Viime grillikaudenavajaisiin ostin ihka uuven pallogrillin Lötjösen rautakaupan tarjouskorista.
Siinä sitten pihamualla käristelin syksyllä hirvenä ammutun lehmän T-Bones-pihviä, kun huomasin lähipetäjässä kurreperkaleen toljottavan ivallisesti käpy suussä meikäläistä.
Tunsin, kuinka koirani,
tuo uljas sekarotuinen,
kennelnimeltään Mao-Tseh-Tseh-Tung ,
(50%ajokoiraa 60%kiinanpalatsikoiraa DNA-testien mukaan),
katsoi odottavasti minua.
Eihän se nimittäin vetele, että orkku pirulainen nakottaa minun puussa heilutellen samalla hännällään kansainvälisiä käsimerkkejä ja esittellöö torahampaitaan kaiken kansan nähen minulle, laumanjohtajalle.
Niinpä ryntäsin heti kylämme 23-vuotiaan Mannerheimrastin ritarin luo, joka neuvoi minulle pikasesti kasapanoksen käytön hyökkäystilanteessa sekä juoksuhaudan vyörytyksen.
Eikun takasin kotipihalle, kasapanos kiinni petäjään ja lanka palamaan. Kohta jysähti, orava perkale loikkas meleko pikasesti viereiseen kuuseen. Siinä kahtelin kuurona, kuinka petäjä kaatu kun baabelin torni Sodomman yössä kohti talon kurkihirttä,
valu sitten lapetta pitkin vieden mukanaan savupiipun sekä kaikki kattotillet yhtä lukuunottamatta ja rysähti pallokrillin piälle.
Siinä kyllä T-bones-pihvit ois varmasti tirskahtanu, jos oisin kuullu jottain.
Kevätillan idyllissä petäjä savus pihalla ja naapuri heiluttel nauraen V-merkkiä sormillaan aidan takana.
Eikä minun ies tarvinnu kahtoo Mao-Tseh-Tseh-Tungia, sillä tunsin olevani taas laumani johtaja.
Häirikkö-orava
savotex...
0
280
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1867781Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1425325Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1244237Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y682847- 2822469
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1452380Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi102284Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5772186Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.42169Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont822147