Voimakkain persoonallisuus?

Artemis

Millä horoskooppi merkillä on mielestäsi voimakkain persoonallisuus? Siis semmoinen persoona jossa on todella poweria ja se huomataan.

27

2859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leena

      Oinas

      • Tara

        Olen sitä mieltä että voimakkaimmat persoonallisuudet ovat oinaat ja skorpionit. Leijonatkin ehkä..


    • sarvipää

      ..voimakkaimmat merkit ovat kauris ja skorpioni.

      Jos kysytään poweria, joka huomataan, niin sitten se on ehdottomasti skorpioni. Kauriin voimakkuutta ei välttämättä huomaa, mutta itsevarma kauris usein tuo ulospäin itsevarmuutensa ja voimakkuuteensa. Tai voi riippua nousumerkeistäkin.

      Skorpionin voimakkuus piilee aggressiivisuudessa ja rohkeudessa, kaikkien muiden voimakkuutta tuovien piirteiden lisäksi, joita ovat mm. älykkyys ja voimakas tunteellisuus.

      Kauriin voimakkuus piilee viileydessä. Pää pysyy kylmänä pahoissakin paikoissa, voidaan puhua jopa kylmäverisyydestä. Aggressiivisuuttakin voi olla mutta pahinta on jos olet tehnyt jotain joka tekee kauriin kylmäksi. Mikään ei sulata kauriin vihaa, paitsi rakkaus..

      • korppiooni

        oon skorpioni ja oon huomannu että jään aina ihmisten mieleen! Ne muistaa mun nimen ja naaman, mutta mua harmittaa ku itellä on nii huono nimi muisti.. Naamat kyllä muistan tarkasti..

        Skorpioni se vahvin on, just se jossa on sitä magneettista voimaa jota ei voi vastustaa..
        ---Eikä mun päätä paljo tuulet pyörittele---


    • Kalat

      Omien kokemuksieni mukaan kaksoset ovat voimakkuudessa voittamattomia. Tarkoitan ehkä tätä henkisessä mielessä, sillä siinä missä jotkut merkit pyrkivät fyysiseen voimaan, kaksonen harjoittaa älyään ja kieltään. Se voima, mikä kaksosen vihasta lähtee on aivan ylitsepääsemätöntä. Kaksonen hoitaa vihasuhteet tyylikkäästi kotiin, hoitaen itsensä voittajaksi. Myös päätöstä heiltä löytyy ja tarvitaan ihme, jotta saadaan kaksosen mieli kääntymään, sillä usein kaksoset tuntevat häviävänsä jos oma kanta ei pysy paikallaan.
      (Nimimerkillä: kolmen eri kaksosen kanssa seurustellut)

      Mielestäni myös vesimiehet ovat hankalia tapauksia. Inttäminen ja jankkaaminen jatkuu, vaikka asiat eivät olisikaan niin kuin he väittävät. Itsetunto on korkea ja ego ylittää oman itsensä.

      Sen sijaan oinas taas on mielestäni aika heikko ja mitäänsanomaton, jos voimaan katsotaan. Pidän sitä oikein hyvänä asiana.

    • Jupiterin lempilapsi

      Voihan se kuulostaa vähän itserakkaalta mutat mun syntymäkartallani on 9 jousimiestä! ja mun itsetuntoani ei voi musertaa (eikä varsinkaan haukkumalla....)... ja tässä ennen mua mainitiin kaksoset, oikku, skorppari ja kauris nii mun kuumerkki on kauris ja nouseva kaksoset..... Aurinkoni on jousi....

    • joudksti

      mitättömät, nahjukset, tuuliviirit, mitäs merkkiä ne sitten edustaa?

      • Anonyymi

        älä hauku pliis =( surettaa tuo ilkeytesi


      • Anonyymi

        ymmärrän pointtisi siis, mutta särähtää korvaani tuo kun mainitsit sanan "mitättömät &nahjukset" koska ei meist kukkaan ole mitätön tietääkseni ja sana nahjus kuulostaa myös ikävältä. Ymmärrän pointtisi muuten koska on olemassa ihmisiä jotka oikukkaine ja heikkoine piirteineen voi käyttää hieman narsistisesti niitä omaksi edukseen eli on semmosiakin ihmisiä olemassa.


