Onko M65 puhelin niin huono kun sanotaan? Kuulemma surkea käyttää ja se "joystick" ei toimi oikestaan mitenkään niinkun pitäis?? Ja suojattu vain nimeksi...
M65 ihan paska?!
5
1347
Vastaukset
- Man
sanoppa kuule mikä puhelin on hyvä/täydellinen, sillä ainakaan mä en tiedä nykyisistä malleista yhtäkään, jossa ei olisi jotain huonoa ja jotain hyvää. Mulla on Siemens M65 ja toimii ainakin vielä moitteetta ja onhan sillä 2 v takuu, toisena vaihtoehtona oli Nokia 5140, mut niitäkin vaan huoltoon näkyvät kantavan. "Surkea käyttää", ehkä niille, jotka ovat tottuneet Nokiaan ja eivät helposti sisäistä uusia käyttötapoja, sillä onhan Siemensissä erilainen valikko ja äkkinäiselle hieman hankalampikin käyttää, mut itselleni ei ole tuottanut ongelmia, on jo toinen Siemens menossa, sitä ennen Nokialaisia. 5140 saattais olla tällä hetkellä käytössä, jos siinä olisi parempi näyttö. Omaan tarpeeseeni on puhelin suojattu tarpeekis hyvin, en aio uida sen kanssa enkä käyttää sitä vasarana.
- ex-nokialainen
olen ollu todella tyytyväinen omaan m65:een.se on ollu mulla vasta viikon.mutta olen jo oppinut käyttää sitä.ainoo homma joka tökkii on viestien kirjotus.kun 10v kirjottaa nokialaisella viestejä niin ei meinaa ihan heti onnistua siemessillä.tai siinäkin hommassa on vaan sellanen pieni tökkäsy että ykkönen on välilyönti eikä niinku nokiassa nolla.mutta senkin oppii.
- st 60
ex-nokialainen kirjoitti:
olen ollu todella tyytyväinen omaan m65:een.se on ollu mulla vasta viikon.mutta olen jo oppinut käyttää sitä.ainoo homma joka tökkii on viestien kirjotus.kun 10v kirjottaa nokialaisella viestejä niin ei meinaa ihan heti onnistua siemessillä.tai siinäkin hommassa on vaan sellanen pieni tökkäsy että ykkönen on välilyönti eikä niinku nokiassa nolla.mutta senkin oppii.
niitä saa melko uusia ostaa halvalla , en tiedä miksi???.tuo viestin kirjoitus siemensillä , tosiasia on että jos kirjoittaa paljon tekstiviestejä kantsii siemensit unohtaa:4-kpl siemensin omistaja enää yksi kotipuhelimena,kyllä nokia kumminkin käyttää on paras,joka toista puhuu valehtelee,kyse on suomalaisista ihmisistä
- erkki on hyvä
st 60 kirjoitti:
niitä saa melko uusia ostaa halvalla , en tiedä miksi???.tuo viestin kirjoitus siemensillä , tosiasia on että jos kirjoittaa paljon tekstiviestejä kantsii siemensit unohtaa:4-kpl siemensin omistaja enää yksi kotipuhelimena,kyllä nokia kumminkin käyttää on paras,joka toista puhuu valehtelee,kyse on suomalaisista ihmisistä
Juu nokialiset on paskoja käyttää se joka muuta sanoo on vain väärin opetellut asiat!
erkki on hyvä mutta tommoisen siemensin nyt kuitenkin ostan ja just sen m65 koska se on isonäyttöinen ja hieman koskeutta kestävä yksi nokia ollut ja sen käytöstä ei tule mitään täysin logiikaton käyttää ja hankala yäk no onneksi muutkin tekee puhelimia kuin nokia esim samsung on jo kelpo peli mutta ei miulle soivaa mallia ole vielä ehkä tulevan m65 jälkeen. - omistaja
erkki on hyvä kirjoitti:
Juu nokialiset on paskoja käyttää se joka muuta sanoo on vain väärin opetellut asiat!
erkki on hyvä mutta tommoisen siemensin nyt kuitenkin ostan ja just sen m65 koska se on isonäyttöinen ja hieman koskeutta kestävä yksi nokia ollut ja sen käytöstä ei tule mitään täysin logiikaton käyttää ja hankala yäk no onneksi muutkin tekee puhelimia kuin nokia esim samsung on jo kelpo peli mutta ei miulle soivaa mallia ole vielä ehkä tulevan m65 jälkeen.Siemenssin M65:seen on ladattavissa siemenssin sivuilta nyt "TUORE" päivitys, joka korjaa kaikki bugit.
Tosi on!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368