Tarvitsen yhden ajanvaraajaan varaamaan itselleni tapaamisia. Palkkauksena provisio joka on mielestäni hyvä.
Työn kuvaus: Tarkoituksena sopia tapaamisia minulle soittamalla listoja läpi. Puheluita pitää soittaa paljon, mutta listat ovat ihan ok. Tämä työ on uusasiakashankintaa. Laita tähän ketjuun sähköpostiosoitteeni/puh.numerosi niin olen pikimmiten yhteydessä.
Mahdollisuus tehdä työtä osa-aikaisesti tai kokopäiväisesti.
Vakuutusyhtiöön ajanvaraajaksi vakuutusedustajalle Helsinkiin.
12
366
Vastaukset
- Aa74
Voiko tehdä kotoa käsin? Olisin kiinnostunut :)
- meritahtinen10
- Hyvä_työssään
Hei! Minä olen myös kiinnostunut. Kokemusta vastaavanlaisesta työstä on! Laitathan viestiä osoitteeseen [email protected], kiitos.
- Tiksuuuuuuuu
Olisin kiinnostunut.. [email protected]
- Vak.Edustaja
Moikka, Laitan kaikille kiinnostuneille, jotka ovat yhteystietonsa nyt laittaneet viestiä. Ainakaan alkuun työtä ei ole mahdollista tehdä kotoa käsin koska soittaminen tapahtuu läppärillä ja myöhemmine voidaan katsoa jos "bookkaaja" pärjää riittävän hyvin voidaan neuvotella työsuhde läppäristä.
Oli myös unohtunut mainita, että työpaikka sijaitsee fyysisesti Helsingissä. Myös Espoosta löytyy toimipiste minne alkukoulutuksen jälkeen voit siirtyä. - Tykki1
- arcak3
Hei!
Täällä vielä yksi potentiaalinen soittaja :-)
Muutamien vuosien kokemus puh.työstä ( palveluneuvoja/myyntineuvottelija).
[email protected] - Vak.Edustaja
Laitoin taas viestiä kiinnostuneille.
- myyntimies84
Moi!
Täällä 28v mieshenkilö, jolta löytyy myynti -ja asiakaspalvelukokemusta yli 5 vuoden ajalta puhelimitse. Olen ollut myös vakuutusyhtiön ajanvaraajana muutama vuosi sitten! Laittaisitko lisätietoja tulemaan, [email protected] ja kerron tietysti lisää myös omasta tilanteestani. Asun Helsingissä, joten sen suhteen ei ongelmaa. - Vak.Edustaja
Viestiä laitettu.
- Vak.Edustaja
Vieläkin olis ajanvaraajan paikka auki. Kaikki tähän mennessä kiinnostuneet ovat olleet muualta kuin Helsingistä ja viimeisin kiinnostunut muuttamassa pois.
- 18+16
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211815
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491164Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441030Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47856Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770