Arpajaisista voitettu 2x gigantin lahjakortti arvo 500€ kpl. myydään nopeasi pois 380€ kpl. Tai vaihdetaan aurinkomatkojen lahjakorttiin.
Nouto Oulusta tai postitus.
Hinta: 380
Yhteystiedot: [email protected]
O: Gigantin lahjakortit
5
202
Vastaukset
- Huijari123?
Olkaahan varovaisia!
Samainen henkilö kaupittelee myös muita lahjakortteja. - millady
Minä treffan kyseisen ihmisen huomenna toisen lahjakortin oston yhteydessä.
Miten voi huijata jos käteiskaupan teen ? - tuuriako1
Hyvä tuuri on kieltämättä ollut, kun on nesteen lahjakortin voittanut ja kaksi gigantin lahjakorttia. Onnea tapaamiseen.
- millady
no joo, tällä naisella oli jos jonkin näköisiä lahjakortteja.
Voittanut senttihuutokaupoista ynnä muista kilpailuista.
Minä ostin käteiskaupalla tuon toisen lahjakortin 300 €
Hain gigantista samsung galaksin :) - woiwatti
oli lahjakortti printattu ja halpaan menin minäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996