Olen aika nuori vielä, juuri täyttänyt 16 ja olen ollut viimeiset vuodet hyvinkin masentunut. Juuri nyt syön masennuslääkkeitä, ja niiden ansiosta olen hyvin väsynyt.
Elämä on ollut sekavaa ja olen viimeisen vuoden aikana nähnyt jonkinlaisia näkö- ja kuuloharhoja -ihan kuin jokin olisi vierelläni, mutta aina kun tarkistan asian, niin en havaitse ketään vierelläni. Tuntuu myös että jokin olisi vierelläni tai seuraisi minua. Sitä on tosin jatkunut jo vuosia ja olen tullut siihen tulokseen että tämä henki(?) on minun suojelusenkelini, eikä halua minulle mitään pahaa vaan päinvastoin.
Kuitenkin harhojeni ja äänieni ansiosta mulla on epäilty skitsofreniaa, mutta nyt kun olen jo paranemaan päin, niin olen alkanut miettimään, johtuvatko nämä harhat sittenkin jostain muusta. Ihan kuin jokin tai joku haluaisi saada minut tiedostamaan tämän olevan lähelläni.
Nyt kuitenkin viime perjantaiaamuna kun heräsin, makasin sängyssä hetken, kun olin kerrankin sattunut heräämään ennen herätyskellon soittoa, ja kun herätys sitten soi, olin juuri laittamassa sitä pois, kun havaitsin, että huoneeni poikki käveli nuori nainen/ tyttö. Hänellä oli päällään aika nykyaikaiset vaatteet, musta hame ja valkoinen paita ja vaalean ruskeat hiukan kiharat hiukset. Kasvoja en nähnyt , mutta tämä ehti ottaa kaksi askelta, jonka jälkeen hän katosi.
Tämän jälkeen olin peloissani ja en pystynyt estämään itkua.
Osaako joku sanoa jotain järkevää tähän? Olen hämmentynyt ja väsynyt, toisaalta ehkä hiukan innoissani. En ole ikinä ennen nähnyt ketään henkiolentoa näin selvästi.
Minulla ei myöskään ole hirveästi tietoa näistä asioista, enkä varmaan edes kirjoita oikealle palstalle, mutta pyydän apua.
Pyydän apua
3
54
Vastaukset
Hei
ihmettelen kovasti miksi sinä jo noin nuorena syöt lääkkeitä? mitä äitisi siihen sanoo? onkohan sinulla painosi kanssa ongelmia?
sinä olet vasta pieni kevyt neulanen suuressa puussa, koko sinun elämäsi on vasta edessä! jos sinulla ei vielä ole ketään luotettavaa ihmistä kenen kanssa puhua, niin olisi korkein aika etsiä sellainen. sinä olet fyysisesti terve ja sinun on mentävä ulos luontoon haistelemaan kevättä!
olet kovin herkkä ja vaatii uskaliaisuutta kirjoittaa tällaisella palstalla. mielesi tekee nyt vain kepposia, sinä tarvitset raitista ilmaa ja rakkautta!
sinulla on naissukulainen, jonka kanssa voit jutella. tee se ja etsi hyvä ihminen kotisi ulkopuolelta uusia virikkeitä. muuten sinä tukehdut, on päästävä liikkeelle ja suunnittelemaan suurta tulevaisuutta, mikä on pitkä kuin avaruuslento!
t. Keskiyö
ps. jutellaan henkiolennoista sitten, kun pääsen hieman tasapainoon...- ...........
Nykyään nuorille syötetän masennuslääkkeitä, kuin karkkia.Ja tosiaan lääkkeitä, joilla on huonoja vaikutuksia koko loppuelämäksi, vaikka niiden käytön lopettaisikin.
Parivuotta sitten jokapäivä 5 alle 30-vuotiasta jäi eläkkeelle.
Erittäin pelottava suuntaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222493Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2192132Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611553Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1781383- 551278
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751076Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa661031- 34940
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36927- 52914