Ikä/sukupuoli/pituus/paino

Nii'i

Kertokaa ikänne,sukupuolenne, pituutenne ja painonne. Itse olen 13v. tyttö 165cm/55kg
Kaikki puhuu, et normaali oon. Siis kyllähän mä sen uskon, musta tuntuu vaan, et moni muua sit ei oo normaali. Kun näkee niin paljon laihoja tyttöjä/naisia kaikkialla.
Puhutaan, et ihmisen keskipituus kasvaa koko ajan, niin oon miettiny, et ihannepituuden kasvamisen lisäksi on tainnut sit samalla ihannepaino laskea? Eihän siitä tule mitään! Tulevat sukupolvet on ihannemittojensa mukaan sit vaan joitain luurankoja.

331

7368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emotyttö_01

      -11
      -tyttö
      -158cm
      -48kg

      Älkää painosta huolehtiko (toki normaali kunnossa pitäminen on ok ja hyvin tärkeää) ellet ole aivan liian lihava tai laiha. Se on terveydelle vaarallista!
      En mäkään mikään luokan laihin oo, mutta ei se mua mitenkään estä elämästä.
      Ja monet pojet haluavat mielummin vähän pullean kuin liian laihan ;)

      • 862574

        1BGCyfPqstvDKh1zsG3tqyYG1dRLngAAuE


      • Kudo

        13
        46kg
        162cm

        Joo


    • Nobodyyy

      Tyttö, 99, 170cm, 51 kg :)

      Mut jostain kuulin tai luin et se keskipituus ois nyt huipussaan ja lähtis nyt laskee kun syödään roskaruokaa eikä liikuta paljoo yms :)

      • ...

        voin olla väärässä mut oisitkoha hiukan alipainone..


      • peppilindtroergö
        ... kirjoitti:

        voin olla väärässä mut oisitkoha hiukan alipainone..

        ei ole alipainoinen, olen samaa luokkaa ja ihan normaali.


      • lonely2
        ... kirjoitti:

        voin olla väärässä mut oisitkoha hiukan alipainone..

        itse 13w tyttö,n.155 ja painoa n.43. olenko muka alipainoinen? olen kyllä vähän "laiha" mutta silti


      • ööps
        lonely2 kirjoitti:

        itse 13w tyttö,n.155 ja painoa n.43. olenko muka alipainoinen? olen kyllä vähän "laiha" mutta silti

        Et oo mä onn poika 12w 170 ja painoo n.50


    • yoloswagg

      tyttö, 14, 176cm ja 62kg

      • huolestunut painostaan

        Tyttö
        11v
        150-155
        50-55


      • toiimiiski
        huolestunut painostaan kirjoitti:

        Tyttö
        11v
        150-155
        50-55

        tyttö 96 161 53. tikkulaihoja on nykyään liikaa jossain oli sanottu et pienen ylipainon omaavat elää pitempään :) älkää huoliko painoistannw


      • Penkki85
        toiimiiski kirjoitti:

        tyttö 96 161 53. tikkulaihoja on nykyään liikaa jossain oli sanottu et pienen ylipainon omaavat elää pitempään :) älkää huoliko painoistannw

        Oikein, naisilla joilla on vähän lihaa luiden ympärillä on paljon paremman näkösiä ja alipaino on epäterveellistä


    • läskiii

      13w / tyttö / 155 / 38

      Oke kenenkää ei tarvii tulla sanii läskiks tiiän itekki et oon

      • ★★★★★★★

        Jooo älä jaksa. Oot tosi läski, sinuna alkaisi menee pikkuhiljaa itteeni päin, eikä vaa tollasta lapsellista huomion keräystä. Sutäpaitsi sä alat olee ja aika "sairaalloisen" laiha, et kannattais miettii ennen ku tulee tänne aukomaan päätään..
        ★Tyttö
        ★14wee
        ★170
        ★n. 60 kg..
        Mä oon ihan tyytyinen painoon. Kylhä mä haluisin kehittää mm. Lihaskuntoi yms.. :)


      • huolestunut

        Olet kyllä aika alipainone jo!


      • huolestunut
        huolestunut kirjoitti:

        Olet kyllä aika alipainone jo!

        nimimerkki "läskiii"


    • Damdidamdam :)

      16-v, 168cm, 54kg

    • toni 89

      mies

      23 v.

      184 cm

      73 kg

      • whadaa?

        en haluisi nyt off-topiccaa mut etkös oo pikkasen vanha tänne "nuorten" osastolle ?? :D


      • ei kukkakeppi

        Hah mikä kukkakeppi! :D


        Poika 17v
        185cm
        75kg


      • viivoitinonjotakin
        ei kukkakeppi kirjoitti:

        Hah mikä kukkakeppi! :D


        Poika 17v
        185cm
        75kg

        Ite 15/99, 175cm, n.90kg.
        Ja oon tyytyväinen itteeni vaikka voishan muutaman kilin ottaa pois. En oo todellakaa pelkkää läskii


    • vm.95

      159cm, 52kg, 17v, sukupuolen voi päätellä mitoista.

    • Keep calm

      Tyttö, 13 v, 165 cm, 45 kg

      • Vihersilmä@98

        Tyttö
        14v
        162cm
        39kg

        Joittenki mielest alipainonen.


      • midnight_shadow
        Vihersilmä@98 kirjoitti:

        Tyttö
        14v
        162cm
        39kg

        Joittenki mielest alipainonen.

        Käy tekee painoindeksi netissä. Se on aikuisille mut se on suuntaa antava


    • einsteigen

      17.v
      177cm
      70kg
      ____

    • grjrioj

      tyttö 13v. 150cm 44kg
      älkää te huomiohuorat tulko tänne sanoo et joo oon läski ja tiiän sen ja näin oikeesti toi on säälittävää.....

    • Johannnna___

      Tyttö 18 v
      180 cm
      59 kg

      • pulu6

        poika
        12v
        177cm
        65kg


    • Milde

      Tyttö 14v
      170cm
      58kg
      Ja te alipainoset ruikut jotka sanotte itteenne läskiks saatte men pyllyy :)

      • mävvaaaa

        Tyttö 11v / 145 cm / 32 kg kyllä, oon alipainone. Pituutta tulee mut painoo ei.


      • 7+3=10
        mävvaaaa kirjoitti:

        Tyttö 11v / 145 cm / 32 kg kyllä, oon alipainone. Pituutta tulee mut painoo ei.

        Ronald McDonaldilla taitaa olla tohon ratkaisu.


      • poika/13v/jtn50kg/jtn180
        mävvaaaa kirjoitti:

        Tyttö 11v / 145 cm / 32 kg kyllä, oon alipainone. Pituutta tulee mut painoo ei.

        Oot nii lyhyt, et en usko et kovin alipainone oot ;)


      • valehtelijat
        mävvaaaa kirjoitti:

        Tyttö 11v / 145 cm / 32 kg kyllä, oon alipainone. Pituutta tulee mut painoo ei.

        Sulla on jo vaikea alipaino jos tuo pitää paikkaansa ;D


      • Anonyymi
        mävvaaaa kirjoitti:

        Tyttö 11v / 145 cm / 32 kg kyllä, oon alipainone. Pituutta tulee mut painoo ei.

        Oot normaali painone, et alipainonen??


    • jasumiina

      Tyttö 15v
      164cm
      51 kg

      Älä huoli painostasi! Jos syöt ja luukut normaalisti niin painosta ei tarvitse välittää. Tosin joudun itse seuraamaan omaa painoani harrastukseni takia mutta se ei ole elämää haitannut. Paino on mitä on ja sen mukaan eletään!

