Antakaa vinkkejä korallirantahotelleista vähätuulisella rannalla. Tarkoitus olisi päästä mereen eikä vaan mustaa lippua ihailemaan laiturille.
Korallirantahotelli vähätuulisella rannalla - suosittele
3
159
Vastaukset
- sähköposti kyselijä
Soita/laita spostia/käväise matkatoimistoissa ja kysy korallirantaistahotellia...jos eivät osaa heti vastata niin selvittelevät kyllä!
- Matkaaja.
Minusta kysymys on hiukkasen omituinen. Nimittäin korallirannalta ei pääse suoraan mereen jo yksin siitä syystä, että korallit ovat suojeltuja eikä niitä saa vahingoittaa. Toisaalta einiitä kyllä talloakaan voi, ovat sen verran teräviä.
Kuvistä näkyy pitkiä kelluvia laitureita. Niillä ylitetään tuo korallivyöhyke ja laiturin päästä pääsee uimaan. Toisin sanoen korallit ovatkin este uimiselle. Monasti laiturin ulkopää on melkoisesti levennetty ja siinä on "allas" keskellä. Tuo allas on suoja-alue, joka on verkoilla ympäröity eli siinä kelluessa (uimisesta nyt ei oikein kannata puhua) ei tarvitse huomioida kauniin näköisiä lionfish-kaloja (ovat joitain siipi- tai perhossimppuja, joiden evien pisto aihettaa välittömän lääkärikäynnin. Tai sitten kivikala on vielä myrkyllisempi.
Käytännössä joka rantahotellista, ellei toisin ole mainittu, pääsee uimaan. - Herätys,,,
Makadi palace,,makadi bay ..upea koralliranta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882