Kiitos taas Suomen paskahallitus !
Suomessa aletaan monessa kaupungissa perimään Hoitomaksuja yli 65-vuotiailta vammaisilta, vaikka se on vastoin vammaislakeja.
Vammaisella ei ole oikeuksia tässä maassa jos rahat halutaan vain kuningaskansalaisille, herroille ja eu-maille.
Vammaispalvelua ?
12
172
Vastaukset
- kahveetunnilta
Parraaseen työaikaan täällä veisataan hörppää se kahvi lärviin ja töihin sieltä!!!
- Kaikenlaista on
Ei normikansalaisellakaan (töissä käyvä, ei saa mitään tulonsiirtoja;lapsilisät, työttömyyskorvaus, kelan lääkekorvaukset, ilmainen uimalippu, alennukset busseihin, juniin, opintotuki, asumistuki, toimeentulotuki jne. jne. mitä kaikkea sitä on, miltään luukulta) ole mitään oikeuksia tässä maassa. Veroja palkasta nyhdetään aina vaan enemmän. Nyt mitä ilmeisemmin aletaan viemään suurempia eläkemaksuja eläkkeestä jota koskaan itse ei tule saamaan. Kysessä se että rahoitetaan nykyiset nuorena eläkkeelle päässeiden eläkkeet joista osa todellisia ökyeläkkeitä.
Eli kyllä valittamista tässä maassa rittää. Se vaan on tosiasia että raha ei kasva puussa. Kohta keskivertokansalaisen, bruttopalkka noin 1800 - 3000 e ei kannata lähteä töihin. Mitään tulonsiirtoja et saa mutta kaikesta maksat. - oletko ajatellut
Olisikohan ollut parempi kun sota olisi hävitty ja väke kyyditetty Siperiaan niin kuin Virossa tapahtui. Mahtaisi nämä meidän olot sen jälkeen tuntua tosi hyviltä
- fuusio-erkki
Puhuvat fuusiosta toverit!!
No, historia näyttää olinko oikeassa, nykymenosta ?
Kaikenlaista on
Puhut asiaa, näin se vaan menee ja meno pahentuu.
Mutta kansa pui nyrkkiä taskussa, eikä uskalla puhua .
Katsotaan jos eletään vielä 20-vutta niin hyvin on pilattu tämä maa.- itkuvirret.fi
Mene jo perhana töihin siitä ikiveisaaja!!!
- Eki!
Artohan on mulla töissä! onko jollakin kotona nou hätä?
- SAlmi:
Tuommoset puristetaa purkkiin. Päineen ja töineen. Ja suku veeisaa.
- niitä miehiä.
Ai niin ,te taas lähdette "yötöihin"
- EKI !
JES!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504