Fantasiani olisi päästä alasti veljeni tyttöystävän kanssa saunaan. Siihen liittyy paljon fantasioita...
Onko kenelläkäään samaa vikaa?
Veljen tyttöystävän kanssa saunaan
24
7694
Vastaukset
- ei mikään vialla
Ei se mikään vika ole, mutta älä vaan yritä toteuttaa sitä! Voi mennä veljen kanssa välit.
On minullakin ollut sellasia fantasioita. Joskus olen runkannut saunassa kuvitellen vaimon siskojen olevan kontallaan edessäni ja vuorotellen saisin panna heitä takaapäin.- komiaaa
Sama juttu täällä.
- alasti saunaan?
Meillä on aina saunottu yhdessä tyttöystävät, veljeni ja minä. Ei kai tässä mitään erikoista?
- mies täältä.
Taidat olla provo. Joka tapauksessa, yhteissauna johtaa yhteisnainteihinkin.
- kaikkea sitä
mies täältä. kirjoitti:
Siis jos käyt mieskavereittesi kanssa saunassa, niin päädytte naimaan?? Sairasta. Varoita ihmeessä ennakolta kaikkia vähemmän tuttuja ennen kun meette kimpassa saunaan, toisille yllätys voi olla melko karu, kun alat yllättäen sekstaamaan...
- alasti saunaan?
mies täältä. kirjoitti:
Ei yhteisnaitu, enkä ole nainut veljeäni. Meillä käydään saunassa vain löylyssä ja pesulla, ei naimassa.
Taitaa olla harvinaista, että itsetunto kestää normaalin suomalaisen saunomisen. Veljen vaimo on tosi kaunis katsella, mutta ei kiinnosta muuten. - mies täältä.
kaikkea sitä kirjoitti:
Siis jos käyt mieskavereittesi kanssa saunassa, niin päädytte naimaan?? Sairasta. Varoita ihmeessä ennakolta kaikkia vähemmän tuttuja ennen kun meette kimpassa saunaan, toisille yllätys voi olla melko karu, kun alat yllättäen sekstaamaan...
Yhteissauna miesten ja naisten kanssa johtaa yhteisnainteihin!
- jokuvainohikulkija
mies täältä. kirjoitti:
Yhteissauna miesten ja naisten kanssa johtaa yhteisnainteihin!
Olen saunonut yhteissaunassa yhdessä miesten ja naisen kanssa varmasti toista sataa kertaa eikä kertaakaan ole tapahtunut edes mitään pikkutuhmaa. Ihmisten päiden sisälle ei tietenkään pääse, mutta on niitä likaisia ajatuksia ihmisillä vaatteet päälläkin.
Edes tyttöystävän kanssa saunominen ei välttämättä johda naintiin, se saunominen kun ei ole erityisen eroottista puuhaa. On hiki ja kuuma valmiiksi jne. En ymmärrä ihmisiä, jotka kokevat saunan erityisen eroottisena paikkana.
- joomoi3
terve mitä kuuluu tykkään työntää porkkanoita pyllyyn :)
- dthdtfg
ja minä meloneita
- Urpoilua
Yleensä saunaan mennään alasti
- tuhma mies.
Mä nus.sin veljeni kaunista naista saunassa. Lähetyssaarnaajassa vetelin sitä kunnolla. Ja se vielä pyysi saunaan kun veljeni oli sammunut.. Nyt me seurustellaan kun se otti eron.
- haisu rode
Homppelit
- beenis3
Rupes panettaa näitä kommentteja lukiessa!
- Vappuvihta
Mää haluan kans mutta kun sillä ei ole tyttöystävää, mikä ratkaisuksi ?
