Ämmä pyytää ihan sairaita hintoja. Esim. kahvipaketti 6€, Vichy -vesi 6€, karkkipussi 4€... Ämmä käyttää potilaita hyväkseen, koska osa ei pysty lähtemään kauppaan ostoksille ja toisilla ei käy vieraita. Ja kaiken huippu on se että toisille on tehty tili kanttiiniin...
Harjavallan sairaalan kanttiini...
22
1662
Vastaukset
- Nuppi
Se ei oo hullu joka pyytää vaan se joka maksaa...
- :))))))))))
Pitäs se joku roti pyytäjälläkin olla, vaan ei oo ...
- Nuppi
:)))))))))) kirjoitti:
Pitäs se joku roti pyytäjälläkin olla, vaan ei oo ...
Mut jos siel on Tosi-Hullujen Hintojen päivät? On tyhmää maksaa liikaa!
- eituukauppoja
Nuppi kirjoitti:
Mut jos siel on Tosi-Hullujen Hintojen päivät? On tyhmää maksaa liikaa!
Sellasii ne on ämmät. Aina pyytämässä. Pysyn kovana. En anna.
- potilas saarinen
Onneksi ei ole yksityinen yrittäjä joka hinnoittelee! Syyttää saa sairaanhoitopiirin ravintohuoltoa, joka kioskia pitää.
- kurjuutta vaan
Sentään on kanttiini. Niitä on sellaisiakin sairaaloita että iltapäiväkahvia ei tule jos ei omaiset tuo termoksessa ja kun ei ole omaisia niin ei tule. Kärsi siellä sitten niin kirkkaamman kruunun saat tai olet ennenaikaisessa haudassa kun kahvihammasta kolottaa.
- minna_64
Olen aivan samaa mieltä asiasta olen ite ollut siellä potilaana ja tiedän mistä puhut!
- Nuppi
Kuka piaras?
- Potilas parantumaton
joo röyhkeydellä rajansa, kun tiedetään että osa jengistä täysin sen kanttiinin tavaroiden varassa, kuten kimppakahvi... Oma hoitaja ollut aina kun vittuun nukkunut matkamies kun oon vinkunut tai pakottanut sen viemään mut fillarilla kaupungille kauppaan. Huono niille jotka ei raukat pääse liikkuun.
- Nuppi
Kuka hullu ny fillarilla lähtee pöpilästä kaupungille? Eiks sil hoitajalla ollu ajokorttii? Aika kipeetä...
- Liian kallista...
Porin Sairaanhoitopiiri MÄÄRÄÄ hinnat, syy ei ole kanttiinin henkilökunnassa vaan tekevät juuri sen mitä ylempitaho määrää!! Eli Porin suuntaan valitukset. Eli jos Porin Sairaanhoitopiiri määrää että karkkipussi maksaa 4€ niin se myös maksaa sen 4€ :)
Sama koskee myös Amicaa..hinnat ja myytävät tuotteet tulee määräyksenä Helsingistä asti. Kaikki kahvilat, ruokalat, kanttiinit pitää olla samanlaisia..mitään extraa ei saa olla...ei edes tarjouksia jos niitä ei ole määrätty.
Samaa koskee myös S-ketjuja, K-ketjuja ym. Määrääjät tulee pääpaikalta. - Omahoitaja
Hei! Nyt se kanttiini loppuu kokonaan. Ajatelkaa mitä se merkitsee psyykepotilaille, joille tupakka on elintärkeä! Jos ei ole vierailijoita, jotka sitä vievät, hyvin on huonoa heille! Hoitajat eivät voi hakea potilaille tupakkaa! Nyt tämä tapahtuu tämän vuoden viimeinen päivä tai jo tapahtui tänään 30.12.2015. Vuonna 2016 se loppuu!!
- aslakk
Eikös tämä ole jollain tavalla jo lainvastaista?
- BuaHaHaa
Miten niin hoitajat eivät voi hakea tupakkaa??? Itse olen kahdessakin eri työpaikassa hakenut mm. tupakkaa asukkaalle... Omahoitajan hommiin varsinkin kuuluu sellainen. Ammattitaitoista porukkaa siellä vissiin töissä...
- Anonyymi
Onko kantiinissa mitään saatavissa jos on asiakas kovassa puutteessa?
- Anonyymi
Oliko se kanttiinin pitäjä joku Seija?
- richardgere69
r.i.p
- Kliinikko
Ihme että niillä hinnoilla ei kannata. Toinen vaihtoehto on, että kovalla hintatasolla kukaan ei juuri ostanut.
Ottakaa yhteys sairaanhoitopiirin valtuuston tai hallituksen jäseniin. He ovat poliittisessa vastuussa ja päättäneet kanttiinin toiminnasta. Hinnastoa on tuskin käsitelty valtuustossa. - Ylerminen
Satakunnan Kokookusnaiset voisivat aloittaa Harjavalla Sairaalassa lottaperinne hengessä kanttiinitoiminnan! Hyväntekeväisyytty parhaimmassa määrin!
- Anonyymi
Eikös se ruumistehdas ole jo suljettu?
- Anonyymi
Juha Mietunen Ulvilasta sairasta ihminen ilkivaltaa koko ajan Se
- Anonyymi
Harjavallan Nesteellä kahvipaketti maksaa 7,40 euroa ja karkkipussi 4 euroa. Lidl on halvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559