valmistuminen, liitot ja lakit...

minttu

valmistun lähiaikoina lähihoitajaksi, suuntaan lapsiin ja nuorin.
mikä liitto olisi hyvä? joku kehui superia mutta en tiedä..
onko kellään kokemuksia suomenlastenhoitoalan liitosta?

entäs sitten tuo lakki..sen haluan.
muistan joskus nähneeni netissä lähihoitajan lakin.. tietäisikö mistä niitä voisi hankkia..?!

kiiitos!

10

6469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähihoitaja

Mielestäni Tehy on paras liitto mihin kannattaa liittyä. Koska jos ajatellaan riita tilannetta, johon tule myös liiton edustajat mukaan niin tehyllä on paljon painavampi sana kuin esimerkiksi superilla. Tehyllä on myös paljon enemmän etuuksia, ja mahdollisuuksia ajaa liittolaistensa etuuksia. Suomenlastenhoitoalan liittoa ei ainakaan minulle suositeltu, koska nehän eivät osallistu isolta osin esimerkiksi työsopimuksen ristiriitoihin. Ja se on myös aika arvokas jäsenmaksultaan.Itse tilasimme lähihoitajan lakit kimppa tilauksena, eli melkein koko luokka. Näin se tuli paljon halvemmaksi. Ja kannattaa kysyä vaikka teidän koulun opettajilta, että mistä edellis vuoden opiskelijat ovat tilanneet. En meinaan kuollaksenikaan muista mikä se paikka oli mistä tilattiin. Toivottavasti tästä oli edes jotain apua sulle.

• vicous

tehy on hyvä liitto, mutta sairaanhoitaja painotteinen. jäsenistä vain noin 6% on lähihoitajia. joten kannattaa miettiä kuinka paljon liitto kykenee ja haluaa panostaa lähihoitajiin. itse olen lähäri ja kuuluun ko. liittoon koska se valvoo psykiatrisen puolen etuja parhaiten.

mutta superi taasen ajaa lähihoitajien etua paremmin koska jäsenistä on lähi- ja perushoitajia vain. ero on iso.

• jassu

Juu, kannattaa tosiaan kysellä kimppatilausta, koska tulee postimaksut ainakin halvemmaksi > mutta tsekkaa www.salonlakki.fi

• minttu

jos tilaa ko. osoitteesta pitääkö siinä olla se tupsu vai saako lakkia ilman tupsua?!
        jo onko se väri se sinivalkoinen?!
        (lähihoitajalakki)

• huhuu..
        minttu kirjoitti:

jos tilaa ko. osoitteesta pitääkö siinä olla se tupsu vai saako lakkia ilman tupsua?!
        jo onko se väri se sinivalkoinen?!
        (lähihoitajalakki)

kyllä tupsu on sininen ja muuten lakki on valkea! ei ole mitää muita lähihoitaja lakkeja kuin ainoastaan tuollainen!

• opiskelija myös
    • mikä

kattelin noit nettisivuja noista lakeista..ja kun valittavana oli lyyra tai kokardi???mikä ihmeen kokardi??millanen se on??

• mintu

olen miettunyt itsekin... eli kumpi kannattaa ottaa, kumpi on yleisempi?!

• krissa1

hei. Kokardi on lakin etuosaan kiinnitettävä alan tunnusmerkki... lähihoitajalla on sydän. Ylioppilailla yleensä lyyra.

• Anonyymi

jossain lakeissa on punainen nauha sinisen päällä, kelle se lakki on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe