Olen 16w. ja pinen1½kuukautisen tytön äiti. Olen kotoisin Chicagosta ja muutin perheeni kanssa suomeen pari kuukautta sen jälkeen, kun tulin raskaaksi. Sain tietää raskaudesta vasta, kun olimme muuttaneet suomeen. Sain perheeltäni paljon tukea raskauden aikana ja myös tytön syntymän jälkeen. Lapsen isä asuu Chicagossa ja tietää kyllä lapsesta. Isä osallistuu tytön hoitoon tavallaan, millä pystyy. Isä lähettää postissa hoitotarvikkeita ja vierailee suomessa vähintään kerran kahdess kuussa. Nimen valinassa ei ollut ongelmia sillä puhelimen kautta keskustelimme nimistä ja viime viikon lauantaina tyttö sai nimekseen " Grace Gloria". Kun kerroin vanhemmilleni raskaudestani, he kehottivat minun antamaan lapseni adoptioon, koska abortin tekeminen oli jo liian myöhäistä. Aluksi olin samaa mieltä sillä olen liian nuori äiti. Joten päätin synnyttää lapsen ja antamaan adoptioon, mutta puolessa välissä raskauttani halusinkin pitää lapsen. Enkä kadu päätöstäni! Monet sanovat, että alle 20 ovat liian nuoria äitejä ja osittain se on totta. Mutta jokainen teiniäiti kyllä löytää sisimmän äitiytensä, mutta teiniäiti ei pysty siihen ilman tukea... Minusta kenenkään ei pitäisi syrjiä eikä kannustaa teiniä tekemään aborttia tai antamaan lasta adoptioon vaan antaa teinin itse päättää lapsestaan.
Ps. Mistä sattuis löytää sellasen netti sivun, missä olis vauvan hoito-ohjeita?
Ja tsemppiä kaikille teiniäideille!
Onnellinen teiniäiti!
6
329
Vastaukset
- Ihquu!!!!!
Ihquu!!! Nopeasti lisää lapsia vain kun noin hyvin kerran menee!!!
- lihava trolli
En usko et oot asunu jossain ulkomailla ja muuttanu vasta suomeen.. ei sun suomenkieli sujuis noin hyvin ja suomenkielen kirjottaminen olis noin virheetöntä.. muutenkin koko juttu vaikuttaa huonolta provolta.
- happyteenmom
Mä olen puoliksi suomalainen ja puoliksi amerikkalainen. Mun äiti on amerikkalaine ja isä on suomalainen ja siks osaan sujuvaa suomee.
- teininäkin äiti
Heh täällä on toinen onnellinen teiniäiti, tosin noin kolmen kuukauden ikäselle pojalle... :) en tienny et näin onnellinen voi ollla :D
- happyteenmom
Voitaisiinko vaikka vaihtaa sähköposteja niin voisimme kertoa kokemuksia?:)
- ulgvpfc
Vau.fi tai joku tommonen ni sielt pitäis löytyy vauvanhoito vinkkei:) tai sit kannattaa kirjottaa esim vauvanhoito vinkit tms google hakuu:D Onnee teille nyt jälkee päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4306221Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1183544Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?892408Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251879Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1091165Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?921134- 631045
- 621028
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76930- 41924