Velkasaneerauksessa !!.
NPG - GROUP MENOSSA KONKURSSIIN
5
550
Vastaukset
- buahahahaaa
hhahaahahaaahhhaaahaaa
paska valuu aina alas - Uusjako
Nyt 28.11.13 annettu monille pitkäaikaisille (ja osaaville) työntekijöille potkut. Eli npg llä ei ilmeisesti mitään hävittävää. Justiinsa kaatumassa !!.
- ritasho_o
buahahahahahaaaaa... terve menoa vitun rikolliset, ahneella paskanen loppu
- mira <3 lars
on tää lafka vittu niin syvältä... vittu mitä paskaa, huhhuhh... ulkoisesti näytetään et on hieno ja osaava yritys, on hienoa ravintolaa, nättii pintaa, hyvii bileit yms yms, mut se on vaa kulissia, sillä peitellään se tosi asiallinen (de facto) paha olo....
pikku hiljaa alas menee, ekaks meni helsingin lippulaiva onnela, sit puolet tikrusta, toimisto muutti kampista kaivohuoneelle, pitkäaikaiset duunarit potkitaan ulos, ei makseta sairaslomasta korvausta, suojellaan esimiehiä jotka ovat rikkoneet velvollisuuksia esim. salassapito velv.. koko toimiston väki koksupäissään misä milloin, kuka kulloin.. ikinä ei oteta vastuuta.. esim tiikerin ampumis-, ja puukotustapaukset.. vastuusta vielä.... mitä mieltä olette, sk/npg ei ole kieltänyt tuplien tekoja, vaan päin vastoin, jos asiakas haluaa niin mikä ettei, sitten tarkastaja näki tämän asian ja baaripirkko sai potkut, SIIS MITÄ VITTUA,, eli , tilaat vaikka jallun ja kossukolan, onnistuu...
mut nää tuplat, miksi aluehallintovirasto sulkee korvansa ja silmänsä tässä asiassa, henksu saa/sai kärsiä johdon puutteellisen ammattitaidon takia, ekaks jannustetaan tuplauksiin, mutta kun tulee huomautus luvanantajalta nii suljetaan silmät ja laitetaan "orjat" vaihtoon.... - since 2004
kuka ny rahhojaan tonne haluu työntää, yksityisyritykset kunniaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1581172Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637