Meillä on kaksi kollipentua,ollut meidän
piltteinämme vasta 3 vkoa,ja saatu ne hyvin käymään hiekkalaatikolla ja sopeutumaan meidän ihmisten
kanssaeläjiksi :).Varsinaisia villikkoja
kumpikin,mutta illan tullen ovat oikeita
sylivaivoja:).
Kuitenkin..meillä on nyt muutto edessä,eli muutamme pienestä 30neliön asunnostamme
60neliön asuntoon.Sählinkiä on siis tiedossa.
Miten voisin lieventää poikien muutosta
aiheutuvaa stressiä?
Muutto edessä..
2
175
Vastaukset
- happy
Me on muutettu nyt 7 täyttävän kissamme kanssa viisi kertaa ja joka kerta on mennyt hyvin, kissa on sopeutunut äkkiä alkuihmetyksen jälkeen.
Kun kämpää aletaan tyhjentää näkyy kova huoli pienillä kasvoilla ja istuu ikkunalaudalla...uuteen kotiin mennessä kiertelee ja on vähän orvon näköinen, mutta kun OMAT, TUTUT kamat tulee sisälle niin voi mikä onnen kurlutus pääsee, alkaa hyrisemään ja puskee jokaista tuttua huonekalua ja tuntee olevansa kotona :)
Näin ainakin joka kerta tähän asti.
Eli ei kannata hirveesti muuttaa samalla uusia huonekaluja jne. Pitää olla tutu hajut/tuoksut ja tutut muodot. Ja tietysti pitää huomioida kissoja koko hässäkän ajan normaalia enemmän. Me on yhdessä kissan sylissä kierretty uutta asuntoo ja näytetty mitä missäkin on, siis ihan puhumalla ;)
Ja pyritty siihen että pari ekaa päivää uudessa kodissa kissa ei jää yksin eli muutto perjantaina tai sitten jos voi pitää lomaa päivän, kaksi. - mau
osta feliway haihdutin,sen pitäisi rauhoittaa kissaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477