mitä meille tapahtui?

lippu ja tanko

löysimme toisemme yhteisen selvänäkijän kautta, kiitos hänelle!!!
tämä keskiyö antoi meille molemmille vinkin että kannattais ottaa yhteyttä toisiimme ja niin me teimme. tässä sitä nyt ollaan ja luetaan joskus yhdessä tätä palstaa. jokainen etsii rakkautta joten älkää hyvät ihmiset koskaan luovuttako!

aurinkoista kevättä kaikille lippu/tangolta, toinen pitkä / toinen värikäs :)

8

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkaudessa kylpijä

Onneksi olkoon ja onnea! Rakkauden täyttämiä vuosia teille!

• Jännäri

Hienoa! "Keskiyön treffipalvelu" on toiminut =). Itse sain häneltä erittäin osuvan tulkinnan menneestä ja nykyhetkestä ja toivon myös sen mitä hän sanoi tulevasta toteutuvan. Hyvä intuitio hänellä teidän suhteen ainakin on ollut sitten =)

• Simppa.K

Olen muutaman ennustuksen häneltä saanut ja kaikki mennyt pieleen. Liekö itse kirjoittanut nuo viestit tähänkin ketjuun. Ennustukset vaikuttavat perustuvan arvailuihin.

• Jännäri

Vai niin. Saako udella mitä sulle jäi tapahtumatta?

• Kokeillut-
        Jännäri kirjoitti:

Vai niin. Saako udella mitä sulle jäi tapahtumatta?

Minullekaan ei nähnyt, vaikka toivoin, että olisi osunut! Näki parisuhteeni jatkuvan, mutta toisin kävi.. Itse jotenkin muutin "energioitani" niin, että tuleva muuttui. Olin silloin niin rakastunut kuulema, että näytti, että suhteeni jatkuu. Olen hänelle antanut myös henkilökohtaisen palautteen tästä. Kokemukseni halusin jakaa tästä. :) Kaikille ei osu valitettavasti. Jotakin kyllä näkee joskus tietystä tilanteesta, esim. sen hetkisestä tai menneestä.

• Jännäri
        Kokeillut- kirjoitti:

Minullekaan ei nähnyt, vaikka toivoin, että olisi osunut! Näki parisuhteeni jatkuvan, mutta toisin kävi.. Itse jotenkin muutin "energioitani" niin, että tuleva muuttui. Olin silloin niin rakastunut kuulema, että näytti, että suhteeni jatkuu. Olen hänelle antanut myös henkilökohtaisen palautteen tästä. Kokemukseni halusin jakaa tästä. :) Kaikille ei osu valitettavasti. Jotakin kyllä näkee joskus tietystä tilanteesta, esim. sen hetkisestä tai menneestä.

Hmm..kuitenkin tuntuu siltä että Keskiyöllä on enemmän tyytyväisiä asiakkaita kuin esim. Nina Kalliolla. Vai eivätkö "hutitulkinnan" saaneet jaksa pitää itsestään ääntä samalla mitalla

• Hei

heheee, juuri niin minulla on nyt treffipalvelu ;-DDD

rakkaushan se on kaikesta tärkeintä!

t. Keskiyö

• Toiveikas

Keskiyö

Ole kiltti ja vilkaise minullekkin, kun aikasemmin ei ole nuo ennustukset osunu kohdalle. toivon että sinä osasit jotain sanoa =).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      76
      6359
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      443
      4452
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      61
      3618
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2265
    5. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      113
      2239
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      996
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      65
      901
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      43
      833
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      81
      741
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59