Mistä löytyy Mad Cow 125etu jarru ja kytkin kahvoja?Ja käykö siihen jonkun muun merkin "paremmat "osat?Uudet vaijerit vois samalla tilata varalle.Joutuuko laittamaan erilaiset vaijerit jos vaihtaa erimerkin kahvat ja kahvojen rungot?
BSE MAD COW
Kiitos tiedosta
3
222
Vastaukset
- .fi
falmek.fi
- Mulla_on_madcow
jos alat vaihtamaan osia tohon niin vaihda vaikka kaikki ei noissa minicrosseissa pro osia ole ja et niitä mad cow kanssa tarvitse kun ei sillä muutenkaan vaativaa ajoa tuoteta.
- edelline
jos vara osiksi etsit niin motonetistä pitäis löytyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805