Meillä on kolme poikaa, jotka tarvitsevat luotettavan, iloisen ja reippaan lastenhoitajan.Tarvetta on arkisin ma-to klo 7-17.Tehtäviisi kuuluu lasten perushoito, ruuanlaitto koko perheelle sekä lounas ja välipalat, kodin perusteellinen siivous, koirien ulkoilutus, autojen pesu, mattojen tamppaus tms. saat työlistan, jonka toteutat.Pojat ovat iältään 4v, 2v ja 1v.Sinun tulee tuottaa meille laadukasta ja ammattitaitoista palvelua.Emme hyväksy tupakointia.Vaadimme alan koulutusta ja riittävää työkokemusta ja näyttöä osaamisestasi.Palkka on tuntipalkka 6,80e.Alaan sopiva.
Töitä lastenhoitajalle
4
257
Vastaukset
- orjapiiskuriko?
Voi kauhee,luulekko saavas piian tuolla palkalla ,ja kymmenen tunnin työpäivä.Lastenhoitajaa haet ja töitä teetät kuin orjapiiskurilla.Perehdy nyt edes lastenhoitajan palkkaan ja unohda kaikki muu homma.Mikä se nyt sinulle onkaan tärkeätä,hoitaa lapset vai muu työ.Jos tekee muutkin työt niin voi vaan arvailla jääkö silloin lapsille aikaa,ei taatusti.Nyt järki käteen ja palkka kohilleeen.Tekisitkö itse tuolla palkalla edes minkäänlaista työtä.mietippä sitä.Piian etsintä todennäköisin jatkukoon,onnea etsintään.
- vähän samaa mieltä
Oon kyllä aika samaa mieltä! Palkka oli aluksi ok mutta sitten ku kattoo noi kaikki tehtävät nii ei ookkaan ok, hoitajahan joutuu tehdä kaiken... joo onnea multakin etsintään!
- pöyristynyt....
''Alaan sopiva'' ????? Olen seitsemän vuotta toiminut lastenhoitajana, ja jo 15-vuotiaana ilman kunnon kokemusta minulle tarjottiin 8e/h. Aikamoiset on vaatimukset... :D
- joopati joo
Hah :D Ja ottaen huomioon, että siis päiväkodissa tuntipalkka lastenhoitajalla on vähän päälle 11 euroa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696971
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622583- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621312Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561269- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141141Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä17980Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968