- mieheni veli
Olimme mökillä minä mieheni ja miehen 2 veljeä. Kävimme ensin hiihtämässä ja lupasin sen jälkeen panna saunan päälle. Mieheni (Anssi) meni nuorimman veljensä kanssa vielä pilkille. Sauna oli lämmin ja itse menin sinne ja eikös Anssin vanhin veli tullut kans saunaan sanoin , että älä tule koska Anssi suuttuu varmasti siihen hän ettei puhuta mitään olin sen verran humalassa , että suostuin asiaan.
lauteille päästyään hän alkoi kehua vartaloani ja hieman nipisteli rintoja jotka kyllä minulla on kauniit niin kuin kauniiksi ajettu pimpsan karvoituskin. Erkki kysyi antaako Anssi sinulle koskaan suuseksiä sanoin , että ei ole antanut vaikka olen pyytänyt. Erkki sanoi voinko antaa sinulle sitä ja lopetan heti kun pyydät. Suostuin koska hän pyysi ja hänellä seisoi hyvin kovana.
Menin lauteelle makaamaan hän tuli haarojen väliin ja rupesi nuolemaan minua. Tuntui tosi ihanalta hänen kielensä pillussani. ERkki kysyi lopetanko sanoin , että älä lopeta niin hyvältä se tuntui. Erkki kysyi voitko imeä minun mulkkua sanoin voin ja otin mulkun suuhun vaikka en ole ennen imenyt , edes mieheni mulkkua. Erkki laukesi suuhuni ja nielin kaiken. Sitten kuului sisältä mieheni ja hänen veljensä ääni.
Mieheni tuli saunaan ja alkoi huutamaan ja vähän arveli mitä siellä on tehty. Minä sanoin ettei täällä ole mitään tapahtunut ja en ole luvannut Erkkiä tänne saunaan mutta hän vain tuli. Mieheni heitti veljensä ulos saunasta ja ulos saakka ja huusi siellä , että naitko vaimoani. Erkki löi miestäni ja sanoi , että eiköhän se ollut yhteinen päätös. Mieheni hyökkasi Erkin kimppuun lyöden ja potkien maassa makaavaa veljeään. Toiset veljet meni väliin ja saivat lopetettua tappelun ja Erkki vuosi verta kauheasti naamasta. Mieheni huusi , että tänne et jää yöksi. Erkki tilasi taksin ja läksi kotiin veljiensä kanssa.
Minä jäin mieheni kanssa yöksi ja kerroin , etten halunnut seksiä enkä ollut seksisuhteessa Erkin kanssa ollenkaan mutta hän väkisin antoi suuseksiä minulle , mieheni uskoi minua.Tämä tapahtui maaliskuun alussa ja mieheni on sanonut kaikki suhteensa poikki veljeensä. Ehkä näin oli parempi koska jos veli suhteet olisi heillä jatkunut niin minun käryäminen olisi ollut varmaa. - SAMA FANTASIA
muuten mutta haluaisin olla veljen vaimon kanssa saunassa sammakkomies asussa
- -60 luvun lapsi
Joskus mulla oli tyttöystävä jolla oli kaksossisko ja menin oottan tätä mun likkaa niiden kotiin ja tää siskonsa oli jo siellä niin en malttanut olla kysymättä ja vähän vaivihkaa niiden yläkerran huoneessa kysyin että haluaisiko tämä naida pienen hetken. No Ansku hieman hymyili ja sanoi että no joo mutta ei tehdä kauan ettei se mun oieka tyttis yllätä. Riisuimme pikaisesti ja mulla seisoi jo käyränä ja menimme päiväpeitteen päälle vierekkäin ja suutelimme jonkun minuutin ja samalla hieroin klitorista että hän kastui ja pian hän oli aivan märkä. Silloin nousin päälle ja muna löysi itse tiensä liukkaaseen pilluun. Voi jestas että se tuntui hyvältä ja oli huomattavasti tiukempi kun siskollaan. Naitiin rajusti ehkä viisi minuuttia ja sitten annoin siementen lähteä ja sisään kovalla työnnöllä. Pyyhin munani ja Ansku kävi vessassa pesemässä pillunsa ja ei mennyt kun reilu 5 minuuttia kun sen sisko tuli. Onneksi hieman hengitys oli jo meiltä tasaantunut ja olin tuulettanut huonetta hetken ettei nainti tuoksu siellä.