    • minä se vaan

      Tyttö 14v/170cm/noin 55kg oon omasta mielest iha sopiva vaikka kevyempikin vois olla...

    • minävaa

      14/tyttö/n.168/75. Ja ei, en ole ylipainoinen, vaan normaalipainon ylärajalla. Harrastan judoa ja kuulantyöntöä joten mulla on enemmänki massaa ko läskiä. Harrastus muokkaa ihmistä, ja aina se paino ei oo haitaks, ei rimpula pärjäis nuissa lajeissa :)

    • randomtyyppi2

      11w poika
      146cm
      30kg

      • Huomiohuorat<3

        Siekin olet vaikeasti alipainoinen :3


    • 20+13 ja mursu

      12v.

      Poika

      162cm

      48kg
      Tiiän että oon aikas hoikka

    • helevantti

      16
      Poika
      183cm
      65kg

    • 15+3

      11v
      poika
      180cm
      77kg

      • miniminimimmi

        13
        Tyttö
        156-157
        37


      • jooh

        Partakin jo kasvaa?


      • huujwk

        Tyttö 13v 162cm 42kg


      • Oonks_läski.wtf

        Öö,oot kyl aika kehittynyt jos tuo pitää paikkansa :D itte oon 11v tyttö 152cm 42 kg


    • someonehere17

      Kohta 17v
      Tyttö
      153cm
      46kg

      • Penkki85

        17v jätkä
        175cm
        70kg
        Syökää hyvin niin kasvatte


    • 19+17

      Tyttö 15, 155cm ja 51kg. terkkarikin sanonut sopusuhtaiseksi. :)

    • lyhyt? :o

      Tyttö 11.v
      145cm
      33kg

      oonko lyhyt? :o

      • mimi1395

        jos olet lyhyt, minä taisin olla kääpiö saman ikäisenä x)

        135cm , 29kg


    • lihavatonlepposii

      16v / tyttö / 160 / 70

      juu.. onha sitä ylipainoo nyt kertynyt ..

    • tyttö_01

      12/tyttö/165cm/45kg


      Joittenki mielestä oon alipainone. Omast mielest oon kyl sillee "hoikka" mut en kumminkaa mitenkää liian laiha tai silleen:)

      • epätoivoinennn

        13/tyttö/157cm/39kg
        kaverini sanoo,että olen normaali mutta luokallamme on poika ,joka sanoo että olen läski.Opettajamme ja terveydenhoitaja ovat huolestuneet syökö tarpeeksi koska painoni on laskenut.een syö enää paljoa,että minut hyväksyttäisiin näytän omasta mielestä vähän läskiltä ja eräs kaverinikin on sanonut,että olen läski muka "läpällä" . Mutta pitäisikö minun huolestua ?


      • tyttö 15vuotta
        epätoivoinennn kirjoitti:

        13/tyttö/157cm/39kg
        kaverini sanoo,että olen normaali mutta luokallamme on poika ,joka sanoo että olen läski.Opettajamme ja terveydenhoitaja ovat huolestuneet syökö tarpeeksi koska painoni on laskenut.een syö enää paljoa,että minut hyväksyttäisiin näytän omasta mielestä vähän läskiltä ja eräs kaverinikin on sanonut,että olen läski muka "läpällä" . Mutta pitäisikö minun huolestua ?

        Et ole läski! Tai no se riippuu ihmisen muodoista, mutta sinä vaikutat alipainoiselta!

        162cm ja 48kg


      • epätoivoinennn
        tyttö 15vuotta kirjoitti:

        Et ole läski! Tai no se riippuu ihmisen muodoista, mutta sinä vaikutat alipainoiselta!

        162cm ja 48kg

        Kiitos :) tuo helpotti aika paljon :)


    • futarihh

      Ähh. Must tuntuu et oon sellane pömppispullukka :p Ooon jtn 160 cm pitkä ja painan 47.2 kiloo :D Nii ja tyttö oon..

      • tyttö 15v

        Et varmana oo! Jos harrastat jalkapalloo ja muutenki urheilet, nii sul saattaa olla enemmän lihasta ku läskii sun mahas. Mulla ainaki o sillai ja miltei sama pituuspainosuhde.


    • 123456789ojhgf

      tyttö 15v, 163/49

    • gligga

      Tyttö
      14
      161 cm
      49kg

      • tällainen minä olen

        Tyttö
        13v.
        161cm
        52kg
        harrastan tanssia joten on lihaksia eikä ole pömppistä. Olen mielestäni normaali.


      • Chinese:)
        tällainen minä olen kirjoitti:

        Tyttö
        13v.
        161cm
        52kg
        harrastan tanssia joten on lihaksia eikä ole pömppistä. Olen mielestäni normaali.

        Tyttö 11v. 161cm 65kg harrastan kaikkea urheilua epäsäännöllisesti ja sen takia minullakin lihaksia enkä ole terkan enkä juuri kenenkään mielestä läski, paitsi niitten jotka muutenkin kiusaa, ja omastamielestäni, olenko ok?


    • nfhgfjhsjokwell

      14/tyttö/158/55 oonko teijä mielest ok?

    • pläplä

      162cm/47kg/ 15v mielestäni hiukan läski

    • Nykyajan kauneusihanteet

      "Kaikki puhuu, et normaali oon. Siis kyllähän mä sen uskon, musta tuntuu vaan, et moni muu sit ei oo normaali. Kun näkee niin paljon laihoja tyttöjä/naisia kaikkialla." Olet oikeassa! Nykyään lähes kaikki nuoret ovat alipainoisia, koska he yrittävät noudattaa kauneusihanteita ja sen takia nämä monet harvat normaalipainoiset tuntevat itsensä lihavaksi ja pian hekin ovat samanlaisia luurankoja... Tässä mun: 163cm 50kg 13v

      • Tylleröö

        Olet valitettavasti osittain väärässä :) 155cm 44kg 15v ja haluisin olla isompi, mutta nopea aineenvaihdunt niin painon kerääminen vaikea :)


    • tyttönen vain

      Tyttö 16v
      160cm/40kg

    • täs mun..

      Tyttö, 14v, 159cm, n.36 kg :)

      • 16v tyttö

        Oh god , oot mua sentin lyhyempi vain ja 4kg painavempi . Olenko mä lihava sitten?


      • monttumoro
        16v tyttö kirjoitti:

        Oh god , oot mua sentin lyhyempi vain ja 4kg painavempi . Olenko mä lihava sitten?

        13.v/162/n.50kg


    • 12345654321

      Tuntuu vähän että suurin osa tähän ketjuun kommentoivista hakee huomiota. ''Oonko ok?'' Kukaan ei voi kertoa että oletko ok sanojen perusteella. Pitää ottaa huomioon lihasmassa! Itse olen 13-vuotias tyttö joka on 155 cm pitkä ja painaa 47 kiloa.

    • JKLÖÄff

      16v.
      Nainen
      173cm
      64-67kg

    • greeneyes99

      Tyttö, 12v, 160cm, 44kg.

    • wotoho

      Tyttö,13v,158cm & 45kg

      • pikkumyyyy3

        samat mitat, mutta ikää 18v, olenpa pieni :D


    • Eeeepävarma

      Tyttö 13w 168cm ja 41 kg.


