Tumma mies vetäytynyt. Suhdetta takana reilu vuosi. Käytöstään en voi ymmärtää.... Manis-depresiivisyyttä vai jotain muuta? Toinen nainen ? Eilen viimeksi keskustelimme, tänään ei vastannut puhelimeen. Tahtoisin tämän suhteen toimivaksi, annanko aikaa vai otanko aikalisän :(
Kyseleepi herkkä, tunteva kiltti vaalea keski-ikäinen nainen.
Näinkö tässä taas käy..
3
81
Vastaukset
- ihmisenhoitaja
Tilanne edelleen minulle ahdistava...Mies on kyllä pitänyt yhteyttä. Mutta kaikki ne hellittelysanat kadonneet. Tosin itse vastaan samoin kuin metsä uutaa, ja esitän neutraalia...
Näkeekö kukaan mitään tilanteeseeni ? - ihmisenhoitaja
Nostan - jospa joku näkisi tulevaa .... Niin monesti olen pettynyt, toivoisin jo vakaata suhdetta.
Hei
sinulla on henkistä voimaa. olet romanttinen ja syvällinen ihminen. toki sinulla on tätä nykyä onnea muilla sektoreillakin. olet hiljattain parantunut itseäsi kiusaavasta vaivasta.
tuo mies ei taida olla sinua varten. et kestäisi sellaista suhdetta, missä joutuu olemaan varpaillaan. jospa kävisit pienellä viikonloppu reissulla?
mies ei halua sitoutua, hän tarvitsee hetkellistä helpotusta elämälleen. mietin, että voisiko se riittää sinulle? ei... ei se voi.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422672Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382387- 352084
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471756- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391345- 361146