Miksi rakastunut nainen vihaa?

Naisetkertokaa

Miksi rakastunut nainen usein myös vihaa rakkautensa kohdetta?

31

1078

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • synkkää vihaa

Koska ihminen ei ole vapaa jos pitää koko ajan ajatella jotain pällinaamaa.

• Melkein rakastunut

Koska rakastunut on pakkomielteinen, ja silloin toisen ihmisen väärä ilmekin voi loukata. Rakastuneena kaikki tunteet ovat liian suuria. Rakkauden vastakohta ei ole viha, vaan välinpitämättömyys.

Rakkauden vaiheet: 1. onnellinen että on rakastunut 2. onneton että on rakastunut 3. onneton ettei ole rakastunut 4. onnellinen ettei ole rakastunut.

Raivoava rakastunut nainen on luultavasti toisessa vaiheessa.

• vastauksia tässä

Jos mies roikoittaa naista epävarmuudessa, leikkii naisen tunteilla ja nauttii saadessaan kiusata, nainen alkaa vihaamaan miestä. Naisella on tunteita, nainen haluaisi keskustella tulevaisuudesta, nainen unelmoi yhteisestä elämästä ja mies kiusaa puhumattomuudella, väistelee kysymyksiä eikä anna mitään itsestään. Tällaisessa tilanteessa nainen alkaa vihaamaa miestä. Mies tekee kaikkensa jotta naisella olisi paha olla. Nainen kertoo miehelle pahasta olosta, epävarmuudesta, rukoilee miestä vastaamaan, mutta mies vain kiusaa.
      Nainen on epätoivoinen. Viha vapauttaa naisen miehen ylivallasta. Jonain päivänä mies ei enää pysty leikkimään naisen tunteilla.

• ap.

Eli rakastuminen on naiselle hyvin vakava asia. Onko mahdollista, että naisen henkinen hyvinvointi romahtaa rakastumisen vuoksi?

• näkökulmaa

Tuskin. Miehellä se on eriasia.

• ............&&&&&&&&

Mikä ei tapa se vahvistaa :)

• Itse sellainen :)

Highly sensitive person voi romahtaa henkisesti. Hän kokee kaikki tunteet "normijeppeä" voimakkaammin.

• miksi kysyt noin

Sitäkö sä toivot, sekö on päämääräsi?

Mä uskon, et naisissa on sisäistä vahvuutta enemmän kuin miehissä keskimäärin, ja vaikka naiset kokevat alakuloa ja sydänsuruja, he nousevat kyllä.

• haloo maailma
        miksi kysyt noin kirjoitti:

Sitäkö sä toivot, sekö on päämääräsi?

Mä uskon, et naisissa on sisäistä vahvuutta enemmän kuin miehissä keskimäärin, ja vaikka naiset kokevat alakuloa ja sydänsuruja, he nousevat kyllä.

En tiedä elänkö jossain rinnakkaistodellisuudessa, mutta olen noussut itse ja nähnyt toisten miesten nousevan alakuloista ja sydänsuruista, ja nähnyt myös naisten lannistuvan ja kaatuvan.

Olisikohan todellisuudessa niin, ettei näissä asioissa ole loppujen lopuksi suurta eroa sukupuolten välillä?

• näin mulla

Ei välttämättä vihaa rakkautensa kohdetta vaan sitä että on rakastunut tähän ihmiseen. Erityisesti jos se on yksipuolista. Viha on ehkä naisen ainut tapa käsitellä tätä asiaa ja ehkä ainut tapa yrittää salata tunteensa.

• ap.

En toivo highly sensitiivisille persoonille mitään muuta kuin hyvää. Mä vaan olen nähnyt sen tuskan liian monta kertaa. Erityisesti varattu nainen melkein flippaa. Rakastuminen on naiselle paha juttu. Koittakaa siskot kestää!

• Itse sellainen :)

Yliherkkä ihminen on kuin hienorakenteinen kone. Särkyy siis helposti. Otsaan pitäisi laittaa lappu "Handle with care" :)

Hän vetäytyy omaan maailmaansa, jos kokee ympäristön epämiellyttäväksi. Vastapuoli voi kokea käytöksen vihamielisyytenä, vaikka se ei sitä välttämättä ole. Se on keino suojautua "pahaa maailmaa" vastaan.

• siksi järki-ihminen
        Itse sellainen :) kirjoitti:

Yliherkkä ihminen on kuin hienorakenteinen kone. Särkyy siis helposti. Otsaan pitäisi laittaa lappu "Handle with care" :)

Hän vetäytyy omaan maailmaansa, jos kokee ympäristön epämiellyttäväksi. Vastapuoli voi kokea käytöksen vihamielisyytenä, vaikka se ei sitä välttämättä ole. Se on keino suojautua "pahaa maailmaa" vastaan.

Olen samanlainen.

• Rakastunut nainen

ei vihaa, ellei tule pahoin loukatuksi.

• Ilmeisesti siksi

kun pelkää tulla petetyksi.

• Ei pelkästä pelosta

vaan sen jälkeen, kun on petetty. Petetyksi tulemisen pelko aiheuttanee epävarmuutta ja mustasukkaisuutta, ei vihaa.

• Ilmeisesti siksi
        Ei pelkästä pelosta kirjoitti:

vaan sen jälkeen, kun on petetty. Petetyksi tulemisen pelko aiheuttanee epävarmuutta ja mustasukkaisuutta, ei vihaa.

Kerroin tuossa omista tuntemuksistani, en kenenkään toisen, sillä en voi enkä haluakkaan vaikuttaa kenekään ajatusmaailmaan.

• mmmiesm

Rakastunut mieskin vihaa ihan samalla tavoin kun ei saa tunteilleen vastakaikua, omakohtaista kokemusta löytyy.

• shut up

Ja toi ei ole sitä naisvihaa.....

• JKPP

SIKSI

• .098767543

Hmm, no jotakin ajatuksia tässä:

-toisen ajattelemattomuus, koska juuri hän on saanut rakastumisen aikaan.
      - Mutta kun näitä "rakastumisen" vaiheita lueskelee

ymmärtää että

-okei, se ei ymmärtänyt koko rakkauden tunteiden herkkyyttä
      -alat pikkuhiljaa ymmärtää, että se todellakin oli näin
      -hänellä ei ollut kokemusta, saati käytöstapoja.
      -sitä luulee, mutta ei tiedä.
      -Jos joku tunne oli vastapuolella, olipa se sitten mielenkiintoa tai muuta innostusta, ihminen tulee kohdata aina ihmisenä, ja tilanteen vaatimalla herkkyydellä
      -joistakin ei vaan ole siihen
      -se pitää antaa anteeksi
      -kun joskus seuraavan kerran jossakin kohtaatte ja olet käsitellyt riittävän paljon rrrrrrrakastumisen aiheuttaneen ihmisen herättämiä ajatuksia,
      -uskoisin että kun on kerran käynyt pohjalla, mikään ei koskaan pelota. Olet käsitellyt kaikki asiat, joita elämässäsi on siis ne kolhut ja olemassaolon merkitys ym, ja olet löytänyt paikkasi.
      -Rakastumisesta ei oikeastaan koskaan toivu, se pitää vaan hyväksyä, kuin odottamaton lapsen kuolema tms. suuri menetys. Tunne on sama. Joka sitä ei osaa suhteuttaa, ei oikeasti ole käsitellyt elämän jatkumista ilman menetyksiä. Tämä on näin. Monien kertomana.

Voisin tehdä tämän aloituksen nimimerkillä, mutta en sitä tee, koska muuten se olisi ajatusten syöttöä!

• senssitiivinen

Pölö pölö ei mun aikani riitä sellaseen :P
      Mää vaa rrrrrrakastan :)

• ♥♥♥♥♥♥♥♥

Noin sanoi mun 7 v kun häntä komensin. Pälä Pälä ja karjui perään... Ja sanoo sen aina kun tiukkapaikka tulee kuin viimeiseksi välinpitämättömyyden osoitukseksi.

Senisitive ja sitten nukumme kuin sillit suolassa sohvalla, eikä meittä haittaa vaikka olisi kuinka ahdasta ja nukkumaan mennessä minä tiedän, miten pitää koskea, jotta uni tulee.

Paras palkinto on hänen uni ja se että siihen loppui päivän huolet. :) Hän elää omaansa, minä omaani.

• Höpöhöpöhöpöhöpö

Tuskinpa. Tai sit vihaa just sitä rakastumista. Tai viha on ehkä väärä sana. Pelko.

• Olisiko syynä

Vahvat tunteet saa rakastamaan ja vihaamaan. Vihaa voi tuntea jos rakkauden kohde käyttäytyy väärin naisen odotuksia vastaan. Myös jos nainen kokee rakkauden sammuvan vääriin tekoihin. Välinpitämätön ei rakasta.

• poloinen tyhjiössä

Miten rakkauteen voi kyllästyä? Ei vihaa, vaan kyllästymistä. Ylipäätänsäkään ei kiinnosta enää mitkään ihmissuhdemahdollisuudet. Tutustuin todella potentiaaliseen urokseen taannoin. Jos olisin entiseni, niin kait sitä jotain säätöö ois voinut tullakin mutta ei. Komea iso mies ja kaikki kohillaan ja minä torvelo vaan laapustan päivästä toiseen nokka maassa. Ei vain jaksa viestittää mitään positiivista signaalia tai edes osoittaa kiinnostusta. Mitä jos tämä jää pysyväksi olotilaksi? Jumallauta tommosia ihmisiä ei tapaa jokapäivä. Ensimmäinen pitkiiiiin aikoihin!

• Riita-Sointu

Sisäinen ristiriita. Häpeän ja pelon tunteet.

• sekopää

Kappas vaan sekopäinen poliisinkin tuttu pahoinpitelijä&seksuaalista häirintää harrastava Lars on saapunut palstalle kuvittelemaan taas jotain omiaan.Mene hoitoon!!!!!!!!!!!!!

• olisiko?

Ettei vaan olisi itse hukuttajapoliisi?

• .....

Tyypillistä naisten miehiin kohdistuvaa vihapuhetta josta laitoin jo ilmoituksen poliisille.

Se vaan että juon kahvia enemmän kuin sinä nainen tekee minusta hieman arvaamattoman ja vainoharhaisen.

• Lisäyksenä ed.

Rakastat minua silti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1873
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1776
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1557
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1208
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1205
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1148
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      1012
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      879
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50