      En tuu sanoo mitää et säälikää mua ja tollee. mut must tuntuu oikeesti, että oisin ylipainonen. Ku mua haukutaan koulussa läskiks. Olin ennen tosi itsevarma ja tollee mut kiusaajat on pilannut mun itsetunnon:(

      • sanonsuoraan

        Mitä helvetin kukkakeppejä täällä on?!Ja vielä väitetään että joo mulla on lihasta (mitat)160/45kg.Itselläni on painoo 50kg ja pituutta153,7cm,harrastan taekwondoo ja pärjään ihan hyvin painavemmille ja isoimmille,te muut luuviulut lakootte maahan jo tuulen voimasta.En haluaisi loukata ketään mutta suurimmassa osassa teissä on anorektikon alkua:\etenkin näissä35-40kg tikuissa


      • Milde
        sanonsuoraan kirjoitti:

        Mitä helvetin kukkakeppejä täällä on?!Ja vielä väitetään että joo mulla on lihasta (mitat)160/45kg.Itselläni on painoo 50kg ja pituutta153,7cm,harrastan taekwondoo ja pärjään ihan hyvin painavemmille ja isoimmille,te muut luuviulut lakootte maahan jo tuulen voimasta.En haluaisi loukata ketään mutta suurimmassa osassa teissä on anorektikon alkua:\etenkin näissä35-40kg tikuissa

        Ahh parhaat harrastaa taekwondoo :3
        170cm & 58kg


      • mimi1395

        Et mitenkään ole ylipainoinen! Itse olen 19v tyttö/nainen 169cm ja 53-55kg itsenikin mielestä liian laiha. Ja joskus tuntuu että olen liian pitkäkin, kun kaikki muut on niin lyhyitä :/


    • Poika 170 cm 70kg

      • ilkeää naurua

        15 v tyttö
        43-45 kg
        148 cm


      • ilkeää naurua kirjoitti:

        15 v tyttö
        43-45 kg
        148 cm

        memuumi: oon sua sentin pidempi:D


      • kettu98 kirjoitti:

        memuumi: oon sua sentin pidempi:D

        Mikä häpeä =(


      • emogirl12

        Unohit ikäs :D
        Oon 13v 166cm 48kg ja ainii tyttö xd


    • Lyhyinmaailmassa

      Tyttö
      12 v
      133 cm
      paino 29

      Nii pakko tulla ruikuttamaa että oon sairaan lyhyt kääpiö! Mä tiiän sen surullisen hyvin itekki. D;

    • "täydellistä"

      14 v tyttö, 172cm/71 kg ... että näin. harrastan uintii (5 x viikos) ja muutenki liikun paljo ja on jonku verra kyl lihaksii :D mielipiteit ?? :/

      • Koira♥

        Tyttö, -98, 171cm & 65kg...


    • \O.O/

      13v, poika, 186cm, 70kg

      • GtaJonne

        Saatanan hujoppi :D


      • lihastalaiha

        Ote oon suunnillee saman pitune, mutta 10 - 20kg laihempi. Varmaa pelkkää lihasta seki ;D


      • huijopp

        14v. tyttö n.175cm ja n.74kg


    • tiutiuuu

      tyttö, 15v. elikkäs -98, 163cm, 52kg

    • lissumarie69

      tyttö, 16v, 177, 55kg, omasta mielestä sopivan hoikka, vaikka jotkut kaverit sanookin et saisin olla lihavampi :)

      • Pitkä tyttö!


    • Jomppe64

      15v. 188cm/88kg. Tais tulla pohjat :D

    • ?jok(u_v)aa?

      13v, tyttö, 50kg, 167cm, tollane vaa :33

      • Täsämunn

        12w tyttö, 162, 56kg harrastan yleisurheiluu ni lihasta löytyy jonkun verran :)) omast mielest iha ok


      • Hihi :3
        Täsämunn kirjoitti:

        12w tyttö, 162, 56kg harrastan yleisurheiluu ni lihasta löytyy jonkun verran :)) omast mielest iha ok

        Oon kuullu et jos oot esim 160 cm pitkä ni sun normi paino on siin 60kg rajoilla :)


    • nftg

      161cm ja 62kg
      tyttö 13v

      porsas vai hä?

      • alipainoa

        14 tyttö 160cm 40kg tiiän et oon alipainonen mut ihmettelen miks tääl jotku on ihan masentuneit parin kilon ylipainost? Olisin mielummin yli kuin alipainoinen!!!


      • korppi™

        nimimerkki nftg mitä tarkoitat sanalla porsas?


    • epätoivoinen tyttö

      Paino pituus ikä sukupuoli
      59 152 11 tyttö


      mul on aika iso pömppis ja oon mielestäni tosi läski terkkariki
      on sanonu et oon liian lihava mut paino ei vaan tipu.
      ion meidän luokan painavin tyttö :-(

    • lurps :p

      15v / tyttö / 164-165 cm / 58kg

    • 18v / tyttö / 163cm / 55kg

    • 15vtyttö

      15v tyttö 164cm/51kg

      • blondi<69

        •Tyttö 13.v
        •48-49kg
        •162cm


    • jontpsa
    • lolll :dd

      tyttö
      13
      162
      51.2

      :d

      • laizalove

        Ikä: 13
        Sukupuoli: Tyttö
        Pituus: 152cm
        Paino: 35kg-39kg (vaihtelee)


    • Hellouu

      - 13wee
      - tyttö
      - 164cm
      - 45kg

    • roockgirrl

      19v
      175cm
      85kg........

    • 14 v. tyttö

      14 v. tyttö, 157cm, 47 kg. en oo läski enkä epävarma vartaloni suhteen muuten kuin haluisin olla vähän pidempi, ehkä jotain 160 :)

      • Ninnisiili

        -13.v
        -tyttö
        -167cm
        -52kg


    • huaahh

      16
      tyttö
      159cm
      45kg

      tiiän että oon alipainonen, kaikki mun kaverit aina sanoo mulle siitä, mutta mun isosiskon mitat: 27/158cm/39kg häneen verrattuna näytän joskus jopa lihavalta, tosin yritän olla ajattelematta niin...

      • normaali

        et kyllä edes ole alipainonen, vaan normaali


      • fiksumpi kuin eräs
        normaali kirjoitti:

        et kyllä edes ole alipainonen, vaan normaali

        Toi on 10 kiloo alipainonen, urpo


      • Pylllll

        Ei nimittäin oo:) katoin painoindeksin nii ohan normaali hän on


    • oon mikä oon

      15 / tyttö/ 152cm/ 138kg

      joo oon vähän pulleempi mutta kyllä naisella pitää kurveja olla.

    • laiha isokullinen

      19 / mies / 187 cm / 71 kg / 19 cm / 16 cm (ja noi viimesimmät oli sitte molon pituus ja ympärysmitta erektiossa)

      • Kiva kun laitoit strategiset mittasi myös...


      • trewqjui
        jussi_3 kirjoitti:

        Kiva kun laitoit strategiset mittasi myös...

        Laita itekki...


    • igi1

      16v poika paino n.85 pituus n.186. rasvaprosentti 10 hujakoilla (olen käynyt testissä)

    • minävaa

      15.wee tyttö ja jos nyt rehellisiä ollaan oon vältelly puntaria aika tehokkaasti sitten ala-asteen, samoin on pituuden mittaamista :D En sen takii että kokisin itteni jotenki pulleaksi tai näin vaikken mikään riisikeppi ookkaan, mutta oon sitä mieltä ettei se paino lukuina niinkään vaan siinä miltä näyttää, ja pituus nyt ei vaan kiinnosta. Ja muistakaa lihas painaa enemmän ku läski :)

      • nosinävaa

        paskanmarjat 15-v tytöllä ole mitään lihaksia ;)


    • Oonläski, SO?

      14.v, pituus 173 cm, paino 70kg =3

    • 1992 mies

      20 vuotias nuori mies :D pituutta 172 ja painoa 72. Oon kauheen lyhyt :(

      • mimi1395

        No et oo lyhyt vaan ihan sopivan mittanen ;)


    • turhautunut2

      ♥Tyttö
      ♥173cm
      ♥54kg

      tuntuu et oon oikeesti läski... ja tää ei oo huomiohuorausta vaan musta oikeesti tuntuu!!
      olenko teidän mielestänne??

      • turhautunut2

        niin ja olen 13w.


      • fat but happy_

        Et ole läski. Olet lähes täydellinen, saisit painaa vaikka pari kiloa enemmänkin.

        Tyttö, 15v, 172cm, 97kg. Tuossa niille heinäseipäille jotka tulevat inisemään että ovat läskejä. Mitä väliä sillä edes on, kunhan on terve fyysisesti JA HENKISESTI!!!???


    • terveellinenelämä

      tyttö
      13.v
      52kg
      160cm

      Mulla oli ennen tosi vaikeeta hyväksyä itteni, mut nykyään oon ihan ok omasta mielestäni. Nyt oon ruvennu syömään terveellisesti, tekeen lihaskuntoa ja alotin juoksemisen! :)

    • laiha isokullinen

      hei mä olin laittanu mun pituuden ja painon ja sitte molon koon aiemmin tähän palstaan. ;) kommentoikaa onko mitat ookoo? haluaisko joku harrastaa seksiä? T: laiha isokullinen

      • jeiij:)

        tyttö 158cm 35kg 13v


    • ecc__

      16v poika 178cm 77kg

      Läskiä senverran vähän että vatsalihakset näkyy hyvin.

    • En tyytyväinen:(

      Tyttö,14v,165 cm ja 67kg

      En todellakaa oo tyytyväinen vartalooni:(:(

      Ja miks nää kaikki ihmiset on näi laihoi??eiks ne niinku syä?
      Ite harrastin 8 vuatta joukkuevoimisteluu ja olin sen koko ajan yks pulleimmist tytöist siäl:( Lopetin jouluna joten tovottavasti must ei tuu ihan kauheen ylipainost :( Pitäis tehä jotain tälle asialla!

    • ok123

      Poika 17 v 180cm 77kg

    • s.ulkov

      Tyttö 15w,154cm ja 50kg

    • kiinteyttäää

      tyttö, viistoista vuotias, 162cm ja 55kg
      pidän itseeni aika normaalina, mutta ns. "pehmeänä" if u know what i mean :D
      siis haluaisin kiinteytystä

      • love<3

        13v tyttö 157cm 57kg (olwn lihava vaikka pojat minua haluavatkin...)


    • juuupppa

      tyttö
      12 ( 4kk päästä 13)
      152 cm (joo oon lyhyt )
      47 kg....



      olin vuos sitten 49 oon syöny normaalisti mut silti paino laskee ...... harrastan pesistä,
      hiihtoo , juoksuu , ampumajuoksuu/ hiihtoo ja oon muutenkin vahva ku saan jotain 4
      -5 leukaa ( okei ei paljon mut itelle se on ) mut silti äiti ja iskä koko ajan kattoo oonko syönyy vaikka syön normaalisti

    • siimajäbä

      Poika 15,78v

      Pituus:152cm

      Paino:42kg

    • normaaaali tytsy

      tyttö 12 vuotias, 157cm ja 40kg

      • normaaaali tytsy

        ööö siis mun painoindeksi on 19.6 onkse hyvä? ku siis tuntuu et joillaki 16 vuotiaal o n sama paino ja pituus ku mul nii....


    • 2+5

      Poika 12w

      163cm

      61kg :/

      Oon iha pyöree, painoindeksin mukaan ylipainon alapuolella mut vaik harrastan judoa ja sählyy, lihasmassaa ei ole paljon, ja siks painoindeksi on 23,4 vaik normaali on 19 ja alipainoiseksi mwenee jos on 15... Mut maaliskuussa painoin 73kg eli olen laihtunu 12kg ja jatkan laihduttamista

      • oisinpa normaali

        et oo edes lihava oot just normaali kato mun viesti nii huomaat et oot miljoona kertaa parempi ku mä!


    • oisinpa normaali

      tyttö, 13w, 141cm, 30kg. nyt ku te näätte tän aattelette et "no huh onneks en oo toi" koska oon niin lyhyt koko ajan kaikki vittuilee mulle siitä esim "LOL näin sut tnää koulus ja vittuku oot tommonen 120cm kääpiö XD sain päivän naurut" tekis oikeesti vittu vaa mieli hypätä ikkunasta bensatehtaalle kymmenen kiloa palavaa dynamiittia perseessä että kattokaa itteenne kaikki ns "lyhyet" ja iettikää uudellee onneks ette oo minä!

      • huomioo kerjääviä..

        Et edes ole lyhyt,ite olin kutosella140cm nykysin 154cm ja olen siis 15w


    • lätkämimmi

      jou,,
      - tyttö
      - 160cm
      - 50kg

      kyl mä vissii iha normi oon vaik välil tuntuu et ompas tullu vähä pömppist,,,,
      pitäs vähä kiinteyttää ni sit olisin tyytyväine(:
      liikun kyl aika paljon ku kolme kertaa viikos lätkä treenit ja sit melkke joka päivä liikutan kaks hevosta

    • nabvfnvpfn

      15v, mies, 182cm, 63-64 kg

    • Isomies1331

      Vedetään tähän sitten suuria lukuja...

      22v. 193cm. 120kg! :)

      • oikealäski94

        vedän "paremmaks"!

        19v, 165cm, 150kg.

        eli "läskit" hiljaa, täällä puhuu oikea läski! :D


    • 14, tyttö, 143, n. 60 kg

      • lolllll

        ei ku oot läski :oooooo


    • 13vuotiass

      13.v tyttö , 163cm, 54kg

      Pelaan futista ja käyn salilla pari kertaa viikossa. Ei ole pömppis mahaa!:)

    • 11+1

      15v jäbä 182 ja 68-72 heittelee aika paljon

    • lovegame2

      oon tyttö, ikä 17.v ja pituus 156 cm ja paino jotai 45-46 kieppeillä. paino saa pysyä tuossa minun puolesta, mutta pituutta haluisin vielä ainaki kymmenen senttiä lisää. :)

    • omena99

      tyttö 14v, oon jotai vähä pääl 165cm pitkä ja painan jotai 55-60kg, oon ollu anorektikko mut nykyää on paljon lihaksii ja omasta mielestäni oon iha sopiva tällee (:

    • repikääsiitä

      Tyttö 17v 160cm ja 55kg. Joo, voin olla teijjän pikkusten mielestä ihan TAJUTON LÄSKI mut oon normaali painonen ja se riittää mulle että olen itse tyytyväinen kehooni.

    • tyttönenn__

      Tyttö 15v, 174cm, 54 kg.
      Oon aina ollu alipainoinen, ja juuri vähän aika sitten vasta saavutin normaalipainon rajan, vaikkakin olen vieläkin siinä normaalipainon alarajalla. Mun mielestä ei voi tulla tosta noin vaa sanomaa, et "Voi ku oot iha liian laiha! Etkö sä syö mitää?!", koska luulen että monillakin luonnostaan hoikilla voi olla semmone juttu, että ei vaan kertakaikkiaan liho, vaikka söiski kuinka paljo eikä liikkuis melkee yhtää! Nimittäin mulla on toi ihan sama juttu! Mul ei oo ikinä ollu syömishäiriötä, mutku luonnostaa laiha on nii ei vaa välttämättä liho! Ja kasvupyrähdys myöskin vaikuttaa tähän. Haluisin lisää massaa oikeesti lisää..

