Vakuutusyhtiöön ajanvaraajaksi vakuutusedustajalle Helsinkiin.

Vak.Edustaja

Tarvitsen yhden ajanvaraajaan varaamaan itselleni tapaamisia. Palkkauksena provisio joka on mielestäni hyvä.

Työn kuvaus: Tarkoituksena sopia tapaamisia minulle soittamalla listoja läpi. Puheluita pitää soittaa paljon, mutta listat ovat ihan ok. Tämä työ on uusasiakashankintaa. Laita tähän ketjuun sähköpostiosoitteeni/puh.numerosi niin olen pikimmiten yhteydessä.

Mahdollisuus tehdä työtä osa-aikaisesti tai kokopäiväisesti.

12

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aa74

Voiko tehdä kotoa käsin? Olisin kiinnostunut :)

• meritahtinen10
    • Hyvä_työssään

Hei! Minä olen myös kiinnostunut. Kokemusta vastaavanlaisesta työstä on! Laitathan viestiä osoitteeseen [email protected], kiitos.

• Tiksuuuuuuuu
    • Vak.Edustaja

Moikka, Laitan kaikille kiinnostuneille, jotka ovat yhteystietonsa nyt laittaneet viestiä. Ainakaan alkuun työtä ei ole mahdollista tehdä kotoa käsin koska soittaminen tapahtuu läppärillä ja myöhemmine voidaan katsoa jos "bookkaaja" pärjää riittävän hyvin voidaan neuvotella työsuhde läppäristä.

Oli myös unohtunut mainita, että työpaikka sijaitsee fyysisesti Helsingissä. Myös Espoosta löytyy toimipiste minne alkukoulutuksen jälkeen voit siirtyä.

• Tykki1
    • arcak3

Hei!

Täällä vielä yksi potentiaalinen soittaja :-)
      Muutamien vuosien kokemus puh.työstä ( palveluneuvoja/myyntineuvottelija).

[email protected]

• Vak.Edustaja

Laitoin taas viestiä kiinnostuneille.

• myyntimies84

Moi!

Täällä 28v mieshenkilö, jolta löytyy myynti -ja asiakaspalvelukokemusta yli 5 vuoden ajalta puhelimitse. Olen ollut myös vakuutusyhtiön ajanvaraajana muutama vuosi sitten! Laittaisitko lisätietoja tulemaan, [email protected] ja kerron tietysti lisää myös omasta tilanteestani. Asun Helsingissä, joten sen suhteen ei ongelmaa.

• Vak.Edustaja

Viestiä laitettu.

• Vak.Edustaja

Vieläkin olis ajanvaraajan paikka auki. Kaikki tähän mennessä kiinnostuneet ovat olleet muualta kuin Helsingistä ja viimeisin kiinnostunut muuttamassa pois.

• 18+16

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      3052
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2651
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2604
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      105
      2324
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      51
      2163
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      345
      1916
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1566
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      74
      1423
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1258
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe