Onnellinen teiniäiti!

happyteenmom

Olen 16w. ja pinen1½kuukautisen tytön äiti. Olen kotoisin Chicagosta ja muutin perheeni kanssa suomeen pari kuukautta sen jälkeen, kun tulin raskaaksi. Sain tietää raskaudesta vasta, kun olimme muuttaneet suomeen. Sain perheeltäni paljon tukea raskauden aikana ja myös tytön syntymän jälkeen. Lapsen isä asuu Chicagossa ja tietää kyllä lapsesta. Isä osallistuu tytön hoitoon tavallaan, millä pystyy. Isä lähettää postissa hoitotarvikkeita ja vierailee suomessa vähintään kerran kahdess kuussa. Nimen valinassa ei ollut ongelmia sillä puhelimen kautta keskustelimme nimistä ja viime viikon lauantaina tyttö sai nimekseen " Grace Gloria". Kun kerroin vanhemmilleni raskaudestani, he kehottivat minun antamaan lapseni adoptioon, koska abortin tekeminen oli jo liian myöhäistä. Aluksi olin samaa mieltä sillä olen liian nuori äiti. Joten päätin synnyttää lapsen ja antamaan adoptioon, mutta puolessa välissä raskauttani halusinkin pitää lapsen. Enkä kadu päätöstäni! Monet sanovat, että alle 20 ovat liian nuoria äitejä ja osittain se on totta. Mutta jokainen teiniäiti kyllä löytää sisimmän äitiytensä, mutta teiniäiti ei pysty siihen ilman tukea... Minusta kenenkään ei pitäisi syrjiä eikä kannustaa teiniä tekemään aborttia tai antamaan lasta adoptioon vaan antaa teinin itse päättää lapsestaan.

Ps. Mistä sattuis löytää sellasen netti sivun, missä olis vauvan hoito-ohjeita?
Ja tsemppiä kaikille teiniäideille!

6

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihquu!!!!!

Ihquu!!! Nopeasti lisää lapsia vain kun noin hyvin kerran menee!!!

• lihava trolli

En usko et oot asunu jossain ulkomailla ja muuttanu vasta suomeen.. ei sun suomenkieli sujuis noin hyvin ja suomenkielen kirjottaminen olis noin virheetöntä.. muutenkin koko juttu vaikuttaa huonolta provolta.

• happyteenmom

Mä olen puoliksi suomalainen ja puoliksi amerikkalainen. Mun äiti on amerikkalaine ja isä on suomalainen ja siks osaan sujuvaa suomee.

• teininäkin äiti

Heh täällä on toinen onnellinen teiniäiti, tosin noin kolmen kuukauden ikäselle pojalle... :) en tienny et näin onnellinen voi ollla :D

• happyteenmom

Voitaisiinko vaikka vaihtaa sähköposteja niin voisimme kertoa kokemuksia?:)

• ulgvpfc

Vau.fi tai joku tommonen ni sielt pitäis löytyy vauvanhoito vinkkei:) tai sit kannattaa kirjottaa esim vauvanhoito vinkit tms google hakuu:D Onnee teille nyt jälkee päin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      5248
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3553
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2467
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      248
      1513
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      83
      1275
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      136
      1125
    Aihe