      • Pitkä tyttö!


    • Juliah(:

      Tyttö, 13v, 165-167cm, 55kg eli ihan normaali?
      Mua vituttaa noi anorektikko huomiohuorat jotka menee "lihavan ihmisen" kuuloetäisyydelle haukkumaan itteensä läskiks.. kaupungil, vaatekaupois näkee tollast ja tulee aika paska fiilis muitten puolesta :/

    • jamppa1999

      14v, poika, 166cm ja 53-55kg

    • jtrf

      16v, poika, 183cm, 67kg
      Normaali vissiin, mut kyl tommonen ikävä pömppiksen alku on tossa noin, ja habaa ei oo normaalia enempää. Pitäs vissii alkaa liikkuu enemmä :P

    • trol

      ikä 12

      poika

      163cm
      59kg(olen lihaksikas)

    • jebouuuy

      tyttö 14v. 153cm ja painoo 37:) (massaa kuulemma pitäs saada,,)

    • tyytyväinen

      13/tyttö/169/51

      En oo ylipainoinen enkää oo alipainoinen.

    • ☺ 17w
      ☺ 160 cm
      ☺ 69.7 kg :(
      ☺ ♀

      Eli ei täs kaikki oo laihoja, vaik ehk haluiski.

      • Äh, ei tää ottanu tota vikaa mukaan ;___; eli oon typy. Valitettavasti.


    • jäbää!

      mallia -97 jäbä
      183 cm
      68
      harrastan paljon urheiluu ´mutta mäkkäri pari kertaa viikossa aina välillä kuitenki
      2 pack :D four to go ! :D

    • Kuopiooa

      13-v tyttö & 160cm/47kg :/

    • läski reisi

      12
      tyttö
      156cm
      50kg

      harrastan karatea ja reidet on aikuisen kokoset. Muuten hyväkuntonen

      • karatee!

        13v
        157.5 cm
        53 kg
        Tyttö

        Mäki harrastan karatee ja balettii eli mul o yhteesä 4 kertaa viikos 1 ja ½ tunnin treenit mut kyl mul silti pömppis on...


      • karatee!

        13v
        157.5 cm
        53 kg
        Tyttö

        Mäki harrastan karatee ja balettii eli mul o yhteesä 4 kertaa viikos 1 ja ½ tunnin treenit mut kyl mul silti pömppis on...


    • mikävikakaikessa

      t17, 164cm, 60kg, syön paljon, terveellisesti kylläkin ja urheilen sitäkin enemmän,
      numerot ei kerro mitään. se mikä kertoo, on peili sillon kun sitä katsotaan tervein silmin.

    • ^_^

      tyttö 14v / 163cm / 46kg

    • ON HYVÄ PAINO!

      Sinulla on terve ihannepaino, ja mittojesi mukaan kokosi on ihanteellinen ja sopivan hoikka. Onnea! Jatkossa, kun elät terveellisesti ja syöt monipuolista kotiruokaa eikä liikaa karkkeja, sipsejä yms. ja liikut normaalisti, pysyt terveenä ja säilyt upeana. Jotkut tytöt ovat tikkulaihoja teineinä, mutta yleensä he sitten kasvavat myöhemmin naisellisemmiksi. Ja sellainen äärimmäinen laihuus harvoin kiinnostaa normaaleja poikia, joitakin harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta.

    • 19-vuotias jätkä. 183 cm ja 78 kg. Ihan tyytyväinen olen. :)

    • xoxoxDyolo

      15, tyttö, 164cm, 50kg haluaisin painaa 40 kg koska oon fädii

    • ecc__

      178cm 83kg 16v

    • veronica992

      tyttö oon tai no nainen,21v,164cm ja painan 72kg,eikä ees hävetä : )

    • minäLÄSKI

      Tyttö kohta 13 Pituus 161. Paino 55 :(. Joo tiiän oon hirvee läski

    • JustMe(:

      Tyttö, 13 v, 175 cm, 62 kg (:

      • Pitkä tyttö!


    • tohtorisyker0

      - tyttö
      -15 v
      - n. 155 cm
      - n. 51 kg

      (:

    • wewew

      tyttö, 15 v, 164 cm ja 53 kg

    • pitkamies1

      -Mies
      -18 v
      -190cm
      -n. 70 kg

    • myhipsdontlie

      tyttö 17 v , 164 cm ,72 kg
      BMI tells me "lievä ylipaino", mut lainatakseni terkkaria, saa ollakkin:)

    • laihutanjoojoo

      168/67/ 15w tyttö

    • 132sdasdasdf

      poika, 12fv 150cm, 40kg

    • julkkis2

      tyttö 11v 142cm 32kg

      • sofuli

        Tyttö 12v. 156-158cm 38,1 kg.... mun mielestä mä oon hirveen läski :(


    • myhipsdontlie

      älkää rakkaat ihmiset uskoko peiliä, näätte vaan omat puutteenne jotka mielestänne vetää ohi kauneista piirteistänne, muilla, jotka sinut näkevät, tilanne on päinvastainen.

    • kaljaaganjaa

      16v
      184cm
      69-72 vaihtelee sillä välillä

    • fdhsh

      tyttö 20v, 180cm, 70kg

      lihas painaa enemmän kun läski mut itellä ei oo lihasta :(
      haluisin kyllä olla lihaksikas ja treenata ja elää terveellisesti ihan sama paljon paino olisi

      • Wow, pitkä tyttö!


    • lahnasiika

      Poika 16v, 182cm, 70kg

      Täysin normaali, ei oo juuri mitää normaalii enempää lihasta, mut häiritsee se et tollanen pieni pömppis tuppaa oleen. Pitäs kai alkaa tehä vatsoja tjs... en tiiä.

    • heidi

      -13v
      -tyttö
      -166cm
      - 51kg

      Oon tyytyväinen itteeni ja läyn salilla säännöllisesti ja massaa on jonki verran :)

    • Lyhyt

      21 vuotias mies ja 172cm 65kg

    • Jokhuuuvqaa

      185 jaa 65 15 v poika

      aika harvat on yli 180 ja painoin noin vuos sitte noin 85

    • nimimerkki

      oon:
      -13v(-00)
      -poika
      -156.2cm
      -41kg

      terveyden huoltaja sanoi "olet normaali painoinen."

    • bodaaja

      184 cm 94 kg ;) Ja rasvaprosentti 11

    • läski?

      14 (-99), tyttö, 161cm, 53kg

      • Robert Mathias

        Olet kai. Tai sitten et. Tiedä häntä. :)


      • wizeboy

        no noide lukemien mukaa et todellakaan ole.


    • uramazing

      12v tyttö , 171 cm, 57 kg

    • Käsitelkää se

      16v
      Poika
      70-72kg
      169
      Lyhyenä on kivaa :D

    • :))

      Tyttö
      15v
      158cm
      49kg

    • yolo2

      mies

      17v
      178cm
      85kg

    • 747474

      poika
      melkein 15v
      170 cm
      49 kg(vaikka syönkin riittävästi ja harrastan lätkää)

    • Laihduin 5kg 2kk

      13v. tyttö
      167cm
      ja 52kg

      Oonko mä ihan normaali?? Tnx jo etukäteen ;)

    • Yhyhhhhj

      Tyttö/13/170cm/55kg tai vähä alle

      Oon normaali :)

    • Yhyhhhhj

      Tyttö/13/170cm/55kg tai vähä alle

      Oon normaali :)

    • hmmmjdbf

      tyttö, 13v, 161cm, 47kg eli kaii normaali

    • diipadaapa

      Mies / 17v / 197cm / 90kg

      • Iso ja pitkä kundi!


    • yeeeei

      13/ tyttö / 162cm / 46.5kg

    • Ducks in mah hat

      15v Miehen alku
      190 cm pitkä
      Ja painoa 94 kg, Tiputtanut olen puolessa vuodessa sadastakuudestatoista tähän :) Ja sama jatkuu!

    • learntolovetheburn

      Nainen/18/ n.168-169cm/55kg

      Kesästä oon laihtunu abt. 6kg muutin ruokavalion terveellisemmäks ja liikuntaa joka päivälle. Tavoite paino on 50kg ens kesään mennessä.:)

    • erskapoika14

      Joo oon 14v 174cm 77kg. Haluisin samalla neuvoo miten laihtuu koska oon läski -.- ja toi nimimerkki ei liity mitenkää tiettyyn ruumiinosaan :D

      • wizeboy

        14 vuotiaan ei kyl alkais käymää dieettii, mut jos pystyt vähentää kaikki rasvanen ruoka ainaki hetkeks esim. viikon syöt koulus ja kotona hyvin ja sit ain se 8 pv ois cheat day. Jos haluut polttaa rasvaa niin ui. Ei oo aina se mieluisin laji, mut uiminen on tehokkain laji polttaa rasvaa. Ja sitten ala juomaan enemmä vettä tai teetä. Aineenvaihdunta tehostuu huomattavasti.


    • Pihla

      14½ vuotta.
      160 cm.
      47.5 kg.

      Lihasta löytyy jonkin verran. :)

    • KVG-O

      13 v poika 168cm ja 21cm 50kg

      • Oippa288

        Miksi sulla on 2 pituutta?


      • KVG-O1
        Oippa288 kirjoitti:

        Miksi sulla on 2 pituutta?

        Se toinen on mun Peniksen


      • liianlaiha
        KVG-O1 kirjoitti:

        Se toinen on mun Peniksen

        15wee tyttö, 165 cm ja 30kg
        Oot ihan täykky koska ite oon alipainonen... tää on kauheeta olla näin laiha. Mulla on ollu aina joku imaytymishäiriö :( joten oikeesti tytöt tytöt kuunnelkaa nyt sellaset liian laihat ei oo nättei!


      • Mittasitko edestakas? Ei se ole 21 cm...


    • <asdfvafcvacv

      15v, poika, 183cm, noin 68-70kg

    • ilkimys2

      12.v/155cm/55kg ja se masentaa mua

    • Jep, jep

      Oon 13w, tyttö, paino 40kg, pituus 154cm
      Joo oon alipainonen, mutta tuli kasvupyrähys, joten ihan sen takia :l

    • voivoi1

      Voi rakkaat nuoret tyttöset ja poikaset, älkää tuijotelko sitä vaakaa! Se ei kerro teistä mitään. Faktaa on se, että lihas painaa enemmän kuin läski. Esimerkiksi sinä ja kaverisi olette tismalleen saman pituiset ja painoiset, kaveri ei harrasta edes hyötyliikuntaa (pyöräily,kävely) ja itse harrastat aktiivisesti esim. ratsastusta, jossa käytetään paljonkin lihaksia, sinun kehosi massa todennäköisesti koostuu enemmän lihaksesta. Toki luusto painaa, ja terveellä ihmisellä rasvaakin löytyy, mutta vaaka ei kerro asiasta tuon taivaallista.

    • asdasdasd23123155134

      poika
      12v
      145cm
      45kg

    • Tyttövaa :D

      Tyttö 15v / 165cm / 48kg

      Älkää dissatko oon jo lihonu kaks kiloo :D

      • wizeboy666

        Muija turpa kii sä mitää lihonnu oot. Toho pituutee verrattuna saisit saada painoo yli 10 kg ja silti pysyy terveellisis lukemis


    • just askin

      Näin btw, miksi valtaosa tähän topiciin vastanneista hieman alipainosista saa miinusta vaan sillä, että kehtasivat vastata tähän? Ideanahan oli ilmottaa pituus, paino ja ikä, joten eipä ton pitäis niin kauheesti sitten muita häiritä.

    • minä vain

      Tyttö
      12 koht 13v
      157.3cm
      53kg
      En ole huomiohuora mul o mielestäni jonki verra pömppömahaa ja asiaa ei auta se et kaikki meiä luokan tytöt o kauniita ja laihoja ja yks haukkuu mua päivittäi läskiks ja mua autto se et ku olin tänää terveystarkastukses ja näin mun pituus ja painokäyrät ni olin puolivälin ja ylipainonrajan välis ku oon oikeestaa pari vuotta ajatellu vaa et näytän läskilt
      Harrastan liikuntaharrastuksina balettii ja karatee ja koulunliikunnas teen aina kaiken täysil
      Seki mua autto ku luin et en oo ainoo tän pitune ja painone ;)

    • bicthplease

      tyttö 15v -98 165cm 69kg olen tyytyväinen itseeni.

      • dafuq

        ei -98 voi olla enää 15v..


    • määvaahih

      18v
      poika
      175 cm
      56 kg

    • ihatemybody

      tyttö / 15v / 157cm / 42kg

      • mietykkään itestäni

        oleppa sie laiha tyttö! :O mie olen tyttö kans 179 cm pitkä ja 95,5 kg :) ei se paino vaa se ulkonäkö vai mitä sie luulet?


      • moibghk
        mietykkään itestäni kirjoitti:

        oleppa sie laiha tyttö! :O mie olen tyttö kans 179 cm pitkä ja 95,5 kg :) ei se paino vaa se ulkonäkö vai mitä sie luulet?

        2001,173cm ja 63kg


    • joojooojoo

      tyttö
      14v
      170cm
      65kg

    • Lääskiiiiiiiolen

      Tyttö
      13v
      168cm
      58-59kg

    • haluunvaankuolla

      .. tyttö 15v 171cm ja SAA.TANA 113 VI.TUN KILOA

    • Fitnesss

      Tyttö

      16v

      63kg

      165cm

      joo vähän kuulostaa et oon pullukka mut käyn salilla 6 ketaa viikossa että siitä se paino tulee oon vähän tämmönen fitnes tyylinen

    • ertytrerhgntsrgytjy

      tyttö
      15v
      72kg (normaalipainonen)
      170cm

    • lagjgjjfjfj

      Tyttö 170cm /56kg / 14v

    • sattanna

      Poika
      16v
      75kg
      180cm

      En oo tyytyväine ollenkaa ulkonäköö, muty toisaalta oon liian saatanan laiska tekemää asialle mitää.

    • ehheheheh

      tyttö
      12v 10kk
      pomppii 42 ja 46 välillä.
      151cm

    • Aika normaalilta kuulostaa.
      Kuppikoko unohtui...

    • ronjaaa99

      tyttö
      14v
      157cm
      45kg

    • hobidee

      16v
      (Alfa)uros
      183,9 cm
      75,6 kg

    • läski

      Poika 14v

      paino:63kg
      pituus:179cm

    • jokurandomtyyppi2

      Poika

      11-v

      153

      57

    • läski

      tyttö 14/-99 92,2kg tiedän oon läski. ei tarvi sanoo eriksee. vihaan itteeni iha tarpeeks kukaa ei pysty tehä sille mitää enää.

      • ENNTIIEDA

        nainen 22, 181cm,76kg


    • voimistelija11w

      -tyttö
      -11v
      -153cm
      -50-53

      Jotkut sanoo et jos aijot mennä voimisteluun niin voisit laihuttaa.. Muuten ihan hyvä Lintonen vaikken jaksa kävellä hirveen pitkää matkaa nopeita. :)

      • voimistelija11w

        Tarkoitan kuntonen


    • Niallerforever

      Tyttö, 13 täytän tänä vuonna 14, 165cm ja 38,5kg

      • wtf????

        mitä vittuu anorektikko? :oo


    • seiskalle meen

      - tyttö
      - 156 cm
      - 58 tai 59 kg
      - 13v

    • crystaltiara

      16v. tyttö (kohta 17)
      163-164 cm
      35-36 kg

    • Simo Kurki

      -Simo Kurki v
      -Simo Kurki
      -Simo Kurki cm
      -Simo Kurki kg

    • :'(

      -tyttö
      -11v
      -136cm
      -27kg

      Mielestäni olen lyhyt?

    • Perunatyttö

      -tyttö
      -15v
      -165cm
      -55kg

      Ihan tyytyväinen olen, oishan se kiva vähän hoikempi olla :)

    • minä vaa12

      12v. tyttö 165cm ja 45kg

    • minävaan

      13v tyttö 163cm ja 46,3kg

    • paino on vaan luku

      16v tyttö, 65kg 172cm

      vaikka oon normaali niin oon alkanu tavoittelee
      terveellisempää elämää ja haluan kyllä tehdä
      jotain "ongelma-alueille". En halua olla laiha,
      enkä pystyisikään koska olen muodokas. Mutta
      jotkut ihmiset on oikeasti normaalisti laihoja, koska
      esim. niiden aineenvaihdunta voi olla parempi tai
      nopeampi. En kuitenkaan näytä peukkua niille, jotka
      oksentavat jokaikisen ruoan jämän. Itsellä on vaan
      se, että haluun kiinteyttää omaa kroppaani, koska
      en halua nyyhkytellä selluliitteja tai yhtään mitään
      sellaista enää. Oon kuitenki loppujen lopuks jo
      nyt ihan tyytyväinen omaan kroppaani ja mielestäni
      kaikkien ihmisten jotka ovat normaalissa painossaan,
      koska onhan ihmisiä erilaisia. Myös se että paljon sä
      painat ei oo mitään merkitystä sen kanssa, miltä sä
      näytät. Oon 65kg ja monet luulee mua kevyemmäksi,
      mutta se painokin ei kerro sun kehosta yhtään mitään,
      se on vaan luku.

    • superninjahimoparkou

      12v, tyttö, 160cm, 48-50kg suunnilleen :) lihaksikas muodokas, luulen omaavani vähän alipainoo mutt oonki sellane himourheilija enkä syö ikinä mitään rasvasta, ja vaakaahan ei kuulemma kannattanu tuijottaa?

    • neiti1996

      -tyttö
      -17v.
      -155cm
      -53kg
      Tykkään kävellä paljon, jonka seurauksena jalkalihakset on isot. Niistä tulee noin paljon ylimääräistä painoa. :/

    • PoikaKotkasta

      -Poika
      -16v
      -178cm
      -80kg
      Älkää uskoko siihen painoindeksi taulukkoon koska se on huijausta.
      Mun äiti on lääkäri ja se kerto et 170cm tytön "normaali paino" on noin 65kg ja
      170cm pojan "normaali paino" 75kg.
      Pojat on painavempia koska meillä on enemmän lihas massaa ja meidän ruumiin osat on isompia.
      Tytöillä taas on rasvaa enemmän kehossa ja se ei paina niin paljoo kuin lihas ja tytöillä on pienemmät ruumiin osat kuin pojilla.

    • Paskaturpa

      12 täytin 12 pv sit
      poika
      pituus noin 152cm
      45kg

      elikkä oon aik normi

    • 14 vuotta
      tyttö
      n. 158-159 cm
      42 kg

    • Tyytyväinen

      18v tyttö.
      pituus. 171cm
      Paino: 53kg.

      Mielestäni olen sopiva.

      • 00tyttö

        Tyttö, 171cm, ja 56kg
        en ole tyytyväinen vaikka terkkarikin sainoi että olin siinä alipainon ja normi painon välillä.


      • 00tyttö
        00tyttö kirjoitti:

        Tyttö, 171cm, ja 56kg
        en ole tyytyväinen vaikka terkkarikin sainoi että olin siinä alipainon ja normi painon välillä.

        olen*


    • 18/tyttö/165/65 (en oo varma painosta ja pituudesta)

    • tttuulia

      15 ja pituus 165 ja paino 45.. itse olen tyytyväinen, en halua olla yhtään laihempi enkä lihavempi! (:

      • tttuulis

        niin ja tyttö siis olen XD


    • jjjjjjjjjj2

      Poika, 14v, 145cm, 35kg.

      Juu tiedän, oon lyhyt. Turha tulla aukoo päätä

    • happylittlegirl

      15v tyttö, painan 48-51kg (heittelee tossa välillä) ja olen 159cm pitkä
      Ihan tämmönen perus hoikka, sopiva mulle, en oletakkaan että olisin mikään pyykkilautavatsa, koska suklaa on hauskempaa ja olen ihan tyytyväinen.

      Ja haluaisin vielä muistuttaa kaikkia tietämättömiä, ettei paino todellakaan kerro kaikkea, antaa suuntaa, muttei kerro ulkonäöstä tismalleen henkilön vartalon ulkomuotoa :)

    • MMZGames

      -18

      -Mies

      -189cm

      -83kg

    • Uimariii

      Mä oon 14 tyttö 173/72 harrastan kilpauintia 8×viikossa mua haukutaan läskiksi. Olenko sellainen? Painoindeksin mukaan ole.

    • Erillainetyttö-01

      - 14w
      -157cm (Joskus jopa puol senttii päälle C: Juu oon tarkka,kun olisin halunnut oll 160cm)
      - 52kg (Pitäis ainakin toi 2kg vähentää *^*)
      - tyttö

    • PogbaIsA_BEAST

      -poika
      -12 vuotias
      -45 kiloa painoa
      -167 senttiä pitkä

    • glorialemonade

      13v tyttö. 169. 51kg. Ja mun 12v serkku sano et oon ylipainone enkä ihan uskonu ku kaveritki sanoo et
      jos vielä laihdun lisää nii musta tulee luuranko että ok rupeenko mähöö roskaruokaa??

    • 70kg

      15v tyttö, 167 cm, 70 kg

      Älkää tulko sanoo läskiks. Oon kaikkien mielestä ihan sopusuhtanen.

    • tyttööö

      13w tyttö, (koht 14v) 161cm ja 58kg, ja ölen lihaksikas en läski

    • lukioflikka

      Tyttö 16v, 162cm ja 75kg. Kyllä, olen hieman ylipainoinen, mutta eipä se mua haittaa :) Yleiskunto on hyvä, ja voimaa on enemmän kuin näillä tikuilla (on tullu koulun liikkatunneilla ja kuntotesteissä huomattua). Olen aika kurvikas, ja näytän _naiselta_ enkä luiselta teinitytöltä :D tämähän on vain plussaa. Ja onhan poikien mukavampi halata ku ei luut törrötä joka paikasta ;)

    • lyhyt

      12 vuotias tyttö. 137cm ja 34kg

    • tälläänen

      poika 98
      184 cm
      77 kg
      16 v

    • linabella

      15 / tyttö / 163 cm / 48-49 kg.

