Onnellinen teiniäiti!

happyteenmom

Olen 16w. ja pinen1½kuukautisen tytön äiti. Olen kotoisin Chicagosta ja muutin perheeni kanssa suomeen pari kuukautta sen jälkeen, kun tulin raskaaksi. Sain tietää raskaudesta vasta, kun olimme muuttaneet suomeen. Sain perheeltäni paljon tukea raskauden aikana ja myös tytön syntymän jälkeen. Lapsen isä asuu Chicagossa ja tietää kyllä lapsesta. Isä osallistuu tytön hoitoon tavallaan, millä pystyy. Isä lähettää postissa hoitotarvikkeita ja vierailee suomessa vähintään kerran kahdess kuussa. Nimen valinassa ei ollut ongelmia sillä puhelimen kautta keskustelimme nimistä ja viime viikon lauantaina tyttö sai nimekseen " Grace Gloria". Kun kerroin vanhemmilleni raskaudestani, he kehottivat minun antamaan lapseni adoptioon, koska abortin tekeminen oli jo liian myöhäistä. Aluksi olin samaa mieltä sillä olen liian nuori äiti. Joten päätin synnyttää lapsen ja antamaan adoptioon, mutta puolessa välissä raskauttani halusinkin pitää lapsen. Enkä kadu päätöstäni! Monet sanovat, että alle 20 ovat liian nuoria äitejä ja osittain se on totta. Mutta jokainen teiniäiti kyllä löytää sisimmän äitiytensä, mutta teiniäiti ei pysty siihen ilman tukea... Minusta kenenkään ei pitäisi syrjiä eikä kannustaa teiniä tekemään aborttia tai antamaan lasta adoptioon vaan antaa teinin itse päättää lapsestaan.

Ps. Mistä sattuis löytää sellasen netti sivun, missä olis vauvan hoito-ohjeita?
Ja tsemppiä kaikille teiniäideille!

6

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihquu!!!!!

      Ihquu!!! Nopeasti lisää lapsia vain kun noin hyvin kerran menee!!!

    • lihava trolli

      En usko et oot asunu jossain ulkomailla ja muuttanu vasta suomeen.. ei sun suomenkieli sujuis noin hyvin ja suomenkielen kirjottaminen olis noin virheetöntä.. muutenkin koko juttu vaikuttaa huonolta provolta.

      • happyteenmom

        Mä olen puoliksi suomalainen ja puoliksi amerikkalainen. Mun äiti on amerikkalaine ja isä on suomalainen ja siks osaan sujuvaa suomee.


    • teininäkin äiti

      Heh täällä on toinen onnellinen teiniäiti, tosin noin kolmen kuukauden ikäselle pojalle... :) en tienny et näin onnellinen voi ollla :D

      • happyteenmom

        Voitaisiinko vaikka vaihtaa sähköposteja niin voisimme kertoa kokemuksia?:)


    • ulgvpfc

      Vau.fi tai joku tommonen ni sielt pitäis löytyy vauvanhoito vinkkei:) tai sit kannattaa kirjottaa esim vauvanhoito vinkit tms google hakuu:D Onnee teille nyt jälkee päin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe