Vakuutusyhtiöön ajanvaraajaksi vakuutusedustajalle Helsinkiin.

Vak.Edustaja

Tarvitsen yhden ajanvaraajaan varaamaan itselleni tapaamisia. Palkkauksena provisio joka on mielestäni hyvä.

Työn kuvaus: Tarkoituksena sopia tapaamisia minulle soittamalla listoja läpi. Puheluita pitää soittaa paljon, mutta listat ovat ihan ok. Tämä työ on uusasiakashankintaa. Laita tähän ketjuun sähköpostiosoitteeni/puh.numerosi niin olen pikimmiten yhteydessä.

Mahdollisuus tehdä työtä osa-aikaisesti tai kokopäiväisesti.

12

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aa74

Voiko tehdä kotoa käsin? Olisin kiinnostunut :)

• meritahtinen10
    • Hyvä_työssään

Hei! Minä olen myös kiinnostunut. Kokemusta vastaavanlaisesta työstä on! Laitathan viestiä osoitteeseen [email protected], kiitos.

• Tiksuuuuuuuu
    • Vak.Edustaja

Moikka, Laitan kaikille kiinnostuneille, jotka ovat yhteystietonsa nyt laittaneet viestiä. Ainakaan alkuun työtä ei ole mahdollista tehdä kotoa käsin koska soittaminen tapahtuu läppärillä ja myöhemmine voidaan katsoa jos "bookkaaja" pärjää riittävän hyvin voidaan neuvotella työsuhde läppäristä.

Oli myös unohtunut mainita, että työpaikka sijaitsee fyysisesti Helsingissä. Myös Espoosta löytyy toimipiste minne alkukoulutuksen jälkeen voit siirtyä.

• Tykki1
    • arcak3

Hei!

Täällä vielä yksi potentiaalinen soittaja :-)
      Muutamien vuosien kokemus puh.työstä ( palveluneuvoja/myyntineuvottelija).

[email protected]

• Vak.Edustaja

Laitoin taas viestiä kiinnostuneille.

• myyntimies84

Moi!

Täällä 28v mieshenkilö, jolta löytyy myynti -ja asiakaspalvelukokemusta yli 5 vuoden ajalta puhelimitse. Olen ollut myös vakuutusyhtiön ajanvaraajana muutama vuosi sitten! Laittaisitko lisätietoja tulemaan, [email protected] ja kerron tietysti lisää myös omasta tilanteestani. Asun Helsingissä, joten sen suhteen ei ongelmaa.

• Vak.Edustaja

Viestiä laitettu.

• Vak.Edustaja

Vieläkin olis ajanvaraajan paikka auki. Kaikki tähän mennessä kiinnostuneet ovat olleet muualta kuin Helsingistä ja viimeisin kiinnostunut muuttamassa pois.

• 18+16

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      44
      4726
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      54
      2573
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1034
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1015
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      964
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      118
      911
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      71
      884
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      835
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      820
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      51
      788
    Aihe