Hevosen jauhelihan maustaminen

ruokaa..

Hei! Sain hevosen jauhelihaa. Mietin nyt, että mitkä mausteet sopii hevosen paistinjauhelihan kanssa? Onko pulina porukalla ideoita ja kokemusta?

8

3421

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • google tiätääp

Asenna koneesees google.

• kuka ajatteleemitäki

Ja sinä taidat olla tuo idiootti miinustelija kun ei kaikki taas mene sinun mielesi mukaan!
        Anna ihmisten olla asioista omaa mieltään !!!

• omanmaunkukaan

Sianlihaa tuo kaipaa, niinkuin esim.hirvi, on aika kuivaa.Muutenhan mausteet ja maustaminen on aika "henk.koht.", mistä kukakin tykkää.Mustapippuri nyt on varma valinta.

• Itse en (pysty) syö hevosta, mutta koirille olen saanut ja ostanutkin monet kerrat.
        Vettä, riisiä, hevosta, keitetään tunti.

Eiköhän hepankin paisti-jauhelihaan sovi suola, mustapippuri, paprikajauhe plus mausteet mistä itse pitää...
        Chiliä eli nagaa tai habaa sopii tunkea joka paikkaan. :)

• Hyvää lihaa !!!
        kaishakunin kirjoitti:

Itse en (pysty) syö hevosta, mutta koirille olen saanut ja ostanutkin monet kerrat.
        Vettä, riisiä, hevosta, keitetään tunti.

Eiköhän hepankin paisti-jauhelihaan sovi suola, mustapippuri, paprikajauhe plus mausteet mistä itse pitää...
        Chiliä eli nagaa tai habaa sopii tunkea joka paikkaan. :)

Hevosen liha oli se paistijauhelihaa tai suolalihaa on paljon parempaa ja puhtaampaa lihaa kun esim. tehonauta tai tehosika liha. Onko sinulla vain ennakkoluuloja ???

Hippos suosittaa kotimaisen hevosenlihan syöntiä se on EKO-teko ja hiilijalanjälki liki olematon.Hevosta ei Suomessa kasvateta teuraaksi joten jos ikänsä hevosten kanssa touhunneet ja varmasti hevosiaan niiden eläessä "rakastavat" suosivat hepanlihan syöntiä miksei sitten muutkin? Ainakin minä syön ja on pakkasessa nytkin ja tykkään sen mausta vähärasvainen liha joka vaatii jotain "rasvaista kaveria" jos siitä tekee esim. lihapullia.

http://www.hippos.fi/files/1375/Reseptivihko.pdf

• näisseon
        Hyvää lihaa !!! kirjoitti:

Hevosen liha oli se paistijauhelihaa tai suolalihaa on paljon parempaa ja puhtaampaa lihaa kun esim. tehonauta tai tehosika liha. Onko sinulla vain ennakkoluuloja ???

Hippos suosittaa kotimaisen hevosenlihan syöntiä se on EKO-teko ja hiilijalanjälki liki olematon.Hevosta ei Suomessa kasvateta teuraaksi joten jos ikänsä hevosten kanssa touhunneet ja varmasti hevosiaan niiden eläessä "rakastavat" suosivat hepanlihan syöntiä miksei sitten muutkin? Ainakin minä syön ja on pakkasessa nytkin ja tykkään sen mausta vähärasvainen liha joka vaatii jotain "rasvaista kaveria" jos siitä tekee esim. lihapullia.

Kaikkee ei-tehotuotettua lihaa pitää suosia!!

• Hyvää lihaa !!! kirjoitti:

On ennakkoluuloja "lemmkki"-statuksesta :p
        Samoin kuin kania en vaan pystyisi syödä...

• Tuota noin
        näisseon kirjoitti:

Kaikkee ei-tehotuotettua lihaa pitää suosia!!

Tuli mieleen että eiköhän niihin kehäraakkeihin kaakkeihin ole lyhyen elämänsä aikana pistetty melkoisen monta dopingpiikkiä kasvuhormooneja ja muita kehonrakennusmömmöjä ja antibiootteja? Kun kerran voittaakin niiden jotain raveista pitäisi. Ja kun ei voita, niin lahtipenkkiin vaan ja suomalaisten pannuille jauhelihaksi tirisemään.

Elintarviketuotannon löyhän moraalin tuntien, ehkä on parempi kun jättää hummanlihankin väliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16