Äitiysvaatteet

annika2

Mistä nettikaupasta löytyisi 20-vuotiaalle nuorekkaita ja edullisia äitiysvaatteita?

21

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      H&M?

    • mamma30+3

      uskoisin että sulla on naamakirja (?) niin kirjoitappas sinne hakuun äitiysvaate niin avot sulle avautuu melkoinen lista naamiksen äitiysvaate (sekä imetys) kirppis :D
      tai siis jos kykenet siihen että ostat käytettyjä vaatteita niin suosittelen niitä. äitiysvaatteitahan ei käytetä "loppuun" eli todella hyvä kuntoisia ja edullisia vaatteita löytyy.
      tässä muuan esimerkki

      https://www.facebook.com/groups/171452749605364/

      https://www.facebook.com/groups/245166092182978/

    • Grippi

      Täällä ihan sama ongelma. Hennesinkin äippävaatteeista 34 koko tehty laardeille. Olettavatko, että kaikki naiset paisuu raskaana myös muualta kuin mahasta. :D Tuumailtuani päätin pitää omia vaatteitani ja ostaa lisäksi pitkiä toppeja ja jtn löysiä mekkoja kesäksi. Lisäksi äitiysvaatteet täällä Suomessa on todellakin tehty "mammaihmisille", kunhan on vain mahdollisimman mukavaa - mitä väliä miltä näyttää. :D Joku haukkuu varmaan itsekääksi ajatella omaa ulkonäköä nyt vain bla bla..

      • dfhehgeth

        Ei muuten mitään, mutta miten kehtaat pitää 34 kokoa lihavana? Mitähän ajattelet normaalikokoisista 36/38 kokoisista ihmisistä.. Ja sinä oot lapsen saamassa. Jotenki lapsellista vaan..


    • itse rv 34

      Ei kannata niitä mammavaatteita hankkia. Pärjäät hyvin, jos ostat pidempiä aluspaitoja, bellybelt-vyön (saa ainakin tilattua nettikaupasta lastenturva.fi) ja muutaman edullisen neuletakin, jotka voit polttaa raskauden jälkeen (paidat venyy).

      Äitiysvaatteet on niin hiton rumia, olen itse pärjännyt loistavasti sen vyön kanssa (voi siis käyttää omiin housuihin) sekä olen ostanut muutaman mekon h&m:stä ihan normaalipuolelta joita käytän sukkahousujen kanssa. H&M:stä voi kyllä joskus mammapuolelta löytyä alennuksessa jotain t-paitoja, niitä voi ostaa kun ei niillä pitkä käyttöikä ole.

      Ja tosiaan mitä Grippi tuossa ylhäällä sanoo, mammojen mielestä pitää olla mahdollisimman mukavaa tyylin kustannuksella. Muualta ei tosiaan kuulu paisua kuin mahasta, omia housuja voi sen vyön kanssa siis käyttää oikein hyvin.

      • kaikkikukat

        Pari faktaa:
        - on äitejä, hoikkia sekä pyyleviä, joilla turvotus valtaa mahan jo eka kolmanneksella niin että tavishousut polttelee. jopa pikkuhousun sauma voi painaa. arkoja mahoja on. yksilöllistä
        - vararavintoa KUULUU kertyä raskauden edetessä reisiin ja peppuun jotta imetys onnistuu. tääkin on yksilöllistä


    • mamma 22v

      itse oon ostanu facebookin äitiysvaate ryhmistä ja huuto.netistä kaikki äitiysvaatteet.. ja todella hyväkuntoisia on ja halvalla lähtee. uutena saa äitiysvaatteista maksaa 40 e yksistä farkuista ja sain huuto.netistä vaatepaketin 20.. suosittelen! äitiysvaatteita käytetään vain sen raskauden ajan ja mulla on käyny sillee et oon joutunu ostaa isompia vaatteita aina ku kolmannes on vaihtunut :D en tarkoita että sulle kävis, mut kannattaa käytettynä ostaa..

    • kica1

      bebes.fi

    • 8+9

      Ellokselta löytyy myös.

    • Itse olen..

      ostanut parit äitiyshousut H&M:ltä, mutta niillä on ollut aika vähän käyttöä. Enimmäiseen olen raskauksien aikana pitänyt tavallisia housuja, joissa on joustava vyötärö ja tavallisia pitkänmallisia paitoja. Kaikkia olen pitänyt myös raskauksien jälkeen, ei ole mennyt miksikään.

    • kirpparille vaan

      Ei ainakaan kaupoista eikä HM:ltä. Muutamat housut ostin ite ja lainaksi oon saanu äippävaatteita. HM:n topit/ paidat ja housut on ihan kauheita, housut ohkasia lerppanoita ja kuluvat kamalan näkösiks pesuissa. Voi vaan haaveilla normivaatteista ja niiden ostelusta haikein mielin.... Vihaan nuita kamppeita niin paljo, että kyllästyttää pitää nuita vaatteita.

    • onerva1

      Koitapa Midwifesboutique tai Lapsenpäästäjän puoti hakusanoilla.
      Ihan oikea kauppakin on Helsingissä Liisankatu kuudessa.
      Ihana plvelu ja upea valikoima!

    • L.K.

      Kauppias itse vinkkaa: www.tiiperotaapero.fi
      Nettikauppa, jossa edullisia ja nuorekkaita äitiysvaatteita niiden kalliimpien lisäksi.

    • kgcc

      Itse ostan facekirpparilta ne mitä tarvitsen ja käytän pitkiä perustoppeja, senttiäkään en uusista maksa kun on ihan hullun hintasia ja tosian ihan mammakolttuja, mekotkin sellasia tasapaksuja, itsellä tosiaan pelkkä maha kasvanut enkä muuten yhtään leventynyt niin en nyt laita sellasia vaatteita joissa näytän joltain vanhalta mummulta :D

      • 9kk

        www.9kk.fi on muodikkaita ja edullisia äitiysvaatteita ja imetysvaatteita ilman toimituskuluja.


    • www.mammavaatteet.fi

      www.mammavaatteet.fi -verkkokaupasta löytyy laaja valikoima edullisia ja muodikkaita äitiys- ja imetysvaatteita, myös koossa XXL ja XXXL. Äitiys- ja imetysvaatteet ovat myynnissä sekä verkkokaupassa että liikkeen varastomyymälässä Seinäjoella.

    • Tyytyväinen

      www.9kk.fi :stä ostan koska toimituskulut ilmaiset ja vaatteet kauniita. Edullisitakin vaatteista tulee kalliita jos päälle lyödään postimaksut.

    • chinos45678

      Bebes-liikkeessä Helsingissä Kampin kauppakeskuksessa on isot valikoimat kanssa. Ja hyvä palvelu.

    • fkjweofij

      Olen ostanut nuorekkaita ja hyvän näköisiä äitiysvaatteita Espritiltä, H&M:stä ja Zalandolta. Tarkoitan nettikauppoja.

    • www.9kk.fi
    • Tinaliini

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe