LEIJONA/VESIMIES

sopiiko

hei soipiiko leijona nainen vesimihen kanssa onko jolain omia kokemuksia

8

1766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huippuastrologi

...ainakin jos leijonanaaras on nälkäinen ja päässyt jo ihmislihan makuun. Tosin ihmissyöjäleijonat joutuvat yleensä ajojahdin kohteeksi.

ELi suomeksi: mitä HELVETTIÄ horoskoopeilla on merkitystä ihmissuhteissa??? Tai yleensä yhtään missään??? Jos horoskooppisi sanoo että tänään voitat suuren summan rahaa, tarkoittaako se että noin 1/12 koko maapallon väestöstä voittaa suuren summan rahaa? Senhän verran karkeasti ottaen joka horoskooppimerkkistä ihmistä maailmassa on.

Mitään idioottimaisempaa suhteen aloittamis/lopettamissyytä tai -repliikkiä en tiedäkään kuin horoskooppimerkit.

Hanki elämä!

• leo

kyllä ne horoskoopit tietävät ja pitävät paikkaansa oon lotosta voittanut 2 kertaa kun ennusta katseli mun tähti karttaa joten puppua puhuu tuo joka haukkuu meitä.

• meow

Vaikka usein sanotaan, että vastamerkit sopivat toisilleen, se itseasiassa ei pidä paikkaansa, koska vastamerkit usein ovat vastakkaisia, sananmukaisesti.

Omalla kohdallani (olen itse leijonanainen) olin pitkässä liitossa vesimiehen kanssa, ja suhde oli aika alusta asti alamäkeä, sain nähdä vesimiehen kaikki pahimmat mahdolliset piirteet mustasukkaisuudesta hallusinaatioihin ja väkivaltaan, enkä meinannut millään uskoa että moisia piirteitä löytyy mistään ihmisistä.
      Mutta kuten sanottu...ihmiset ovat erilaisia, ja parhaita suhteita yleensäkin ovat ne, joissa partnerit saavat toisistaan ulos parhaimmat piirteet, näin ei kylläkään käynyt omalla kohdallani vesimiehen kanssa, mutta käytä omaa harkintaa ja sitä miltä sisällä oikeasti tuntuu...jos mielessä on epäilys, niin kannattaa harkita (mitä tahansa suhdetta) ennen kuin siihen hyppää. Onnea matkaan!

• lena

Hienosti sanottu että hyvä suhde tuo ihmisessä esiin parhaimmat piirteet! Mulla olis nyt valinnan paikka otanko härkämiehen takaisin, itse kaksonen, enkä taida ottaa sillä hän todella sai itsestäni esiin negatiivisia puolia, joita en tiennyt olevankaan! Vesimies sopisi huomattavasti paremmin..Saisinko minä sen vesimiehen, saat vaihtokaupassa härän;)

• vataus lenalle
        lena kirjoitti:

Hienosti sanottu että hyvä suhde tuo ihmisessä esiin parhaimmat piirteet! Mulla olis nyt valinnan paikka otanko härkämiehen takaisin, itse kaksonen, enkä taida ottaa sillä hän todella sai itsestäni esiin negatiivisia puolia, joita en tiennyt olevankaan! Vesimies sopisi huomattavasti paremmin..Saisinko minä sen vesimiehen, saat vaihtokaupassa härän;)

hei en taida vaihtaa härkämieheen pidän tän vesimieheni

• lena
        vataus lenalle kirjoitti:

hei en taida vaihtaa härkämieheen pidän tän vesimieheni

Mutta sinä leijonana osaisit arvostaa härän palvontaa ja omistautumista..Mutta ei sitten. Vitsihän tämä oli. Kaikkea hyvää sinulle ja vesimiehellesi:)

• vastaus lenalle
        lena kirjoitti:

Mutta sinä leijonana osaisit arvostaa härän palvontaa ja omistautumista..Mutta ei sitten. Vitsihän tämä oli. Kaikkea hyvää sinulle ja vesimiehellesi:)

kiitos kiitos yritetään oli kiva jutella

• maryana

Ei sovi...sänkyhommat sujuu mutta mikään muu ei! Ainakin itsellä ollut vaan paskoja kokemuksia sillä Vesimiestä ei kiinnosta/ei osaa olla uskollinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      116
      2768
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      24
      1761
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1744
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      272
      1638
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      15
      1594
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      28
      1291
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      28
      1164
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      97
      1098
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1082
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1032
    Aihe