Minä!

so simple

Olen päättänyt että minun aika tulee vielä. Otan sinut.

25

1201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otetuksi

      Nopeuttaa jos kerrot kenet olet ottamassa :-)

    • take a way

      Miehekäs ilmaisu. Ja kuinka ajattelit ottaa?

    • saitko muka luvan?

      Kuka sano et saat noin vain ottaa? :)

    • so simple

      Kun "hän" ei vielä tajua että olisimme toisillemme luodut. :D

      • Miävaan*

        Kyllä tajuan. Tuu maanantaina hakee ;D ai löv juu!!


      • so very simple

        Ehkä sinua ei ole luotu hänelle.


      • se intuitio

        Jos olisit se kuka toivoisin, tajuan kyllä, mutten uskalla sanoa mitään :) Uskalla siis sinä, et tule pettymään


    • Olisko jo aika muutakin

      Milloin? Kulta olen odottanut about puoli vuotta jo...mies käy vain ovella...

    • minä vain,,

      minäkin olen päättänyt, että otan sinut, vaikka varattu oletkin, mutta kun jotain päätän, niin siinä pysyn.

      • tiedän sen

        siinähän yrität, et koskaan tule onnistumaan..


      • vahvistuu vain

        Vielä me toisemme saadaan.


    • Ihastunut..

      Minä myös sinua mietin,vaikka viimme näkemisestä on pian vuosi. Ehkä näemme ensi viikonloppuna,jos sinä haluat ja töistäsi pääset,kun kotipaikkakunnallesi tulen käymään. :)

    • Sehän varmaan passaisi. Olen nimittäin VARATTU jo.

    • not a simple

      Minä kaipaan ja haikailen erästä..vaikka varattu olenkin.En tosin ole tehnyt mitään sopimatonta..haaveilen silti. :)

    • rotevamies1

      Ota vaan olen vapaa

      • rotevamies1

        Otan sen kikattajan jo hän minut huolii??????????????


    • 1233455

      Jesss! odotan kiltisti.

      • rotevamies1

        Missä odotat, siinäkö vakio paikassa.


    • new number

      minua ei noin vain ''oteta''.

    • en tullut uimaan

      En ole kikatellut sinun seurassa vaan ihan kunnolla nauroin ..filosofoin toki välillä :D

    • matha1

      Miksi et tullut uimaan.??

    • en tullut uimaan

      Kun ei olllut uikkaria mukana..eihän nainen joka tykkää shoppailla ehdi kylpylöissä uimaan,,varsinkaan Tallinnassa.

    • simpleasthat ?

      Ja milloinkohan suunnitelmasi toteutuu tarkalleen? Saatan ehtiä ensin ;)

    • en tullut uimaan

      Etunimesi on?--missäpäin asut?

    • Henkka7111

      Voi perskeles!

      Ottasko joku mutkin"
      Iha joutilaana olisin.
      41v. Yh iskä. Ja seuraa vailla!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe