M65 ihan paska?!

Onko?

Onko M65 puhelin niin huono kun sanotaan? Kuulemma surkea käyttää ja se "joystick" ei toimi oikestaan mitenkään niinkun pitäis?? Ja suojattu vain nimeksi...

5

1347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Man

      sanoppa kuule mikä puhelin on hyvä/täydellinen, sillä ainakaan mä en tiedä nykyisistä malleista yhtäkään, jossa ei olisi jotain huonoa ja jotain hyvää. Mulla on Siemens M65 ja toimii ainakin vielä moitteetta ja onhan sillä 2 v takuu, toisena vaihtoehtona oli Nokia 5140, mut niitäkin vaan huoltoon näkyvät kantavan. "Surkea käyttää", ehkä niille, jotka ovat tottuneet Nokiaan ja eivät helposti sisäistä uusia käyttötapoja, sillä onhan Siemensissä erilainen valikko ja äkkinäiselle hieman hankalampikin käyttää, mut itselleni ei ole tuottanut ongelmia, on jo toinen Siemens menossa, sitä ennen Nokialaisia. 5140 saattais olla tällä hetkellä käytössä, jos siinä olisi parempi näyttö. Omaan tarpeeseeni on puhelin suojattu tarpeekis hyvin, en aio uida sen kanssa enkä käyttää sitä vasarana.

      • ex-nokialainen

        olen ollu todella tyytyväinen omaan m65:een.se on ollu mulla vasta viikon.mutta olen jo oppinut käyttää sitä.ainoo homma joka tökkii on viestien kirjotus.kun 10v kirjottaa nokialaisella viestejä niin ei meinaa ihan heti onnistua siemessillä.tai siinäkin hommassa on vaan sellanen pieni tökkäsy että ykkönen on välilyönti eikä niinku nokiassa nolla.mutta senkin oppii.


      • st 60
        ex-nokialainen kirjoitti:

        olen ollu todella tyytyväinen omaan m65:een.se on ollu mulla vasta viikon.mutta olen jo oppinut käyttää sitä.ainoo homma joka tökkii on viestien kirjotus.kun 10v kirjottaa nokialaisella viestejä niin ei meinaa ihan heti onnistua siemessillä.tai siinäkin hommassa on vaan sellanen pieni tökkäsy että ykkönen on välilyönti eikä niinku nokiassa nolla.mutta senkin oppii.

        niitä saa melko uusia ostaa halvalla , en tiedä miksi???.tuo viestin kirjoitus siemensillä , tosiasia on että jos kirjoittaa paljon tekstiviestejä kantsii siemensit unohtaa:4-kpl siemensin omistaja enää yksi kotipuhelimena,kyllä nokia kumminkin käyttää on paras,joka toista puhuu valehtelee,kyse on suomalaisista ihmisistä


      • erkki on hyvä
        st 60 kirjoitti:

        niitä saa melko uusia ostaa halvalla , en tiedä miksi???.tuo viestin kirjoitus siemensillä , tosiasia on että jos kirjoittaa paljon tekstiviestejä kantsii siemensit unohtaa:4-kpl siemensin omistaja enää yksi kotipuhelimena,kyllä nokia kumminkin käyttää on paras,joka toista puhuu valehtelee,kyse on suomalaisista ihmisistä

        Juu nokialiset on paskoja käyttää se joka muuta sanoo on vain väärin opetellut asiat!

        erkki on hyvä mutta tommoisen siemensin nyt kuitenkin ostan ja just sen m65 koska se on isonäyttöinen ja hieman koskeutta kestävä yksi nokia ollut ja sen käytöstä ei tule mitään täysin logiikaton käyttää ja hankala yäk no onneksi muutkin tekee puhelimia kuin nokia esim samsung on jo kelpo peli mutta ei miulle soivaa mallia ole vielä ehkä tulevan m65 jälkeen.


      • omistaja
        erkki on hyvä kirjoitti:

        Juu nokialiset on paskoja käyttää se joka muuta sanoo on vain väärin opetellut asiat!

        erkki on hyvä mutta tommoisen siemensin nyt kuitenkin ostan ja just sen m65 koska se on isonäyttöinen ja hieman koskeutta kestävä yksi nokia ollut ja sen käytöstä ei tule mitään täysin logiikaton käyttää ja hankala yäk no onneksi muutkin tekee puhelimia kuin nokia esim samsung on jo kelpo peli mutta ei miulle soivaa mallia ole vielä ehkä tulevan m65 jälkeen.

        Siemenssin M65:seen on ladattavissa siemenssin sivuilta nyt "TUORE" päivitys, joka korjaa kaikki bugit.
        Tosi on!...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe