Mitä mies ajattelee??????

Ihmettelen vaan

Onko se joku mieshormoni mikä saa mihen sanomaan asioita joita ei sitten tarkoita?? Tämä samainen hormoni saa hänet lähettämään viestejä joissa on kiinnostunut, ajattelee sinua, näkee unia sinusta? Mutta kun konkreettisesti pitäsi tavata niin kaikki loppuu siihen, tekstailut ja soitot. Nyt ei puhuta mistään pojanklopeista vaan aikuiseen ikään varttuneista miehistä. Kertokaa mulle jotta ymmärän miesten logiikan! Ehkä seuraavan kerran osaan olla viisaampi ja yrittää ymmärtää viestien oikean tarkoituksen.

16

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

näin ymmärrät miehiä: älä ylianalysoi, älä etsi piilomerkityksiä - asiat ovat niinkuin mies sanoo niitten olevan

• Minä kyllä luottaisin enemmän tekoihin kuin sanoihin.

Tässäkin tapauksessa mies livertelee, mutta ei kuitenkaan halua tavata. Ei se minusta kovin vakuuttavaa ole.

• Toi uulostaa ihan joltain Miesasialiitto Munionin heikkojen miesten pönkitysmainokselta. Tai sanotaan hienosti että yksilökohtaisia eroja löytyy kuten naisissakin.

• älkää uskoko kaikkea

Se oli vain tsoukkia=) Vai?

• ihmettelen vaan

Miksi noista asiosta pitää heittää vitsinä toiselle jonka tietää ottavan ne tosissaan?? kohottaako se jotenkin miehistä itsetuntoa?

• älkää uskoko kaikkea
        ihmettelen vaan kirjoitti:

Miksi noista asiosta pitää heittää vitsinä toiselle jonka tietää ottavan ne tosissaan?? kohottaako se jotenkin miehistä itsetuntoa?

Yep! Ei toinen ajattele aiheuttamaansa haittaa,..

• ihmettelen vaan
        älkää uskoko kaikkea kirjoitti:

Yep! Ei toinen ajattele aiheuttamaansa haittaa,..

Mutta voiko miehillä mennä ns pupu pöksyyn kun pitäisi kohdata naamatusten?

• voi mennä
        ihmettelen vaan kirjoitti:

Mutta voiko miehillä mennä ns pupu pöksyyn kun pitäisi kohdata naamatusten?

voi mennä.

• sisic

Kyllä hän varmaan silloin tarkoitti mitä sanoi.

• Citynainen

Kyllä. Ei muuksi ole muuttunut. Aika päätösten on joten uusille urille tieni viepi.

Maisemat vaihtuvat kun ikkunasta auton kohta katselee.

vappu.

Uusi aika. Kevät. Kesä. Syksy. Talvi. Kevät. Kesä. Syksy. Talvi.

Onneksi on myös vaihtuvat vuodenajat.

• määmy

Mä futsin joskus samoi jutskii, kute ny. Pomon frendin muksun piti ol meil enkun kielkylvys viikonlopun ja nouto tänään kloku 15.00 - 18.00.
      Suurpiitein 18.30 soitti muksun iskä ja kysy voiko muksu olla huomiseen. Kyl se mulle käy, liksa juoksee aamu kasiin. Firma maksaa mulle palkan ja pomo velottaa frendiltään.

Varsinaisee kyssään toteen, ei kandee venaa suuria. Ei tuu pettymyksii.

Muksat yöt.

• Sitä sanotaan flirttailuksi, millä ei syvempää merkitystä

• Ettei olisi vaimo kotona pidättelemässä ja etsii vain virtuaalisesti hyvää seuraa. Tapaaminen oikeasti ei mahdu enää spekseihin.

• Miehinen taikasana: Metsästäminen. Jotkut vaan nauttii naisen "hakkailusta" ja sitten kun saa yhden nalkkiin, kiinnostus loppuu. Sillä ei ole mitään väliä, onko nainen itse ihastunut/kiinnostunut vai ei. Tuskin mieskään tietoisesti tekee näin, mutta kun pitäisi ryhtyä sanoista tekoihin niin menee pupu pöksyyn, elämä ei olekaan kuin elokuvaa. Ihmiset jotkut kun elää itsekkäästi tunteitensa vallassa välittämättä tuon taivaallista perus kohteliaisuuksista, siinä särkyy sydämiä ja ääh, hyi hitto.

Tässä mun näkemys asiasta.

Ja hei sinä "ihmettelen vaan", et todellakaan menettänyt mitään kun tuollainen kaveri pääsi sulta menemään, trust me :)

• ihmettelen vaan

Enpä varmaankaan mitään menettänyt, uutta verta kehiin. Täytyy unohtaa tollaiset äijän käppänät jotka luulee olevansa jotain muuta kuin ovat. kyllä sekin varmaan jokupäivä huomaa, että charmi ei naisiin enää iske ja miehinen aktiviteetti ei olekaan kuin nuorena (siis tämä mies on yli 50 v, minua 6 v vanhempi).

• Hän eleleepi sellaisessa omassa pumpulimaailmassa, että oishan se kivaa ja oishan se jännää. Mutta sitten kun todellisuus iskee päälle, että ihan oikeastiko, niin säpsähtää hereille ja menee syömään kaurapuuronsa ja töihin ja ehkäpä illalla vaimonsa viereen nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5323
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      769
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      762
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    10. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    Aihe