- sairas maailma
Onpa sairaita juttuja :(
- Anonyymi
Minulla ei ollut mitään tarkoitusta sekoilla. Olin veljen kanssa mökillä ollaan liki viisikymmpisiä, oltiin rennosti grillattiin ja naposteltiin viinaa, pojan auto pölähti pihaan ja sen vaimo nousi ja paiskas oven kiinni poika lähti sepeli ropisten, katsottiin toisiaan Virve meni sisään tuli ison lasin kanssa ja joi melkein kerralla, topuuttelin ei se niin vakavaa voi olla, rauhottui hiukan syötiin ja Virve jo vähän naureskeli. Istuttiin sisällä Marko meni saunalle, sanoin Virvelle mikä mättää kertoi että ovat yrittäneet lasta Juha sanoi se on tutkittu vika minussa siitä tapeltiin tullessa.
Sanoin se voi kestää pitäshän sen ymmärtää ja halasin. Tunsin tiukat rinnat omaani vasten huokasin Virve kysyi mikä sinulla sanoi minä en saa edes yrittää vaimolla joku ikä menossa. Virve halsi uudelleen hyväilin rintaa sanoin olet sinä seksikäs huokasi se ei auta, hyväilin shotsin peittämättömiä sääriä auttaako tämä Virve nauroi auttaa koskin suoraan pillun huuliin housun päältä Virve huokasi sanoin lähde saunaan näet kunnon kyrpiä, nauroi ääneen teidänkö ilotytöksi sanoin miksi ei. Virve nousi menkää te nyt sinne.
Käytiin saunassa Virve meni sitten, kun tuli meni makuuhuoneeseen kysyi saanko ottaa huusin siitä vaan.
Kun tuli oli vaimon läpinäkyvä yöpuku, Marko katsoi minua, pyysin Virven sedän syliin, Virve kumartui ottamaan juomaa tartui rinnoista koskin sievästi kiinteät rinnat laskin olkaimet kysyin velipojalta onko hyvät nousi ja tuli eteen imaisi nänneistä kuiskas jumalalliset. Virve huokaili olenko teidän ilotyttö vai huora päättäkää sanoin ilotyttö veli sanoi huora. Virve nauroi veljesi saa maksaa, vitin Virve sänkyyn nyt sain nuolla tuota jumalaista naista lantio nousi ja pyysi kyrpää Marko siirtyi rinnoilta ja sai ensin Virve kiljui ei se sovi otin laatikosta voidetta laskin pillun päälle muutama liike ja Virve sitoi jalat antoi pillua hurjana kun veli laukesi menin minä, Virve kuiskas nyt saat sitä mitä olet vilkuillut oiiij sulla on isompi pane haluan olla sinun ilotyttö aina ei haittaa laukea vaan on yö aikaa.
Meillä seisoi melkein aina hurjemmin silloin kun tuli syliin ja antoi pillua kunnolla ja sain imeä jumalallisia nännejä, virve kiljui en saa tarpeeksi tulen hulluksi, välillä istuttiin ja otettiin kun Virve näki että jollakin nousee iski kiinni.
Aamu yöstä nousin tupakalle, veli tuli ja sanoi mitä tehdään nauroin naidaan jos ei tästä sperma määrästä tule raskaaksi niin ei mistään.
Kuuden jälkeen noustiin kaville, Virve tuli ja halasi molempia sanoi täsät ei puhuta.
Kun nousin pöydästä Virve näki työnsi sohvalle huusi kummallekkin tosi hyvää huommenta ja istui kalun sisään kuiskas olet mun ori täytät kokonaan nyt rakasteltiin työnsin soemea pyllyyn kuiskas olet pervo pane vaan Virve kiljui orgasmissaan ja tulin sisään, Virve meni lattialle menin tupakalle alkoi kuulua ulinaa katsoin ikkunasta pomppu pylly sai takaa riekkui ja ulisi Marko pani voimalla ja laukesi Virve makasi lattialla ja spermaa valui. Kerittiin peseytyä ja laittaa ruokaa kun poika tuli sanoin Virvelle näyttele ja oksentele sano että joit sammuksiin.
Katsottiin veljen kanssa kun lähtivät Marko sanoi jos tulee raskaaksi, sanoin sama dna jos tutkivat.
Mein aikaa niin iloinen tapahtuma tuli julki, toisinaan Virve hymyili kivasti. Syntyi poika, Marko kummiksi. Ei tutkittu kumpanenkin halusi olla isä ja paapottiin poikaa.
kolmantena vuotena Virve tuli autolla mökille, kierteli ja kaarteli mistä olis tullut alkuun, illalla sanoi haluan uuden, naitiin edestä ja takaa aamuun asti, kahvia keitellen sanoi olen raskaana, sanoin nykö jo nauroi olen ollut monta viikkoa.
Kysyin miksi sitten,nauroi ja halsi kuiskas olen sun ilotyttö vein sänkyyn Virve tuli päälle kuiskas haluan näin voimalasta välillä ja nai huusi kun teki hyvää kun tuli saunasta haksi ja kuiskas olen niin kipeä ja turvoksissa että en tiedä, ennen lähtö halasi en hän ole huora suukotin et vielä käänsin kalu nousi hitaammin mutta nousi panin takaa kuiskasin olet ihana pomppu pylly niin naitava kuin voi olla kuiskas appi pane nyt ja pyllistihakkasin pakaroita vasten Virven huutaessa.
Tavataan silloin tällöin, oikeastaan odotan sitä. - Anonyymi
Olin nuoremman veljen 25v.kanssa vuokramökillä otettiin jonkin verran juomia myös sen tyttöystävän Meijun kanssa. Oli sovittu että liivit heti päälle Juha ei suostunut sanoin minä en lähde Juha löi koneen käyntiin ja lahti. Istuin saunan terassilla ja katsoin enää pieni piste järvellä menin saunaan, istuin ja join hiljakseen ovi avautu Meiju tuli alasti saunaan huomasi minut kiljahti mitä sinä täällä sanoin lähti ilman liivejä jäin pois.
Meiju kurkotti ikkunaan nuoren pylly oli kaunis Meiju kääntyi sanon sauno vaan nähdään kun tulee. Meiju nauroi oli sydän pysähtyä, oltiin sievässä löylyssä menin ulos istumaan Meiju tuli myös alasti. Kalu alkoi kovettumaan kun istui viereen.
Nousin saunaan ennenkuin on kunnon seisokki. Meiju tuli viereen katsoi kalua katsoin Meijua katsoin rintoja kosketin niitä Meiju huokasi kumarruin ja imaisin molempia rintoja kalu pamahti kovaksi laskeuduin alas ja levitin väkisin jalat ja maistoin Meiju sanoi ompa kovat halut jatkoin nuolemista ja vedin alemmas lauteelle enää ei paljoa estellyt sanoi ei taida mahtua työnnyin kuitenkin sisään suutelin rintoja sanoin olet kyllä tiukka Meiju huokasi siltä tuntuukin sain panna vapaasti vedin pois ja nostin Meijun lattialle ja käännin työnnyin uudelleen teini pillu oli halukkaana edessä sain panna vapaasti huulet vain venyi Meiju kiljahteli työntöjen tahdissa kuiskas saat laskea sisään kun aika tuli kalu paisui ja ruiski kunnolla vapisesvaan neitoon. Meiju kääntyi ja suikkasi suukon olin tätä vailla ihanasti panit. Viruteltiin ja mentiin ulos. Soitin veljelle oli vielä hengissä sanoin menee jonkin aikaa kala nykii hyvin.
Mökin sisällä Meiju käveli alusasuissa nyköisin syliin Meiju hymyili laskin sievästi liiviä ja suukotin rintoja hymyillen Meiju sanoi saanko vielä sitä isoa ja nous pudotti housut ja istui pian oli kalu tiukassa pillussa Meiju kuiskas haluankohan enää muuta kuin isoa ja nai hieroin rintoja Meiju tuli yllättäen kiljui ja painoi pillua kunnolla tunsin kuinka oli kokonaan lihassa kiinni Meiju jatkoi ja suuteli nyt oikasti ja pitkään sanoi haluan antaa ja antaa silloin laukesin pillu painui minuun kiinni koko tyttö vapisi, noustiin toisissa kiinni kannoin vessaan, siellä pestiin ja puettiin menin saunalle kun kuulin moottorin äänen , ahvenia oli ja savustettiin heti juomien kanssa Meiju ripitti veljeä pitkää liivien käytöstä. Veli vähän suuttui ja joi pitkiä ryyppyjä tietäähän miten siinä kävi nuokkui ja nukkui. Meiju nauroi ja nosti helmaa kaunis teini pylly näkyi, mentiin saunalle Meiju antoi heti nousi pöydälle istumaan kuiskas puhdista pöytä työnnyin taas ihanaan lihaan Meiju kuiskas panet ihanasti tuntuu joka paikassa pantiin kahdesti kun vielä voin. Mökissä sanoin en jaksa enää Meiju tuli taakse kun istui kuiskas ihanaa sain kaikki ja meni nukkumaan veljen viereen. Aamulla otin nahkoja savuahvenista saunalla Meiju tuli kuiskas ihana kalareissu ja lipoi kielellä huulia , se nukkuu vielä mentiin pukutilaan nuolin pientä pillua pitkään Meiju vaatimalla vaati kalua kuiski anna pian panin ja panin ja laskin sisään tarrautu kiinni kuiskas tämän muistan aina.
Veli tuli ulos kun olin putsannut kaikki mentiin sisään ja syötiin kunnon aamupala.
Puolilta päivin piti jo lähteä. Meiju hakasi kun nousin autosta kuiskas soitan. - Anonyymi
Veljeni on armeijassa sen tyttöystävä Seija kaunis blondi n perso kalulle kun veli tulee makaavat vain sängyssä tein pienen reijän seinään tapetin tummaan kohtaan näen siitä kamariin pidän valoja pois reippiä päällä, kun kuulen että rakastelevat avaan teipin Seija nai hulluna päällä näen kuinka veljen kalu on kiiltävä sen rinnat hyppii kivasti veli vetää alas ja imee nännejä Seijalle ei riitä pano vaan koko ajan hieroo kalua tai levittää pillun että veljen pitää nuolla Seija on muodokas tosi muodokas.
Nyt kuulin että on jäänyt jostakin kiinni ja ei pääse lomalle hommasin kaverin kautta kolme litran valkoviinin ja lonkeroita.
Perjantaina vanhemmat lähtee mummolaan jo kolmelta. Tulin kotiin Seija oli murheissaan en ollut tietäkseenkään avasin viinin Seija kysyi mitä juhlitaan sanoin vaikka sinua olet hyvä juhlinnan kohde juotiin viiniä kehui on hyvää illemmalla kysyi vähän humalassa miksisitä minua juhlitaan sanoin olet seksikäs vaikka nyt ole kuin turkkiin puettu karhu, Seija nauroi miten sitä pitäs pukeutua ja tuli eteen katselin ylös no vaikka ohueen puseroon ja katsoin pillua puolen metrin päästä muka haistoin Seija nauroi tuoksuuko, jos vain lyhyt hame Seija joi lasillisen ja lähti katselin jotain filmiä, Seija tuli rinnat paisto paidan läpi päällä valko punainen hame ja tuli eteen katsoin vain kosketin paljaisiin reisiin ja liikutin kättä sanoin en kerro veljelle koskaan että olet noin haluttava ja katsoin ylös Seija katsoi silmiin no se on hyvä ja istui viereen.
Jotiin hiljalleen Seija kysyi saako nojata otin kainaloon nyt sain katsoa rintoja helma oli aika ylhäällä pian Seija kysyi mitä katot sanoin rintoja sitten huomasin mokan Seija nousi sen nännit pisti kunnolla näkyviin Seija katsoi silmiin ethän kerro ja vetäisi paidan nousi syliin kuiskas ime katsoin pystyjä rintoja Seija painoi huuleni kiinni imin hurjana Seija kysyi oletko runkannut ajatellen minua sanoin olen kuiskas minä tiesin kun katselet sillai minua ja hieroi kalua saanko nähdä ja avasi farkkuja nousi ja veti ne pois istui uudelleen suukotti ethän kerro saat olla varakulli.
kaivoi kalua huokasi näytä liikutin kättä otti kädestä ei enää kuiskas korvaan mulla ei ole housuja ja työntyi kalua vasten kuiskas oletko koskaan sanoin en antoi taas imeä pitkään kuiskas saanko olla eka ja nousi asetti kalua pillulle ja painoi tuntui liukkaalta ja tiukalta kuiskas saanko olla sinun ilmainen huora ja keinui kiljui olet ihanan kova kysyi tiedätkö mitä huorat tekee ja jatkoi antaa pillua imee kalua anta imeä pillua voi kulta meillä tulee kivaa pian nousi ja pyllisti kuiskas nuole nuolin märkää pillua levitti vielä jalkoja kysyi onko kaunis nuolin ja sormetin laskeutu kontalleen menin ja panin Seija huokaili olen sinun huora kun kiihdytin vauhtia nousi syliin suuteli kuiskas ei liian kovaa nautitaan että et tule imin rintoja Seija huokasi tästä minä tykkään hieroin pillua lantio keikku sormia vastaan sormet kastui kunnolla Seija kiljui nyt nyt ja vapisi suuteli ja sanoi janottaa käveltiin keittiöön minä kalu pystyssä Seija halasi kalu meni haaroihin suudeltiin Seija kuiskas olenko hyvä hyora ja suudeltiin sanoi ihanaa olla miten haluaa eikä tule sanomista juotiin kasi lasia Seija sanoi pitää sinun saada ja vei kamariin olis ottanut edestä halukkaana halusin nuolla Seija sanoi sinä osaat nauroin filmit opettaa ja nuolin en päästänyt vaan nuolin loppuun tärisevää pillua.
Seija veti päälle nyt kyllä nait ja nain niin pitkään että laukesin kuiskas ihana tunne kun sperma lentää pohjaan.
Noustiin ylös syömään Seijalla nätti läpinäkyvä yöpaita sanoin isä nais sinut tajuttomaksi sillä on paljon isompi kalu, Seija kääntyi eikä onko varmasti? On.
Naitiin yöllä kasi kertaa, Aamulla äiti soitti isäs tulee aamulla muka joku meno juopottelee vain. Kerroin Seijalle saat vähän keimailla annetaan isälle paljon juomaa sitten aamulla sanot panit väkisin niin ei kerro.
Isä tuli iltapäivällä tehtiin ruokaa sanoin ai tulit sopivasti pääset syömään isä katsoi kossua ja teki kovan paukun, huomasin heti kun katselee Seijaa jolla päällä se ohut paita ja mekko. Puhuttiin normaalisti kysyin isältä lämmitänkö saunan lämmitä vaan tarviihan Seijan kin virutella Seija nauroi olen virutellut paljon.
Kaikki joi jonkin verran isä enemmän ja puheet tuli sektiseksi.
Seija meni ensin saunaan isä katseli paljaita pakaroita kuiskas minulle panisitko nauroin panisin jos uskaltaisin men sinä saunaan en kerro äidille ja veljelle isä pyrähti oletko tosissaan nauroin harvoin tuollaista saa ja jos sinä saat, saan kai minäkin.
Isä meni saunaan Sija kiljahti minä olen täällä sitten ei kuulunut mitää ovi kävi menivät löylyyn avasin oven isä kehui Seijaa eri sanoin Seija kysyi miten tuo sopii vaimoosi oli hiljasta kuului isän ääni istu Seija ulisi ei mahdu älä paina pian alkoi ulina isä sanoi poika kuulee Seija sanoi ei haittaa kun saan tämmöistä, riisuin ja menin lauteille Seija iski silmää isäs otti väkisin isä nosteli pakaroista ei tätä tarvi väkisin ottaa nai kuin huora halukkaana. - Anonyymi
Olin vanhempien mökillä nuorempi veli Mauri tuli uuden tyttöystävän Teijan kanssa illalla, alkoi heti grillaus ja viinin ja kirkkaan juonti. Katselin Teijaa niin on nuoren oloinen vaikka on kahdeksantoista suipot rinnat ja pylly kuin rippikoululaisella, yöllä kuulin kuinka kiihkeäasti rakastelivat aamulla heti kahvien jälkeen ulos ja paistattelemaan auringossa. Ei tullut vaimo mieleen kun katselin pitkin päivää Teijan suloja.
Illalla grillaus ja juomaa päälle. alkoi itselläkin jo tuntua ja veli meni nukkumaan itse jäin katselemaan Teijaa ja juotiin sievästi viiniä. Teijaa alkoi väsyttämään ja kellahti sohvalle itse menin makuuhuoneeseen,
Heräsin siihen kun Teija tuli viereen, veli meni minun kamariin nukkumaan olin siis väärässä huoneessa.
Tunsin hämärässä kuinka Teija tuli kainaloon alasti, meinasin herättää mutta annoin olla kalu seisoi kuin kivi Teija huokasi ja painui peiton alle tunsin kosktean suun kalulla käännyin kyljelleen suun käyttö oli tosi hyvän tuntuista käytti suutaan hyvin tosi syvälle ja sievästiterskan päähän kun kädet pyöritti sievästi palleja räjähdin kuului vaan UUum uum.
Teija tuli peiton alta katsoi kauhuissaan missä Mauri sanoin meni minun huoneeseen, Teija nousi ja hiippaili Maurin viereen.
Aamulla keittelin kahvit ja huusin pöytään, Mauri tuli heti juotiin kahvia veli sanoi menen heti kalaan kun ei voi vielä ajaa autolla, Teija tuli T-paidassaan pöytään katsoi vähän allapäin, näytin sormella, ole hiljaa.
Mauri nousi ja meni ulos Teija kysyi minin se nyt, nauroin menee kalaan, Teija nousi ja katsoi laiturille, ottaskohan se minut mukaan ? Seisoin takana ja katsoin alas terhakkaita rintoja nännit sojotti pitkinä, kuiskasin ei kannata mennä.
Vene lähti vauhdilla laiturista, nostin kädet Teijan olkapäille, kuulin kuiskauksen anteeksi, tulin väärään sänkyyn.
Teija lähti kohti keittiötä nykäisin sohvalle syliin kuiskasin minun vuoro nakkasin T-paidan pois ja imaisin rintaa ja toista, Teija huokasi Mauri on veljesi kosketin pieniä pillun huulia hosun läpi lantio painui sormia vasten Teija nousi ja pudotti housut tuli nopeaan takaisin.
Kuiskas en saanut unta kun ajattelin isoa kalua ja Mauri nukkui. Kaivoin kalun esiin Teija naurahti olen minä hutsu ja siveli kalua kuiskas heti sisään ja nousi. Kalu painui tiukkaan pilluun kulin kuiskauksen tämä on ihanaa haluan koko ajan katsoi ja nauroi olenko sinulle teinipillu ja nai ahkerasti tunsin kuinka pillu olimärkä ja liukas Teija kuiskas eihän se tule, katsoin ikkunasta tuolla on toisella puolen onneksi aian luullaan että toisella rannalla on enenmmän kalaa.
Teija ulisi jo kunnolla nostin pois työnsin lattialle ja panin takaaTeija huokasi näkyykö hyvin painoin pohjaan , näkyy hyvin.
Teija painoi rinnat lattiaan ja alkoi ulisemaan pieni pylly vapisi painoin voimalla Teija huusi tule ja raiskaa panin nopeaan ulisevaa tyttö ja laukesin syöksyi oikein kunnolla spermaa sisään.
Kun vedin pois nätisti valui vaaleaa lattialle. Kävin paperia ja kuivasin huulia. Teija nousi annoin vatsaan suukon sanoin kiitos. Teija kipitti suihkuun, kun tuli alasti sanoin ei sinun olisi tarvinnut antaa halasi halutti niin kovin.
Teija käveli vain T-paita päällä kun meni ikkunaan katsomaan Mauria menin taakse Teija huokasi taasko kun tunsi kalun painuvan haaroihin liikutin sievästi jalat leveni ja ohjasin sisään taas oli märkä, Teija kuiskas haittaako kun haluan kuiskasin nuorena haluttaa aina.
Tunsi kuinka nännit oli kovina Teija huokasi saat aina kun voidaan naitiin rauhallisemmin loppuun asti.
Mauri tuli ja lähtivät kauppaan tulivat grillattavien kanssa. Päästiin naimaan kolmesti vielä ennen kuin lähtivät pois.
Mauri soitti illalla panitko monesti pillu tuoksui ainakin spermalle, sanoin saat panna Sirkkaa kun ollaan täällä tulee perjantaina, Mauri kysyi onnistuukohan se sanoin se tykkää sinusta onnistuu.
Katsoin perjantaina vaimoa, oli nätit bikinit sanoin Mauri tulee tyttöystävän kanssa, hienoa on kiva tavata. Kun saapuivat oli heti vapautunut olo kaikilla, vaimo kuiskas Maurilla on kalu koko ajan mutkilla housuissa kuiskasin haluatko kokeilla nosti aurinko laseja ja hymyili en kä voisin. Huusin veljelle lämmittäkää sauna Katrin kanssa, katselin Teijan kannsa terassilla kun kantoivat vettä ja kisailivat veden kanssa. Sanoin Teijalle varmaan naivat sisällä mitään ei kuulunut mutta savua ei noussut, Teija nousi seisomaan sanoin annetaan naida saadaan mekin sitten.
Teija huokasi olis kiva nähdä hiippailtiin saunalle siellä oli jo tosi touhu päällä vaimo pyllisti laudetta vastaan ja Mauri nai, Teija kuiskas tulee kiva pyhäaika.
Savut alkoi nousta nauroin kuumaa homma kun noin savuaa.
Molemmat tuli saunasta vaimo naurahti syttyhän se viimmein.
Juotiin ja istuttiin ulkona kun sauna oli lämmin sanoin me saunotaan Teijan kanssa ensin sitten te, vaimo nosti aurinkolaseja ja sanoi jättäkää meillekkin vettä, kun mentiin saunaan näin ikkunasta kun menivät heti sisään.
Teija tuli taakse ja runkkasi kalua kuiskas olen odottanut tätä ja puristi. - Anonyymi
Meitä on kolme mimmiä, joiden kunit on just nyt samaan aikaan intissä. Kesälomalla sovittiin yks viikonloppu landelle Päijänteen ääreen, että me mimmit mennään laittaa paikat kuntoon ja hoidetaan ostokset. Kundit tulee sitten miten parhaaksi näkevät kun pääsevät viikonloppuvapaille.
Kaksi pääs perjantaina illalla ja tulivat autoillaan. Kolmas raukka oli mun poju, se pääsi vasta lauantaina ja takana kolme kassuviikkoa.
Perjantai illan aikana selvisi, että nehän on olleet kaksi viikkoa gineksessä. Oltiin kaikki viisi saunassa ja niillä molemmilla oli sykkivä stondis. Ei 18-19 v kestä kahta viikkoa. Mimmit tuon huomattuaan vietti 10-minuuttisen saunan jälkeen kundiensa kanssa. Mulla oli tylsää.
Lauantaina puoleltapäivin tuli tuttu auto pihaan. Oma ihana pojuni!
Hänestä näki että oli puutteesta kiimainen. Työnsin käteni farkkujen sisään ja puristin kahta isoiksi pehmeiksi palloiksi turvonneita palleja. Keppi hyppäsi heti ylös. Mentiin nurkan taakse ja otin housut häneltä alas ja ohjasin pimppiini. 30 sek ja homma hoidettu.
Sitten päästiin kaikki nauttimaan kesäpäivästä, vaikkakin illalla toinen kierros oli tarpeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719