Millaisia kokemuksia löytyy kyseisistä hotelleista?
Olemme lähdössä 2 lapsen kanssa matkaan (ala-aste ikäisiä).
Sunny Beach tuttu paikka, siellä oltu jo 2 kertaa, mutta mikään matkanjärjestäjä ei enää vie "vakio hotelliimme". Joten hotellin vaihto edessä.
Kokemusta Hotelli Alba tai Rodopi Hotel Complex?
2
325
Vastaukset
- Armas P.
Albassa olin kesällä 2011.
Erittäin siisti ja kaikin puolin ok hotelli.
Keskeinen sijain on aivan loistava.
Joskin kukkaiskadun möly on myös aina läsnä.
Eli ellei meteli haittaa niin suosittelen. - qwertyuiopåaqa
Olimme viime kesänä Albassa, loistava sijainti, lyhyt rannalle ja kukkaiskadulle, lisäksi Alban luota lähtee minijunat joka suuntaan, helppo mennä esim. Nessebariin.
Meteli tosin kantautuu jonkin verran huoneeseen, varsinkin jos huone kukkaiskadun puolelle. Palvelu oli erinomaista hotellissa, aamupala vähän omaan makuuni tylsä, mikään ei maistunut miltään. Mutta menisin silti uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313924- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82395- 292248
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3062130- 381859
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461518- 1411477