löysimme toisemme yhteisen selvänäkijän kautta, kiitos hänelle!!!
tämä keskiyö antoi meille molemmille vinkin että kannattais ottaa yhteyttä toisiimme ja niin me teimme. tässä sitä nyt ollaan ja luetaan joskus yhdessä tätä palstaa. jokainen etsii rakkautta joten älkää hyvät ihmiset koskaan luovuttako!
aurinkoista kevättä kaikille lippu/tangolta, toinen pitkä / toinen värikäs :)
mitä meille tapahtui?
8
94
Vastaukset
- rakkaudessa kylpijä
Onneksi olkoon ja onnea! Rakkauden täyttämiä vuosia teille!
- Jännäri
Hienoa! "Keskiyön treffipalvelu" on toiminut =). Itse sain häneltä erittäin osuvan tulkinnan menneestä ja nykyhetkestä ja toivon myös sen mitä hän sanoi tulevasta toteutuvan. Hyvä intuitio hänellä teidän suhteen ainakin on ollut sitten =)
- Simppa.K
Olen muutaman ennustuksen häneltä saanut ja kaikki mennyt pieleen. Liekö itse kirjoittanut nuo viestit tähänkin ketjuun. Ennustukset vaikuttavat perustuvan arvailuihin.
- Jännäri
Vai niin. Saako udella mitä sulle jäi tapahtumatta?
- Kokeillut-
Jännäri kirjoitti:
Vai niin. Saako udella mitä sulle jäi tapahtumatta?
Minullekaan ei nähnyt, vaikka toivoin, että olisi osunut! Näki parisuhteeni jatkuvan, mutta toisin kävi.. Itse jotenkin muutin "energioitani" niin, että tuleva muuttui. Olin silloin niin rakastunut kuulema, että näytti, että suhteeni jatkuu. Olen hänelle antanut myös henkilökohtaisen palautteen tästä. Kokemukseni halusin jakaa tästä. :) Kaikille ei osu valitettavasti. Jotakin kyllä näkee joskus tietystä tilanteesta, esim. sen hetkisestä tai menneestä.
- Jännäri
Kokeillut- kirjoitti:
Minullekaan ei nähnyt, vaikka toivoin, että olisi osunut! Näki parisuhteeni jatkuvan, mutta toisin kävi.. Itse jotenkin muutin "energioitani" niin, että tuleva muuttui. Olin silloin niin rakastunut kuulema, että näytti, että suhteeni jatkuu. Olen hänelle antanut myös henkilökohtaisen palautteen tästä. Kokemukseni halusin jakaa tästä. :) Kaikille ei osu valitettavasti. Jotakin kyllä näkee joskus tietystä tilanteesta, esim. sen hetkisestä tai menneestä.
Hmm..kuitenkin tuntuu siltä että Keskiyöllä on enemmän tyytyväisiä asiakkaita kuin esim. Nina Kalliolla. Vai eivätkö "hutitulkinnan" saaneet jaksa pitää itsestään ääntä samalla mitalla
Hei
heheee, juuri niin minulla on nyt treffipalvelu ;-DDD
rakkaushan se on kaikesta tärkeintä!
t. Keskiyö- Toiveikas
Keskiyö
Ole kiltti ja vilkaise minullekkin, kun aikasemmin ei ole nuo ennustukset osunu kohdalle. toivon että sinä osasit jotain sanoa =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222663Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2372327Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631615Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1871473- 571379
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751106Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa691101- 371061
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39982Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M283926