Tumma mies vetäytynyt. Suhdetta takana reilu vuosi. Käytöstään en voi ymmärtää.... Manis-depresiivisyyttä vai jotain muuta? Toinen nainen ? Eilen viimeksi keskustelimme, tänään ei vastannut puhelimeen. Tahtoisin tämän suhteen toimivaksi, annanko aikaa vai otanko aikalisän :(
Kyseleepi herkkä, tunteva kiltti vaalea keski-ikäinen nainen.
Näinkö tässä taas käy..
3
89
Vastaukset
- ihmisenhoitaja
Tilanne edelleen minulle ahdistava...Mies on kyllä pitänyt yhteyttä. Mutta kaikki ne hellittelysanat kadonneet. Tosin itse vastaan samoin kuin metsä uutaa, ja esitän neutraalia...
Näkeekö kukaan mitään tilanteeseeni ? - ihmisenhoitaja
Nostan - jospa joku näkisi tulevaa .... Niin monesti olen pettynyt, toivoisin jo vakaata suhdetta.
Hei
sinulla on henkistä voimaa. olet romanttinen ja syvällinen ihminen. toki sinulla on tätä nykyä onnea muilla sektoreillakin. olet hiljattain parantunut itseäsi kiusaavasta vaivasta.
tuo mies ei taida olla sinua varten. et kestäisi sellaista suhdetta, missä joutuu olemaan varpaillaan. jospa kävisit pienellä viikonloppu reissulla?
mies ei halua sitoutua, hän tarvitsee hetkellistä helpotusta elämälleen. mietin, että voisiko se riittää sinulle? ei... ei se voi.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21418082Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903855Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu442207Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2851571Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711533Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661456Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1451443Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1241399Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141334- 811121