Saunalahden Toiminta

Marianni90

Pitkään mietin että kirjottaisinko tän tänne,mut on pakko.

Sain tossa kuukausi sitten aivan törkeen mahtavan tarjouksen Saunalahdelta enkä epäröiny ottaa sitä vastaan.Myyjäkin oli mukava ja oli hyvä fiilis.Tämä fiilis muuttui kun odottelin ja odottelin.Kun lupailivat laittaa sähköpostiin tilausvahvistuksen mitä ei koskaan tullut.Kuukauden päästäkään ei tullut ja mieli on aika neutraali koska tosiaan odotin innolla tätä että saisin mitä tarjottiin (Maksaa 40 e kuussa)

Kännykkään kyllä tuli ilmoitus että tervetuloa Saunalahden Tuplalaajakaistan asiakkaaksi.

Kyllä,mulla on mennyt luottotiedot (ei mitään moraalisaarnaa kiitos) ei ollut oma vika.Tosin ei olisi koskaan pitänyt sinisilmäisyyttäni uskoa siskoa joka tarvitsi rahaa vuokriin ja minä tyhmä otin pikavippejä pikavippien perään koska halusin auttaa.Tyhmyydestä sakotetaan.Lopuksi sitten selvisi että sisko ei koskaan aio maksaa mulle takaisin,ei pennin penniä.Kun mieluummin tuhlaa rahansa (vaikka käy töissä ja ei ole työtön kuten minä.Ei sillä ettenkö hakisi niitä,mutta niitä ei yksinkertaisesti ole) Eli.Siskoni tuhlasi rahansa mieluummin baareihin ja matkusteluun eikä vuokriinsa tai omalle siskolle takaisin maksamisessa

Yritin toki maksaa niitä pikavippejä,mutta yksinkertaisesti en pystynyt.Mulla meni kaikki omat säästöt ja valmistujaisrahat (Ikää mulla nyt 23) jota olin kauan säästänyt pikavippien maksuun,mutta siltikään mikään ei riittänyt vaan luottotiedot meni.

Saunalahdelta tiedetään että maksan aina laskuni ja olen ollut uskollinen asiakas jo vuosia,mutta eipä se tunnu painavan heidän kupissaan yhtään mitään

Reilua olisi heiltä ilmoittaa/soittaa että "Olemme pahoillamme,mutta emme pysty ottamaan teitä tuplalaajajkaistan asiakkaaksi sillä meitä huolettaa luottotietonne jotka olet menettänyt.Emme ole varmoja oletteko kykenevä suorittamaan maksuja"

Onko se niin vaikeaa?Se pieni ilmoitus?En tiedä,mutta mulla on mennyt luotto Saunalahteen ja vaihdan aivan varmasti kohta firmaa.

Ja Saunalahdelle haluaisin vielä sanoa,me kaikki ollaan ihmisiä ja jokainen tekee virheitä,mutta asian myöntäminen/rehellisyys eikä puhumattomuus/asian unohtaminen ole kiva juttu.Pikkaisen parannusta.

5

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erehdysjosjo

saunalahti on ihan paska pulju muutenkin.Ite kuolisin mieluummin ennen kun ryhtysin niiden asiakkaks.Soneral on paras palvelu

• Vertailkaa

Paras on ottaa pelkkä dna. Sillä selviää ei kuukausimaksuja, halpa, hoituu netti ja puhelut. Kaikki ylimääräiset kuukausimaksut voi säästää lisäsaldon ostamiseen.

Joten miksi makssa turhisa palveluista ja koksaan ei saa edes puhelimella yhteyttä asiakspalveluun. Siitäkin kerätään raha pois.

Itselle tuli paljon halvemmakis kuin kuukausiasiakkaana.

En itsekään käyttäisi Elisaa, Saunalahtea tai varsinkaan Soneraa! Ovat kalliita ja ei asiakasystävällisiä.

Jos olet varsinkin menettänyt luottotietosi niin liittymismaksuthan ovat ihan sairaan kalliita! Törkeää ryöstämistä asiakkaalta.

Luottotietojen mentyshän on vaan hetkellistä ja niistä kun pääsee voi todellakin valita mitä ja kenen palveluita käyttää. Luottotietojen menettänyt ei ole rikollinen ja vain joskus pienestä kiinni!

• Tuplalaajakaista....

Ei kannata hankkia Saunalahden tuplalaajakaistaa. Se on ylihinnoiteltu ja sitäpaitsi määräaikainen sopimus. Sitä ei siis voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Jos jätät kuukausieriä maksamatta, liittymä suljetaan ja karhutaan laskuja perinnän kautta.

Muutenkin määräaikaisten sopimusten käyttöä pitää välttää. Nyt alkavat 4g-verkon hinnat halventua, eikä siksikään pidä ottaa määräaikaista. Yleensä ne kestävät 24 kk ajan.
      Saunalahdella on käytössään asiakkaille ip-osoite, jota käyttävät useat henkilöt. Sen huonona puolena on, että kun eräiltä keskustelupalstoilta bannataan joku Saunalahden käyttäjä ja sos sattuu sama osoite sinun kanssasi, niin et voi osallistua sen palstan keskusteluihin. Tämä on aivan surkeeta toimintaa saunalahdelta.

• overwatch

Ei hyvää päivää. Makselet työssäkäyvän henkilön vuokria vaikka olet työtön. Huvinsa kullakin. Turha Saunalahtea on syyttää, mikään taho jonka kanssa käyt luottokauppaa ei myönnä sinulle luottoa. Tämä on normaali käytäntö, ja tulet törmäämään samaan asiaan jokaisen operaattorin kanssa.

• timosoininpersuskarva

Mun kaveri netti ei nyt toimi ja me ei voida kattooo pirateleffoja ja mun pää räjähtää ja sanalahti kuseeeee ja Kakkahaisee äräräräräräägägägäggägäägägä :-(:O:'(:-(:'(:O:'(:-(:-D;-);-):-(:'(:O:O:'(:'(:'(:-(:-(:-(♧★♣♧

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7077
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4203
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2261
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      64
      1991
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      84
      1485
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      203
      1472
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      996
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe