Huomenna hautajaiset
PK3
92
1996
Vastaukset
- persuako?
niihä sä toivot
buahahahhaaaa - oon oottanu tätä
Jes
- Pimpampam
X z x PK3 lepää rauhassa
- Viikon vitsi
Mitä paperimies sanoi James Bondille? Lisää. Saunalisää.
- Uusi aika
Jo on aikakin.
- paperinkerääjä
PK3 puretaan ja siirretään Kiinaan?
- Paperintekijä 2014
Ei tainnut ne märät fantasiat vieläkään toteutua, että Varkaudesta paperiteollisuus olisi ajettu alas kokonaan mutta vielähän tässä kerkeää tuon säästöprojektin päällekin tulla vaikka mitä ilmoituksia.
Suomeksihan tuo säästöprojekti vain tarkoittaa vain sitä, että turhat "paperin pyörittäjät" toimistoista siivotaan pois ja loputkin hommat ulkoistetaan. - Kuoleva kylä
Paperintekijä 2014 kirjoitti:
Ei tainnut ne märät fantasiat vieläkään toteutua, että Varkaudesta paperiteollisuus olisi ajettu alas kokonaan mutta vielähän tässä kerkeää tuon säästöprojektin päällekin tulla vaikka mitä ilmoituksia.
Suomeksihan tuo säästöprojekti vain tarkoittaa vain sitä, että turhat "paperin pyörittäjät" toimistoista siivotaan pois ja loputkin hommat ulkoistetaan.Taitaa aika monta turhaa "paperin pyörittäjää" olla sitten firmassa, jos meinataan tällä saada 200 miljoonan euron vuotuiset säästöt. ;)
- Tsuhnu Hapari
Kuoleva kylä kirjoitti:
Taitaa aika monta turhaa "paperin pyörittäjää" olla sitten firmassa, jos meinataan tällä saada 200 miljoonan euron vuotuiset säästöt. ;)
Jeps, eiköhän tuolta ole otettu ns. löysät pois jo muutamaankin otteeseen. Ei hyvältä näytä jatkot. mutta eipä tämä tule enää kenellekään yllätyksenä. Auringonlaskun ala.
- Seuraava askel
Kuoleva kylä kirjoitti:
Taitaa aika monta turhaa "paperin pyörittäjää" olla sitten firmassa, jos meinataan tällä saada 200 miljoonan euron vuotuiset säästöt. ;)
200 miljoonan euron säästöt kohdistuvat kaikkiin liiketoiminta-alueisiin ja myös konsernitoimintoihin... muutaman koneen alasajolla tuommosta summaa ei säästetä, kyllä tuossa urakassa on rassattava rakenteita rajusti. Ja ulkoistuksia tulee lisää, kuten kaikilla muillakin teollisuuden toimialoilla on tapahtunut. Jäämme jännityksellä odottamaan seuraavaa siirtoa....
- Sanon vaan
Paperintekijä 2014 kirjoitti:
Ei tainnut ne märät fantasiat vieläkään toteutua, että Varkaudesta paperiteollisuus olisi ajettu alas kokonaan mutta vielähän tässä kerkeää tuon säästöprojektin päällekin tulla vaikka mitä ilmoituksia.
Suomeksihan tuo säästöprojekti vain tarkoittaa vain sitä, että turhat "paperin pyörittäjät" toimistoista siivotaan pois ja loputkin hommat ulkoistetaan.Saattaapi ulottua siivous toimistojen ulkopuolellekin, sano.
