Uhkaa vain tappaa, vääntää kaiken mahdollisen omiin nimiinsä, pakottaa allekirjoittamaan omaisuudesta luopumisia ja siinä se.
Ketään ei kiinnosta - ei verottajaa, ei poliisia, vaikka koko ikänsä palkkatyön ohella myös yrityksessä toimineella ja siten lähes puolet enemmän ansainneena (ennakkoverot maksettu, samoin yrittäjäeläke) on pois muuttaessa vain velat ja yrityksessä vähemmän ansainneella on autoja, veneitä, talo.
Ei niitä kiinnosta vaikka poliisilla, asianajalilla ja verottajalla on tiedossa tappouhkaukset ja pahoinpitelyt.
Kiitos teille, kiroan teidät viimeiselläkin hengenvedollani.
Suomessa on todella helppo kavaltaa omaisuutta
Se heikompi
1
206
Vastaukset
- Totta puhut
Totta puhut. Sitä paitsi poliisit väärentävät tietoja, jos he itse ovat varastaneet tai vahingoittaneet toisen omaisuutta. Minulla on kokemuksia Eurassa, Vantaalla, Vihdissä, Karkkilassa ja Lapissa. Poliisi pakenee ammattivastuuta, koska heillä on oppimisvaikeuksia. Asiasta on useita keskusteluja Poliisi-palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175