Onnellinen teiniäiti!

happyteenmom

Olen 16w. ja pinen1½kuukautisen tytön äiti. Olen kotoisin Chicagosta ja muutin perheeni kanssa suomeen pari kuukautta sen jälkeen, kun tulin raskaaksi. Sain tietää raskaudesta vasta, kun olimme muuttaneet suomeen. Sain perheeltäni paljon tukea raskauden aikana ja myös tytön syntymän jälkeen. Lapsen isä asuu Chicagossa ja tietää kyllä lapsesta. Isä osallistuu tytön hoitoon tavallaan, millä pystyy. Isä lähettää postissa hoitotarvikkeita ja vierailee suomessa vähintään kerran kahdess kuussa. Nimen valinassa ei ollut ongelmia sillä puhelimen kautta keskustelimme nimistä ja viime viikon lauantaina tyttö sai nimekseen " Grace Gloria". Kun kerroin vanhemmilleni raskaudestani, he kehottivat minun antamaan lapseni adoptioon, koska abortin tekeminen oli jo liian myöhäistä. Aluksi olin samaa mieltä sillä olen liian nuori äiti. Joten päätin synnyttää lapsen ja antamaan adoptioon, mutta puolessa välissä raskauttani halusinkin pitää lapsen. Enkä kadu päätöstäni! Monet sanovat, että alle 20 ovat liian nuoria äitejä ja osittain se on totta. Mutta jokainen teiniäiti kyllä löytää sisimmän äitiytensä, mutta teiniäiti ei pysty siihen ilman tukea... Minusta kenenkään ei pitäisi syrjiä eikä kannustaa teiniä tekemään aborttia tai antamaan lasta adoptioon vaan antaa teinin itse päättää lapsestaan.

Ps. Mistä sattuis löytää sellasen netti sivun, missä olis vauvan hoito-ohjeita?
Ja tsemppiä kaikille teiniäideille!

6

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihquu!!!!!

Ihquu!!! Nopeasti lisää lapsia vain kun noin hyvin kerran menee!!!

• lihava trolli

En usko et oot asunu jossain ulkomailla ja muuttanu vasta suomeen.. ei sun suomenkieli sujuis noin hyvin ja suomenkielen kirjottaminen olis noin virheetöntä.. muutenkin koko juttu vaikuttaa huonolta provolta.

• happyteenmom

Mä olen puoliksi suomalainen ja puoliksi amerikkalainen. Mun äiti on amerikkalaine ja isä on suomalainen ja siks osaan sujuvaa suomee.

• teininäkin äiti

Heh täällä on toinen onnellinen teiniäiti, tosin noin kolmen kuukauden ikäselle pojalle... :) en tienny et näin onnellinen voi ollla :D

• happyteenmom

Voitaisiinko vaikka vaihtaa sähköposteja niin voisimme kertoa kokemuksia?:)

• ulgvpfc

Vau.fi tai joku tommonen ni sielt pitäis löytyy vauvanhoito vinkkei:) tai sit kannattaa kirjottaa esim vauvanhoito vinkit tms google hakuu:D Onnee teille nyt jälkee päin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      68
      14025
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      11
      5783
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5511
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5099
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      115
      4366
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3581
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      3421
    8. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3078
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      15
      3005
    10. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      55
      2577
    Aihe