varokaa viikonloppuöisin toriparkissa tyhjäkäynnillä seisovia vanhoja bmw, toyota, mercedes yms merkkisiä pimeitä takseja. Kuvittele kun nouset kyytiin, niin sinut ryöstetään ja jätetään keskelle korpea. !
Vievät toriparkista kallis arvoista parkki tilaa. Poliisi voimaton, pitäisi keksiä uusia keinoja, minkälaisia?
pimeät taksit
30
2133
Vastaukset
- Pimeellä kotiin
Ite oon lähes jokakerta baarin jälkeen ottanu pimeen taksin kotiin eikä koskaan ole mitään ongelmia ollu. Mieluummin annan kymppini nuorelle kundille /likalle joka sitä rahaa oikeesti tarvii kun jonotan tunnin kalliiseen taksiin. Sitäpaitsi nuoret tuntuu olevan mukavempia ja kohteliaampia kuin ne joensuun taksit joissa oon itse asioinut. Ja mihin sinä sitä parkkitilaa yöaikaan tarvitset?
- kuutamo urakointi
Pimeet ei sentään ajele ylinopeutta niin kuin nää "valosat" taksit!! Ja nyt takseissa hyvä kun on mainokset kylessä, kuka niistä ajaa törkeästi liikenteessä niin en mee kyseiseen liikkeeseen, on muuten "näkyvää" mainosta!!!???
Aikoinaan sain taksilta kaasut silmille ja porttarin kyseiseen taksiin, ja taksi hävisi oikeudessa!!! Käsitin että sain "kaikkiin takseihin porttarin enkä ole sen jälkeen käyttänyt taksien palveluita ja toivottavasti en joudu käyttämään!!!!! - maallikasmikko
Itse on tullut tuota jo jonkun aikaa ajeltua, ihan siksi kun tapaa niin mukavia ihmisiä ja saanut pari kaveriakin matkalla..:) Aina on mukava jutella ja tutustua matkalla, yksinäiselle oikein mukavaa ajanvietettä. Ja tunnen monia pimeen ajajia, kaikki ajavat oikein rauhallisesti ja ovat kohteliaita ja tekevät sitä vaan siksi kun on rahasta huutava pula. Kiitos kun autatte meitä :)
- harmaa talous
Poliisi oli aktiivinen ja valvoi pimeää taksia, heti jäivät pissisteinit kiinni.
- Eläköön pimeät
harmaa talous kirjoitti:
Poliisi oli aktiivinen ja valvoi pimeää taksia, heti jäivät pissisteinit kiinni.
On todella hyvä , että on muitakin autoja ,jotka antavat kyytejä kuin taksit . Kokemus Torintaksista talvella . Olin lenkillä ja kävelin taksimökin ohi , tarvitsin aamuksi taksia keskussairaalaan keskustasta . Menin sitä tilaamaan . Jyrkkä vastaus oli EI KÄY ,SOITA ULAAN . Kun taksi kuuli miten lyhyt matka on , luikerteli hän siitä irti . MINULLA OLI TIEDOSSA PIMEITÄ TAKSEJA EIKÄ OLLUT VAIVA TILATA SIELTÄ ! Eläköön ystävälliset pimeät !
Taksitarkastaja ! Tiedän , ettei taksi saa valita kyytiään ja jos valitsee siitä rangaistaan sanotaan eräässä takseja koskevassa ohjeissa . Joensuussa pelataan kuin hullut pellossa .Miksi se sallitaan ? Pienin rangaistus : lupa hullulle .
Aika hyvää palvelua ! Mitenhän menettelee esim vanha turisti , jolla ei ole puhelinta ja tarvitsisi kyytiä , vaikkapa sairaalaan . Ei saa taksista , vaikka rappusille kaatuisi .
Törkeää toimintaa !
ELÄKÖÖN PIMEÄT TAKSIT !
- eräs jorma
Kaikki harmaa talous on pois hyvinvointivaltion pyörittämiseta.
- rthju
mitäs sinä kreikkaa tähän sotket?
- kereikka
rthju kirjoitti:
Harmaa on harmaa Suomessakin.
- -666-
rthju kirjoitti:
Nyt osu kyllä hyvin:D
- oukkidoukkikiki
Kerro ensiksi mikä on hyvinvointivaltio? Ei ainakaan suomi vastaan itselleni.
- On aika kääntäälehti
Pimeitä takseja tai kyytejä tarvitaan jokaiseen kylään ja paljon satoja siis hyvin paljon,piruako noille maksamaan kiskuri hintoja ,odottavatkin vammaisia monia tunteja vaatteet päällä,tulevat jos tulevat.