      Painoni heittelee kilolla tai parilla silloin tällöin, mutta se kyllä lähtee yhtä nopeasti pois kuin tulikin. Yleensä painan 48.5 kg, joskus tosiaan menee yli tai alle. Mutta sehän nyt on aivan normaalia, kaikilla se paino heittelehtii ihan senkin perusteella, mitä olet juuri syönyt ja milloin viimeksi kävit veskissä.

    • okkkkkk

      tyttö 17v 165cm 55kg

    • täälmä

      tyttö / 16v / 158cm / 60kg
      paino saattaa kuulostaa kovalle, mutta olen aktiivinen kilpauimari, ja harjoittelen uintia ja salia 6-8 viikossa joten omistan lihasmassaa :D

    • No_one_cares_

      Kaikki mitä tarvii ei sen enenpää!

      Poika

      166cm

      55kg

      13v

    • jbsjcx

      16,tyttö,47g,173cm

      Omasta mielestä ihan normipaino.

    • minäääääääää

      15v tyttö, 167,5 cm, 90 kg

      Olen terveydenhoitajan mukaan normaalipainoinen. Olen tyytyväinen itseeni. En näytä anorektiselta teinitytöltä, vaan tavalliselta naiselta.

    • justtääoon

      11v tyttö 141cm noin 30kg olenko läski vai?

    • Niin.juu

      13v. Tyttö
      158cm
      51kg
      Jos nää ihmiset tääl on normaalei nii oon varmaa läski

    • 1162

      17-vuotias tyttö, 176cm ja 60kg

    • eeeeeeeee

      16 vuotta, 174cm ja 70kg
      (sukupuoltani en määrittele)

      • eeeeeeeee

        Oon painoindeksin mukaan normaalipainoinen mutta ylipainon rajoissa kuitenkin. Harrastan tanssia ja olen tällä hetkellä dietillä kisoja varten omasta tahdostani.


    • Luuviulut.seis

      Nyt alkaa nää "oonko ok?" Jutut jo ottaa aivoon, joten tässä kaikille kaava mikä pätee ainakin suurimpaan osaan tapauksista:
      Yleensä normaalipainoinen ihminen painaa 5 - 10 kiloa enemmän tai vähemmän kuin pituudessa on kymmeniä senttejä.
      Esim. 168cm 58kg on normaalia. Kyseinen henkilö on 168cm ja voi painaa mitä tahansa 75 ja 58 kilon väliltä. Riippuen tietysti siitä, kuinka paljon lihaksia on. Muistakaa aina että lihas painaa läskiä enemmän.

      • nyymi14213

        Väitäks sää että mun pitää painaa 0 -10 kiloo


    • 123jou

      12 156cm 40kg tyttö

    • Kukkakepp

      Poika 15v

      179cm

      56kg
      Vitun laiha olen haluaisin massaa 10kg lisää... En jaksa mennä salille...

    • meiäntyttö

      tyttö 16.v 160cm 30kg

      anorektikko

    • kontulm

      Poika 15v, 173cm, 68kg

    • Anonyymi

      Ikä 14, poika, 170cm,noin90kg
      Olen nytte lihonut noin 15kg viime vuoden sisällä. Ja yritän parantaa elämän tapani. Onko jollain mitään vinkkejä?.
      Vapaa ajalla käyn lenkillä, treenaan eli myös jossain määrin voimaakin on. Mutta olisin kiitollinen jos joku laittaisi jotai vinkkejä.

    • Anonyymi

      13v
      Tyttö161
      49kg

    • Anonyymi

      11/poika/124cm/68kg

    • Itse olen 15-vuotias normaali nuori. Painan noin 78,95 kilogrammaa. Olen 167senttimetriä pitkä ja ajattelen että olen todella nomrtaali. Olen Mies.

    • Anonyymi

      15v
      168cm
      75kg

    • Anonyymi

      13.v, 145,7cm ja 31kg. Kasvuennuste 160

    • Anonyymi

      14v
      poika
      174cm
      ja emt

    • Anonyymi

      En jaksa, kun te kaikki vaan haukutte itseänne. Aiheutatte jollekkin syömishäiriön. Turpa kiinni.
      Älkää please huoliko teidän painoistanne, saati verratko itseänne muihin. Ootte kaikki nuoria, mietikkää vaikka enemmän omaa luonnettanne: ootteko muista tosi rasittavia kun haukutte itseänne ääneen? Tai olisiko luonteessa jotain muuta parannettavaa. :) Miettikää painoa sit vaikka yli 18-vuotiaina, okei? Oon huolestunut teistä </3 Muistakaa, että teininä on epävarmempi itsestänsä, kuin aikuisena. Tää kestää vaan hetken. Sinnitelkää! <3 Terveyttä ja rakkautta kaikille

      T: 166cm 54kg 14-vuotias tyttö, joka toivois, että kaikki vois rakastaa omaa kehoansa

    • Anonyymi

      Kaikki "hyii oon läski" tyypit saisitte painuu pois täält kerta ei oo hyvää sanottavaa :( vihaan teitä

    • Anonyymi

      Anteeks tosi paljon en vihaa teit kunha vaa ärayttää

    • Anonyymi

      Oon 11 vuotta . Ja oon 147 cm pitkä. Painan 40, 2 kiloa.
      Mua on sanottu läskiksi! ONKO SE TOTTA?
      Olkaa kilttejä ja kertokaa.
      (Oon tyttö)

      • Anonyymi

        Et ole! Älä murehdi painosta, pituutta ja lihasta ja painoa tulee vielä iän myötä niinkuin kaikille muillekkin:)


    • Anonyymi

      Oon tosi huolissani omasta painostani mitä voisin tehä, tässä nää mitä voisin tehä niille.
      Ikä:11v
      Tyttö. 145cm.
      Paino 52kg

    • Anonyymi

      16v tyttö
      169cm
      46kg
      Kommentoiko tänne enää ees kukaa:D

    • Anonyymi

      Toivon ettei kukaan ottaisi liikaa päänvaivaa painosta näin nuorina:) Terveeseen kroppaan liittyy paljon muutakkn kuin pituus ja paino! Ei kannata verrata itseään muihin kavereihin eikä varsinkaan somessa oleviin malleihin. Tavoitteita voi olla, mutta nuorena diettailu on enemmänkin haitallista, varsinkin jos tarvetta siihen ei ole!

    • Anonyymi

      -51v
      -Tyttö
      -160cm
      -47kg
      Lapseni 1.
      -11v
      -Poika
      -136cm
      -31kg
      Lapseni 2.
      -11v
      -Tyttö
      -135cm
      -26kg

    • Anonyymi

      Olen nainen 48v pituus 162 paino 56kg. Se pysyy samana koko ajan. Pituus ja paino 13v lähtien ja tähän asti. Mulla on vaatteita, joita jättänyt muistoksi kun olin koululaisena, johon mahdun nyt. Syön 3 kertaa päivässä lämmintä ruokaa en tykkää voileivistä enkä limsasta. Tottakai välillä tulee lisää 2kg loman jälkeen jos olen hotellissa (täyshoito) . Ne lähtee nopeasti pois.

    • Anonyymi

      Mulla on 160cm/42 kg👍🏻 Kaikki sanoo että laiha oon, muttei tunnu siltä:((

    • Anonyymi

      Tyttö
      11v
      160cm
      42kg
      Kaikki sanoo että oon laiha muttei tunnu siltä:(

    • Anonyymi

      En ole Ruma olen 18v ja 155cm

    • Anonyymi

      Vaurioituneita näkee jokapäivä jotka ottavat hormonihoitoja saadakseen vääristyneen pituuden.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe