Hevosen jauhelihan maustaminen

ruokaa..

Hei! Sain hevosen jauhelihaa. Mietin nyt, että mitkä mausteet sopii hevosen paistinjauhelihan kanssa? Onko pulina porukalla ideoita ja kokemusta?

8

3632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • google tiätääp

Asenna koneesees google.

• kuka ajatteleemitäki

Ja sinä taidat olla tuo idiootti miinustelija kun ei kaikki taas mene sinun mielesi mukaan!
        Anna ihmisten olla asioista omaa mieltään !!!

• omanmaunkukaan

Sianlihaa tuo kaipaa, niinkuin esim.hirvi, on aika kuivaa.Muutenhan mausteet ja maustaminen on aika "henk.koht.", mistä kukakin tykkää.Mustapippuri nyt on varma valinta.

• Itse en (pysty) syö hevosta, mutta koirille olen saanut ja ostanutkin monet kerrat.
        Vettä, riisiä, hevosta, keitetään tunti.

Eiköhän hepankin paisti-jauhelihaan sovi suola, mustapippuri, paprikajauhe plus mausteet mistä itse pitää...
        Chiliä eli nagaa tai habaa sopii tunkea joka paikkaan. :)

• Hyvää lihaa !!!
        kaishakunin kirjoitti:

Itse en (pysty) syö hevosta, mutta koirille olen saanut ja ostanutkin monet kerrat.
        Vettä, riisiä, hevosta, keitetään tunti.

Eiköhän hepankin paisti-jauhelihaan sovi suola, mustapippuri, paprikajauhe plus mausteet mistä itse pitää...
        Chiliä eli nagaa tai habaa sopii tunkea joka paikkaan. :)

Hevosen liha oli se paistijauhelihaa tai suolalihaa on paljon parempaa ja puhtaampaa lihaa kun esim. tehonauta tai tehosika liha. Onko sinulla vain ennakkoluuloja ???

Hippos suosittaa kotimaisen hevosenlihan syöntiä se on EKO-teko ja hiilijalanjälki liki olematon.Hevosta ei Suomessa kasvateta teuraaksi joten jos ikänsä hevosten kanssa touhunneet ja varmasti hevosiaan niiden eläessä "rakastavat" suosivat hepanlihan syöntiä miksei sitten muutkin? Ainakin minä syön ja on pakkasessa nytkin ja tykkään sen mausta vähärasvainen liha joka vaatii jotain "rasvaista kaveria" jos siitä tekee esim. lihapullia.

http://www.hippos.fi/files/1375/Reseptivihko.pdf

• näisseon
        Hyvää lihaa !!! kirjoitti:

Hevosen liha oli se paistijauhelihaa tai suolalihaa on paljon parempaa ja puhtaampaa lihaa kun esim. tehonauta tai tehosika liha. Onko sinulla vain ennakkoluuloja ???

Hippos suosittaa kotimaisen hevosenlihan syöntiä se on EKO-teko ja hiilijalanjälki liki olematon.Hevosta ei Suomessa kasvateta teuraaksi joten jos ikänsä hevosten kanssa touhunneet ja varmasti hevosiaan niiden eläessä "rakastavat" suosivat hepanlihan syöntiä miksei sitten muutkin? Ainakin minä syön ja on pakkasessa nytkin ja tykkään sen mausta vähärasvainen liha joka vaatii jotain "rasvaista kaveria" jos siitä tekee esim. lihapullia.

Kaikkee ei-tehotuotettua lihaa pitää suosia!!

• Hyvää lihaa !!! kirjoitti:

On ennakkoluuloja "lemmkki"-statuksesta :p
        Samoin kuin kania en vaan pystyisi syödä...

• Tuota noin
        näisseon kirjoitti:

Kaikkee ei-tehotuotettua lihaa pitää suosia!!

Tuli mieleen että eiköhän niihin kehäraakkeihin kaakkeihin ole lyhyen elämänsä aikana pistetty melkoisen monta dopingpiikkiä kasvuhormooneja ja muita kehonrakennusmömmöjä ja antibiootteja? Kun kerran voittaakin niiden jotain raveista pitäisi. Ja kun ei voita, niin lahtipenkkiin vaan ja suomalaisten pannuille jauhelihaksi tirisemään.

Elintarviketuotannon löyhän moraalin tuntien, ehkä on parempi kun jättää hummanlihankin väliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      435
      6336
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      124
      3652
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      95
      2439
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1899
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      111
      1271
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      92
      1234
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1055
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      62
      1048
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      76
      950
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      41
      924
    Aihe