löysimme toisemme yhteisen selvänäkijän kautta, kiitos hänelle!!!
tämä keskiyö antoi meille molemmille vinkin että kannattais ottaa yhteyttä toisiimme ja niin me teimme. tässä sitä nyt ollaan ja luetaan joskus yhdessä tätä palstaa. jokainen etsii rakkautta joten älkää hyvät ihmiset koskaan luovuttako!
aurinkoista kevättä kaikille lippu/tangolta, toinen pitkä / toinen värikäs :)
mitä meille tapahtui?
8
113
Vastaukset
- rakkaudessa kylpijä
Onneksi olkoon ja onnea! Rakkauden täyttämiä vuosia teille!
- Jännäri
Hienoa! "Keskiyön treffipalvelu" on toiminut =). Itse sain häneltä erittäin osuvan tulkinnan menneestä ja nykyhetkestä ja toivon myös sen mitä hän sanoi tulevasta toteutuvan. Hyvä intuitio hänellä teidän suhteen ainakin on ollut sitten =)
- Simppa.K
Olen muutaman ennustuksen häneltä saanut ja kaikki mennyt pieleen. Liekö itse kirjoittanut nuo viestit tähänkin ketjuun. Ennustukset vaikuttavat perustuvan arvailuihin.
- Jännäri
Vai niin. Saako udella mitä sulle jäi tapahtumatta?
- Kokeillut-
Jännäri kirjoitti:
Vai niin. Saako udella mitä sulle jäi tapahtumatta?
Minullekaan ei nähnyt, vaikka toivoin, että olisi osunut! Näki parisuhteeni jatkuvan, mutta toisin kävi.. Itse jotenkin muutin "energioitani" niin, että tuleva muuttui. Olin silloin niin rakastunut kuulema, että näytti, että suhteeni jatkuu. Olen hänelle antanut myös henkilökohtaisen palautteen tästä. Kokemukseni halusin jakaa tästä. :) Kaikille ei osu valitettavasti. Jotakin kyllä näkee joskus tietystä tilanteesta, esim. sen hetkisestä tai menneestä.
- Jännäri
Kokeillut- kirjoitti:
Minullekaan ei nähnyt, vaikka toivoin, että olisi osunut! Näki parisuhteeni jatkuvan, mutta toisin kävi.. Itse jotenkin muutin "energioitani" niin, että tuleva muuttui. Olin silloin niin rakastunut kuulema, että näytti, että suhteeni jatkuu. Olen hänelle antanut myös henkilökohtaisen palautteen tästä. Kokemukseni halusin jakaa tästä. :) Kaikille ei osu valitettavasti. Jotakin kyllä näkee joskus tietystä tilanteesta, esim. sen hetkisestä tai menneestä.
Hmm..kuitenkin tuntuu siltä että Keskiyöllä on enemmän tyytyväisiä asiakkaita kuin esim. Nina Kalliolla. Vai eivätkö "hutitulkinnan" saaneet jaksa pitää itsestään ääntä samalla mitalla
Hei
heheee, juuri niin minulla on nyt treffipalvelu ;-DDD
rakkaushan se on kaikesta tärkeintä!
t. Keskiyö- Toiveikas
Keskiyö
Ole kiltti ja vilkaise minullekkin, kun aikasemmin ei ole nuo ennustukset osunu kohdalle. toivon että sinä osasit jotain sanoa =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519