Kiitos taas Suomen paskahallitus !
Suomessa aletaan monessa kaupungissa perimään Hoitomaksuja yli 65-vuotiailta vammaisilta, vaikka se on vastoin vammaislakeja.
Vammaisella ei ole oikeuksia tässä maassa jos rahat halutaan vain kuningaskansalaisille, herroille ja eu-maille.
Vammaispalvelua ?
12
172
Vastaukset
- kahveetunnilta
Parraaseen työaikaan täällä veisataan hörppää se kahvi lärviin ja töihin sieltä!!!
- Kaikenlaista on
Ei normikansalaisellakaan (töissä käyvä, ei saa mitään tulonsiirtoja;lapsilisät, työttömyyskorvaus, kelan lääkekorvaukset, ilmainen uimalippu, alennukset busseihin, juniin, opintotuki, asumistuki, toimeentulotuki jne. jne. mitä kaikkea sitä on, miltään luukulta) ole mitään oikeuksia tässä maassa. Veroja palkasta nyhdetään aina vaan enemmän. Nyt mitä ilmeisemmin aletaan viemään suurempia eläkemaksuja eläkkeestä jota koskaan itse ei tule saamaan. Kysessä se että rahoitetaan nykyiset nuorena eläkkeelle päässeiden eläkkeet joista osa todellisia ökyeläkkeitä.
Eli kyllä valittamista tässä maassa rittää. Se vaan on tosiasia että raha ei kasva puussa. Kohta keskivertokansalaisen, bruttopalkka noin 1800 - 3000 e ei kannata lähteä töihin. Mitään tulonsiirtoja et saa mutta kaikesta maksat. - oletko ajatellut
Olisikohan ollut parempi kun sota olisi hävitty ja väke kyyditetty Siperiaan niin kuin Virossa tapahtui. Mahtaisi nämä meidän olot sen jälkeen tuntua tosi hyviltä
- fuusio-erkki
Puhuvat fuusiosta toverit!!
No, historia näyttää olinko oikeassa, nykymenosta ?
Kaikenlaista on
Puhut asiaa, näin se vaan menee ja meno pahentuu.
Mutta kansa pui nyrkkiä taskussa, eikä uskalla puhua .
Katsotaan jos eletään vielä 20-vutta niin hyvin on pilattu tämä maa.- itkuvirret.fi
Mene jo perhana töihin siitä ikiveisaaja!!!
- Eki!
Artohan on mulla töissä! onko jollakin kotona nou hätä?
- SAlmi:
Tuommoset puristetaa purkkiin. Päineen ja töineen. Ja suku veeisaa.
- niitä miehiä.
Ai niin ,te taas lähdette "yötöihin"
- EKI !
JES!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482