ollako vai eikö olla?!

minttu

tiedän että tästä asiasta on puhuttu niiiin paljon jo tällä palstalla... mutta minkäs teet kun vauvakuume on valtava ja ei ole oikein ketään jolle puhua ja joka ymmärtää.. kun ei miehellekkään voi joka hetki puhua tästä kuumeesta... :)

elikkäs.. mun menkkojen piti alkaa eilen, mutta ei niitä vain kuulu, tein jo hätäpäissäni eilen testin.. mutta jouduin pettymään, ei tullut kuin yksi viiva.. :(
minkäänlaisia oireita minulla ei ole jotka viittaisivat menkkoihin (selkäsärkyä, mahakipua)
mutta masua vihloo välillä joka ei todellakaan ole menkkakipujen tyylisiä kipuja, väsyttääkin.. palelee.. pissahätä on jatkuvasti, närästääkin.. valkovuotoa on, tosin tuo voi liittyä menkkoihinkin... itkettää ihan pikku jututkin... päätäkin särkee...
vai kuvittelenko nämä vain nämä oireet?!
ääh... on tämä niin vaikeaa.. :/

tähän loppuun haluan sanoa että en halua tähän viestiin vastauksia tyyliin, tee testi, niin pääset tuskastasi. tekisin sen mutta kun en uskalla.. en halua pettyä... toivottavasti nyt edes joku ymmärtää....

7

1417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melli

No sen verran vaan kahden raskauden kokemuksella, ettei mullakaan ole kummassakaan ollut mitään oireita, mitkä viittaisi raskauteen. Odottele rauhassa vaikka viikko ja testaa uudestaan sitten. Mulla on tosin näyttänyt plussaa jo samana päivänä kun menkat olisi pitänyt alkaa.
      Mulla ei ollut mahakipuja eikä mitään raskauteen viittavaan. Ei kaikilla ole oireita.

• minä

Vaikeaa on sanoa, koska oireet voivat viitata myös siihen, että olet raskaana. Itselläni oli kuukausi sitten JUURI samat oireet, mutta kuinkas ollakkaan menkat alkoivat:( Olisin niin kovasti toivonu, etteivät ala..,mutta kai niin oli tarkoitettu. Itselläni menkat olivat reilun viikon myöhässä, mutta en uskaltanut tehdä testiä koska ajattelin että kuitenkin joudun pettymään ja niinhän siinä loppuen lopuksi kävikin. Odottele vain vielä rauhassa viikko ja katso mitä tapahtuu. Toivottavasti sinä et kuvittele oireita, niin kuin minulle taisi käydä :/ Jaksamisia :)

• April

Tarkoitukseni ei ole arvostella, mutta kokemuksesta tiedän että kun oikein toivoo raskautta, niin johan alkaa niitä oireitakin tulla. Vaikka sitten ei olisikaan raskaana. Sama ilmiö kun joillakin lääkärikirjaa lukiessa alkaa ilmaantua jos jotain kipuja... Oireilin minäkin pari vuotta milloin mitenkin aina ennen kuukautisia. Ja sitten kun raskaus alkoi, ei mitään oireita ollut, paitsi tietysti menkat myöhässä. Eikä ole ollut kuin väsymystä ja pientä kuvottavaa oloa koko aikana, nyt rv 7 1.

• Mirkka

Täällä on joku muukin jolla ei ole ollut mainittavia oireita raskaudesta..mun oirelistasta voi jättää myös ton kuvotuksen pois.. vain hieman väsymystä ja hieman arka rintavarustus nyt rv 6 1
        eli viikon olen sua jäljessä..

• Anna

Kovin tutulta tuntuu. Mulla on menkat nyt myöhässä melkein viikon ja välillä aistin raskauden oireita, välillä en. Kuukautiset on aina olleet säännölliset, joten ihmettelen kovasti tätä tilannetta että niitä ei kuulu (eikä oireitakaan), ja raskaustestikin näytti negatiivista. Uutta testiä en halua tehdä heti uudestaan, mutta tämä epävarmuus vie kaikki ajatukseni. :(

• mää

niin tutulta kuulostaa noi oireet eli "kuvittelut/toiveet" raskaudesta... mulla kanssa alavatasakipuja, rintojen arkuutta, pahoinvointia omasta mielestä huomattavan paljon. Tein testin, oli nega ja kun jännitys laukesi niin seuraavana pvänä alkoi menkat... Höö.. ei pitäisi odottaa näin paljon, mutta täähän on meidän vauvakuumeilijoiden sivu...

• Mary

Tämä kaikki kuulostaa niin tutulta ja todelta. Olen samassa tilanteessa yksin haluamassa vauvaa, kun mieheni pyytää odottamaan. Tuo menkkojen odotuksen jännityskin kuulostaa niin tutulta ja olen joka kerta tullut siihen tulokseen, että menkat on ollut myöhässä jännityksen takia. Se on silti niin raskasta odottaa ja pettyä aina uudelleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2231
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1856
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1380
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      219
      1016
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1000
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      96
      993
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      22
      957
    8. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      80
      813
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      20
      794
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      760
    Aihe