    • rapu

      ylläri ehkä mutta mielestäni tietyn aikajakson rapu...Rapu osaa olla erittäin voimakas ja tahtoessaan lyö kaikki muut laudalta...kaikki ravut eivät ole kotona nyhjääviä nahjuksia. Rapu osaa hyvän intuition vuoksi ennakoida tilanteita ja siksi osaa hyödyntää ne parhaiten, rapu tietää myös toisten heikkoudet ja osaa pisteliäästi käyttää ne hyväkseen...rapu saa helposti kaiken huomion nasevien mielipiteiden ja räävittömän huumorin vuoksi...tämän olen huomannut itsessäni ja muissa kesäkuun lopulla syntyneissä.

    • jellu

      mun mielestä loistavin persoona joka rokkaa ja romantisoi on leijonalla.
      itte hyvä esimerkki.
      kova meno mut silti ettimässä rakkautta

    • Heta

      Leijonat ovat mielestäni voimakkaimpia persoonia mun tuttavapiirissä. Äitini on Leijona ja kolme tuttavaani ovat myös Leijonia. Niistä näkee jo kävelytyylistä että ne ovat erittäin ylväitä, mutta ei missään nimessä leuhkoja, EI! Osaan pitää suurta jousimies-lärviäni sen verran tukossa etten lähde Leijonien kanssa räyhäämään.

      • Anonyymi

        Ja entäs vuosiluonne? Etkö tiedä vastaavuuksia? Minkälainen olisi kaksinkertainen oinas?


    • hyla

      Kyllä sopiva annos leijonaa tekee ihmisessä ihmeitä. Vaikkapa nousevana merkkinä. Esim. vaa'assa on kaikki maailman piirteet ääripäivä myöten, ja se keikkuu yleensä laidasta laitaan, joskus itsekin vähä ihmeissään. Mutta jos nouseva merkki on leijona, niin jossain vaiheessa elinkaartaan vaaka saa tod.näk. otteen itsestään ja saa karjaistua poweria parhaisiin puoliinsa.

      Seurasin yhden vaakaihmisen itsenäistymistä, ja ihan ilman silmälaseja näki, missä vaiheessa nousevan leijonan ryhti alkoi vaikuttaa.

      • skorp

        Huh, huh!
        Alkaa kuulostaa siltä, ettei tässä kohta saa pidettyä itteensä aisoissa enää millään ;)


    • Anonyymi

      Vastaajat ei näköjään juur luonteista mitään tiedä. Pitäytyvät kiinni yhdessä lähteessä - länsimaisessa merkissä, ja olettavat, että siinä on kaikki.

      Ihmisluonteen identiteetin 13 päätekijää pitäisi ottaa huomioon, ja vähintäänkin pääluonteet, joten ehdotan: oinas-lohikäärme.

    • Anonyymi

      minä syntyhärkä niin joskus nousee esille minussa voimakas tahto.

    • Anonyymi

      Kauris on voimakas hahmo.

      • Anonyymi

        no on se kokonaisuudes voimakas , totta, mut minä syntyhärkänä sitten kun saan sen tietyn vaihteen niin sitten tahtoopi vaikee mun päätä &ajatusta kääntää, mut kyl jos tilanne on vakava, niin tottakai tervemielinen ihminen joustaa eli jos esim joku tuttava sairastuu ja mul ois oma meno, niin tottakai minä silloin joustan.


      • Anonyymi

        ja jos esim äiteelle, äidin luo on meno ja jos äiti sannoo että ei nyt piäse hänen luokse, niin emmä sinne ny mee väkipakolla härän lailla puskemalla =)
        mut parí kertaa oon tainnut mennä vähän itsepäisesti sinne, mut yleensä en =)


      • Anonyymi

        kyl se vuan on täsä elämässä niin ett pittää joustaa. Ei voi aina kaikki pyöriä oman navan ympärilä.


      • Anonyymi

        härkä merkistä todettua "itsepäinen , mukavuushaluinen, laiska pohjimmiltaan, paikallaanoleva, hitaat energiat, hauras"

        kauriista todettu "älykäs, kova tekeen työtä, uraputki-ihminen, kuiva huumorin omaava ja syvämietteinen"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        härkä merkistä todettua "itsepäinen , mukavuushaluinen, laiska pohjimmiltaan, paikallaanoleva, hitaat energiat, hauras"

        kauriista todettu "älykäs, kova tekeen työtä, uraputki-ihminen, kuiva huumorin omaava ja syvämietteinen"

        niinku aloin miettii tota härkää kun oon syntyhärkä niin tunnistan nuo hitaat energiat mut on minussa välillä myös nopeaa energiaa eli lähinnä jousimiehen ja kaksosten energiaa mut on myös hitaita härän, ravun ja skorpionin energioita. kyl noi horoskooppikuviot muovaa meitä ihmisiä myös aika paljon + elämänkokemukset&kasvatus. Eikä ainoostaan meijän oma horoskooppikartta vaan omien vanhempiemme horoskooppikartta. Äitini kartta on jousimies-kaksonen-skorpparipainotteinen ja isäni kartta on rapu-vaaka painotteinen. Mun kartta on jousimies-vaaka painotteine.

