Tapahtuuko minulle läheisen ihmisen lähipiirissä jotain?Itsellä tunne,että saimme siitä ennakkomerkin.
Keskiyö vain yksi kysymys
6
71
Vastaukset
Hei
aivan ensin mieleeni nousee lapsi, tieto lapsesta. lapsia pyörii, kaiken ikäisiä.
sinä odotat rahaa, tietoa siitä. tästä on vaikea saada kiinni, koska näen joka nurkassa lapsia....
t. Keskiyö- Yhteensattumako?
Kiitos keskiyö.Kysymys oli aika lyhyt ja mitään sanomaton.Laitan vielä tarkennukseksi,että tippunut rannekello,sekä vaalea ristiverinen mies ja minä itse tumma hiuksinen nainen.Tuntuu,että se oli merkki jostain,en tiedä vaan mistä.Sanoin kyllä silloin miehelle,että ihan kuin olisi merkki jostain.Sanoaanhan,että kello liittyy joko syntymään tai kuolemaan jollain lailla.Entä raha?Talous on tiukka ja aina odottaa,että saisi jostain ylimääräistä saadakseen jotenkuten tasapainoon talouden.
- -arvuuttaja-
Olisin arvannut saman asian.
Hei
no mutta sehän hienoa! mikset sitten vastannut?
t. Keskiyö- -arvuuttaja-
En halunnut esittää ennustajaa.
- Yhteensattumako?
Nostan vielä keskiyölle jos saat paremmin kiinni lisäyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382397- 352094
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361146