Tarvitaan jokaiseen kylään halvalla kulkevia neuvoja ja paljon esim:karsikkoon ei pääse myöhään yöllä tai jonnekkin kulhoon. - vasta pimeälläkotiin
mihin hintaan ko. "taksit" ajaisivat n.20 km pituisen kyydin? nimin. mieluummin maksaisin pimeenä!
- maaallikasmikko
10/15/20 riippuu nii paljon ajankohdasta
- HarmaaTalousEItaiJoo
Jos 10e:llä selviät 20km matkasta niin se on aika hyvin, vaikka kyyti olisi ihan keskellä päivää.. Kuitenkin tekee kuskille 40km ajoa eestaas ja tämän päivän bensahinnalla perusautolla varmaankin n. 5e menee bensaan aikaakin varmaan lähemmäs tunti. Ite en 5 euron voitosta lähtisi moista matkaa tuntemattomalle antamaan, ellei itsellä olisi meno samaiseen suuntaan.. 20e:llä asia eri
- Makesakejamä
Itse käytän pimeitä takseja. Ei ole IKINÄ ollut mitään ongelmaa. Kannattaa tietenkin katsoa ettei lähde minkään "porukan" kyytiin..
Joensuun taksit SIKA KALLIITA ja perseestä muutenkin. Mm. yhteisestä sopimuksesta eivät laita pyöräkoukkuja takseihin, palveluasennetta parhaimmillaan :)
Pimeät taksit kunniaan!!- Suosittelen
Niin käytän minäkin , ei koskaan nyrpeitä "virallisia" , valitkoon vain kyytinsä !
- Mani iis not proplem
AINA oikea taksi. Säästelijäät säästäkööt ja boonukset päälle.
- Työtä ja toimeentulo
Oikealla taksilla ajajat tietävät miten tätä yhteiskuntaa pyöritetään, pimeiltä takseilta ei irtoa yhteiskunta vastuuta. Pimeän taksin kuljettajan taustalla onkin monesti yhteiskunta joka maksaa heille lisäksi kaikenlaisia avustuksia ja korvauksia. Nämä avustusrahat on meidän tienattava yhteiskunnalle jostakin. Miksi ei poliisi sos.viranomaiset puutu tähän tilanteeseen
- suzeeennn
Eikös se oo jokaisen oma asia kulkeeko millä? Idiootit :D
Suomi on vapaa maa. - tarkkailu agentti!
Hei sinä valittaja akka/ ukko jolla ei ole varaa maksaa oikeaa taksia, mietippä ensiksi mitä oikealle kuskille jää palkkaa...
vähemmän mitä sinulle somali tukia ja kelantukiaisia nostava!!
ei ne mitään kiskuri hintoja ole! vai tekisitkö itse työsi puoli ilmaiseksi?
menkää töihin!! älkääkö tehkö huonolla palkalla!! - Käräjil
Varokaa ainakin p.li...aisen autoa.
Hullu ja väkivaltainen kuljettaja oli ainskin joskus aikoinaan.- Taksillasuhannut
Ajaako tää P. Li......nen joensuussa vai jossain lähikunnassa?
- arvamikäsukunimi
Lipponen,Lipsanen,Lievonen,Liikanen,Liukkonen,
- pimeetä
Pimeenä maksaa rengeilleen moni laillinenkin taksi.
- Pimeäntaksinvakkari
Itse käyttänyt pimeitä takseja vuosia. Halpa ja ei jonoja! AO taitaa olla kalliin taksin ajaja.
Yber vie teidän "oikeiden" taksien työt palveluasenteella ja hinnalla!
Joudutte kortistoon mököttäjät haha.
En edes avaa tässä yhteistä päätöstänne olla asentamatta pyöräkoukkuja autoihinne palvelu-alan noloimmat! - Anonyymi
Kyllä siinä hommassa saa kuskikin varoa idiootti kuljetettavia,joskus joutunut heittämään penkalle koko porukan kun alkoivat saatana vittuilee ja sikailee.
- Anonyymi
Uikan taksi siinä ei kannata matkustaa
- Anonyymi
Missä on mylydin tori parkki?
- Anonyymi
Mites kieli ja ajotaito?
- Anonyymi
Mie tein ripulikakit pimmeen taksin takapenkille. Oikein kohteliaasti kuski siivoi penkin ajon jälkeen. Tuli syötyä liikaa sultsinoita ja juotua votkaa...paha yhdistelmä mutta pakollinen täällä susrajoil.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522045
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271250Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.901107- 113938
- 35918
- 63875
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31849Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21785Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58769Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711