        mut on iso haaste välillä noi hitaat tai vastaisuudessa nopeat energiat koska ne uuvuttaa usein mun aivot. Liikanopeus voi uuvuttaa mut tosi nopiaa tai hitaus jolloin ei saa hitauden takia mitään aikaiseksi kun koko kehossa tuntuu semmonen vetelyys ja heikkous , ihan koko kehossa virtaa semmonen tunne. Vois heittää kommentin että haasteita on ollu minulla paljon omassa elämässäni. Joo. Ei oo ollu ikkään heleppoa tää elämä kun oon joutunut niin usein myös kiusatuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinku aloin miettii tota härkää kun oon syntyhärkä niin tunnistan nuo hitaat energiat mut on minussa välillä myös nopeaa energiaa eli lähinnä jousimiehen ja kaksosten energiaa mut on myös hitaita härän, ravun ja skorpionin energioita. kyl noi horoskooppikuviot muovaa meitä ihmisiä myös aika paljon elämänkokemukset&kasvatus. Eikä ainoostaan meijän oma horoskooppikartta vaan omien vanhempiemme horoskooppikartta. Äitini kartta on jousimies-kaksonen-skorpparipainotteinen ja isäni kartta on rapu-vaaka painotteinen. Mun kartta on jousimies-vaaka painotteine.

        mut on iso haaste välillä noi hitaat tai vastaisuudessa nopeat energiat koska ne uuvuttaa usein mun aivot. Liikanopeus voi uuvuttaa mut tosi nopiaa tai hitaus jolloin ei saa hitauden takia mitään aikaiseksi kun koko kehossa tuntuu semmonen vetelyys ja heikkous , ihan koko kehossa virtaa semmonen tunne. Vois heittää kommentin että haasteita on ollu minulla paljon omassa elämässäni. Joo. Ei oo ollu ikkään heleppoa tää elämä kun oon joutunut niin usein myös kiusatuksi.

        mut siis että tossa kysyttii että mikäs on voimakkain tähtimerkki niin kait se on oinas varmaanki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinku aloin miettii tota härkää kun oon syntyhärkä niin tunnistan nuo hitaat energiat mut on minussa välillä myös nopeaa energiaa eli lähinnä jousimiehen ja kaksosten energiaa mut on myös hitaita härän, ravun ja skorpionin energioita. kyl noi horoskooppikuviot muovaa meitä ihmisiä myös aika paljon elämänkokemukset&kasvatus. Eikä ainoostaan meijän oma horoskooppikartta vaan omien vanhempiemme horoskooppikartta. Äitini kartta on jousimies-kaksonen-skorpparipainotteinen ja isäni kartta on rapu-vaaka painotteinen. Mun kartta on jousimies-vaaka painotteine.

        mut on iso haaste välillä noi hitaat tai vastaisuudessa nopeat energiat koska ne uuvuttaa usein mun aivot. Liikanopeus voi uuvuttaa mut tosi nopiaa tai hitaus jolloin ei saa hitauden takia mitään aikaiseksi kun koko kehossa tuntuu semmonen vetelyys ja heikkous , ihan koko kehossa virtaa semmonen tunne. Vois heittää kommentin että haasteita on ollu minulla paljon omassa elämässäni. Joo. Ei oo ollu ikkään heleppoa tää elämä kun oon joutunut niin usein myös kiusatuksi.

        sori korjaan vieestiäni eli mun kartta on härkä-jousimies-vaaka-kaksonen-skorppari painotteinen. Nyt tuli tarkempi kuvaus =)

        joo oinas on mun valinta voimakkaimmax merkiksi =)


    • Anonyymi

      Oinas-Metallilohikäärme? Planeettoja vielä sopivasti maaelemetissä (härkä, neitsyt, kauris), ettei osaa päästää irti, ja tulielementissä (oinas, leijona, jousimies), että on piittaamaton, radikaali ja itsepäinen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe