet lapsen kuulumiset, olen myös itse aktiivisesti osannut niitä kysellä jos jokin tietty asia on jäänyt mietityttämään.

      Puolin ja toisin teemme päiväkodin kanssa osamme yhteistyön sujumiseksi, vaikka välillä mielipiteet eriää niin molemmilta puolilta pienellä joustamisella hommat hoituu hyvin.
      Asettumalla toisen asemaan opit sinäkin aloittaja ehkä ymmärtämään ihmisiä ja heidän toimintaansa hieman paremmin.

      Päiväkodin työntekijät eivät ole kenenkään palvelijoita, he ovat työntekijöitä siinä missä muutkin. Heidän tärkein tehtävänsä on pitää meidän vekaramme hengissä ja terveinä sillä aikaa kun me teemme töitä omilla tahoillamme, meitä vanhempia he "palvelevat" lähinnä lastemme kautta.

    • P. Rovo

      Mitenkäs aloittelija, kun sun eliittikultamussukkas on yhdessä työttömien perheiden lasten kanssa? Saattaa oppia huonoille tavoille? Entä jos lapses haluaakin isona lastenhoitajaksi päiväkotiin, eihän vaan silloin eliitti-isukin maailma romahda ja tippa tirahda?

    • ylimyss

      Joo, voit sen oikaisusi kohdistaa suoraan sille yksityiselle päiväkodille, joka lapsiasi hoitaa.

      Kunnallisessa päivähoidossa sinä et maksa puoliakaan lapsesi todellisista kuluista, joten se siitä muistuttelemisesta. Ehkä jatkossa otat selvää siitä kuka sinä olet? Saattaisi olla korkea aika.

    • oona9

      oi nolo, hävettää sun puolesta! ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe