paljonko mahtaa viedä kyseinen auto dieselinä menovettä kaup/seka/maantie ajossa?entä paljonko mahtaa olla diesel vero?onko muuten millainen auto käytössä(vm 97-00),asiallisia vastauksia kaivattais!
volvo v40
5
839
Vastaukset
- toimii
166 tkm mittarissa eikä mitään ongelmia. Jarrut vaihdettu 150 tkm.
Menovettä menee maantiellä esim. Espoo - Tammisaari noin 4,6 l / 100 km. Muutoin omakohtainen keskikulutus (70% maantie/30%kaupunki) kesäaikaan 5,2 ja talvella n. 5,8.
Veroista kannattaa tiedustella AKE:n kotisivuilla.
Itse olen tyytyväinen tuohon autoon. Kohtuullisen hiljainen ja mukava ajaa. Seuraava autoni on myös V40 HP ja vm04 classic.
Sinuna rasittaisin lompakkoa sen verran, että saisit tuon phase 2 -mallin eli vm -01 tai nuorempi. 1500 teknistä muutosta ja ne tuntuu, usko vain. Ulkonäöllisesti ei juuri eroa, isommat oranssiset äärivalot kuin phase 1:llä.- hartsa
asiallisesta vastauksesta,kuullostaisi ihan asialliselta autolta.
- Ile
Moro! Sä haaveilet V40:stä. Mulla ois myynnissä 2000 mallin dti. ajettu 167tkm. Varusteita löytyy paljon mm.sähköinen kattoluukku. Hinta ois 15800 euroa!
- hartsa
kyllähän tuo kiinnostas mutta eihän tuommoista rahasummaa löydy ihan tuolta takataskusta.kuullostas kyllä ihan passeli vehkeeltä jos tuossa on kaikki mitä on ajettu!ookkos minkä takia luopumas autosta?missä päin auto on?onko mitään vikoja?
- Ile
hartsa kirjoitti:
kyllähän tuo kiinnostas mutta eihän tuommoista rahasummaa löydy ihan tuolta takataskusta.kuullostas kyllä ihan passeli vehkeeltä jos tuossa on kaikki mitä on ajettu!ookkos minkä takia luopumas autosta?missä päin auto on?onko mitään vikoja?
soita 050-3472836 niin kerron lisää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3246205Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483676Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1492851"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2262182Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1061760- 671222
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831082Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10958Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11904