- unieitotta
Seuraava askel kirjoitti:
200 miljoonan euron säästöt kohdistuvat kaikkiin liiketoiminta-alueisiin ja myös konsernitoimintoihin... muutaman koneen alasajolla tuommosta summaa ei säästetä, kyllä tuossa urakassa on rassattava rakenteita rajusti. Ja ulkoistuksia tulee lisää, kuten kaikilla muillakin teollisuuden toimialoilla on tapahtunut. Jäämme jännityksellä odottamaan seuraavaa siirtoa....
http://yle.fi/uutiset/stora_enso_saastaa_200_miljoonaa_hallinnosta_-_tehtaita_ei_olla_sulkemassa/6591811
Persujen märkäuni EI toteudu vieläkään ! - Ajatusten Osmajoki
unieitotta kirjoitti:
http://yle.fi/uutiset/stora_enso_saastaa_200_miljoonaa_hallinnosta_-_tehtaita_ei_olla_sulkemassa/6591811
Persujen märkäuni EI toteudu vieläkään !Täytyy olla kyllä kaikkien yltiöpositiivien äiti ja isä, jos uskoo, että tämän päivän uutisissa oli mitään hyvää Varkauden kannalta.
- Häpeän persuja
Ajatusten Osmajoki kirjoitti:
Täytyy olla kyllä kaikkien yltiöpositiivien äiti ja isä, jos uskoo, että tämän päivän uutisissa oli mitään hyvää Varkauden kannalta.
Sinulle PerSu. Ajatusten Osmajoki. Veljesi Paavillinen Soini nauttii myös näistä märkäunista. Teillehän ei tavallinen ihminen merkitse mitään. Te saatte syöksyt jo vähäisistäkin ikävistä uutisista.
- Paperintekijä2015
Ajatusten Osmajoki kirjoitti:
Täytyy olla kyllä kaikkien yltiöpositiivien äiti ja isä, jos uskoo, että tämän päivän uutisissa oli mitään hyvää Varkauden kannalta.
No jos odotti tehtaiden lopullista sulkemispäätöstä tms. niin totta helvetissä oli hyvät uutiset. Varkaus tulee pääsemään suhteessa muihin tehtaisiin todella vähällä koska nuo "putsaukset" on jo pääosin tehty päinvastoin kuin muualla tämä ei tietysti lämmitä ketään joka saa kenkää mutta ei siellä enää ole monia kymmeniä irtosanottavia vaikka millä seulalla mentäisiin jos nuo nykyprosessit meinataan käynnissäpitää.
- Ajatusten Osmajoki
Häpeän persuja kirjoitti:
Sinulle PerSu. Ajatusten Osmajoki. Veljesi Paavillinen Soini nauttii myös näistä märkäunista. Teillehän ei tavallinen ihminen merkitse mitään. Te saatte syöksyt jo vähäisistäkin ikävistä uutisista.
Hehe, vai Persuksi nyt nimitellään.
Realismi ja tosiasioiden toteaminen on tässä kurjistuvassa maailmassa ikävää, mutta aina se haavemaailmassa elämisen ja itselleen valehtelun voittaa.
Tänään tuli kolmet isot paperiteollisuuden ahdinkoon liittyvät säästö- ja yt-ilmoitukset Storalta, Metsolta ja Kemiralta eikä paperin kulutuksen laskun käännettä ole nähtävissä, päinvastoin. Tämä todettiin mm. Karvisen suusta hyvin selkeästi. - Ajatusten Osmajoki
Paperintekijä2015 kirjoitti:
No jos odotti tehtaiden lopullista sulkemispäätöstä tms. niin totta helvetissä oli hyvät uutiset. Varkaus tulee pääsemään suhteessa muihin tehtaisiin todella vähällä koska nuo "putsaukset" on jo pääosin tehty päinvastoin kuin muualla tämä ei tietysti lämmitä ketään joka saa kenkää mutta ei siellä enää ole monia kymmeniä irtosanottavia vaikka millä seulalla mentäisiin jos nuo nykyprosessit meinataan käynnissäpitää.
Ja se että Varkaudessa ei ole enää mitään säästettävää on sitten hyvä uutinen? Jokainen voi varmaan päätellä miten käy seuraavalla "putsaus-kierroksella"
Stora on ollut säästämässä jo usean vuoden ajan. Ei siellä muuallakaan juuri "ilmaa" enää ole tai sitten yhtiön johto on ollut kaikki nämä säästövuodet aivan hakoteilla. Tappiota tulee edelleen.
Pakon sanelemaa toimintaa tämä on laskevilla paperimarkkinoilla, eikä laskun loppu ole tosiaan näköpiirissä, kuten monesta suusta on tänäänkin eri yhtiöiden toimesta toitotettu. - Paperintekijä2015
Ajatusten Osmajoki kirjoitti:
Ja se että Varkaudessa ei ole enää mitään säästettävää on sitten hyvä uutinen? Jokainen voi varmaan päätellä miten käy seuraavalla "putsaus-kierroksella"
Stora on ollut säästämässä jo usean vuoden ajan. Ei siellä muuallakaan juuri "ilmaa" enää ole tai sitten yhtiön johto on ollut kaikki nämä säästövuodet aivan hakoteilla. Tappiota tulee edelleen.
Pakon sanelemaa toimintaa tämä on laskevilla paperimarkkinoilla, eikä laskun loppu ole tosiaan näköpiirissä, kuten monesta suusta on tänäänkin eri yhtiöiden toimesta toitotettu.Tietysti jos on tottunut siihen "hyvään" aikaan jolloin paperifirmat kylpi rahassa eikä millään muutenkaan ollut mitään väliä ja paperinpyörittäjiä tms. palkattiin kilpaa niin nykymeno voi tuntua vähän kohtuuttomalta. Nyt käydään taistelua siitä, ketkä jää viimeiseksi tekemään paprua, eli kilpaillaan kuka pystyy tehostamaan toimintansa parhaiten. Kaikki loppuu aikanaan mutta aina parempi mitä myöhemmin...
- Paperintekijä2015
Ajatusten Osmajoki kirjoitti:
Ja se että Varkaudessa ei ole enää mitään säästettävää on sitten hyvä uutinen? Jokainen voi varmaan päätellä miten käy seuraavalla "putsaus-kierroksella"
Stora on ollut säästämässä jo usean vuoden ajan. Ei siellä muuallakaan juuri "ilmaa" enää ole tai sitten yhtiön johto on ollut kaikki nämä säästövuodet aivan hakoteilla. Tappiota tulee edelleen.
Pakon sanelemaa toimintaa tämä on laskevilla paperimarkkinoilla, eikä laskun loppu ole tosiaan näköpiirissä, kuten monesta suusta on tänäänkin eri yhtiöiden toimesta toitotettu.Kuka sanoi, että ei ole säästettävää? Henkilöstöä ei lukumäärällisesti voida enää paljoa vähentää mutta muuten voidaan säästää. Tapoja en tässä ala erittelemään mutta ei tuollainen integraatti ole kaikilta kustannuksiltaan mitenkään staattinen. Jokainen voi ottaa itse selvää tavoista.
- Kyllä nyt
Paperintekijä2015 kirjoitti:
Tietysti jos on tottunut siihen "hyvään" aikaan jolloin paperifirmat kylpi rahassa eikä millään muutenkaan ollut mitään väliä ja paperinpyörittäjiä tms. palkattiin kilpaa niin nykymeno voi tuntua vähän kohtuuttomalta. Nyt käydään taistelua siitä, ketkä jää viimeiseksi tekemään paprua, eli kilpaillaan kuka pystyy tehostamaan toimintansa parhaiten. Kaikki loppuu aikanaan mutta aina parempi mitä myöhemmin...
pyllyn lipominen kannattaa,on se mukava katsoa kuka tipahtaa viimeiseksi.
- Ruskolivontaa
Kyllä nyt kirjoitti:
pyllyn lipominen kannattaa,on se mukava katsoa kuka tipahtaa viimeiseksi.
Pyllyn lipojat ärsyttää työyhteisöissä... hyi olkoon. Toisaalta semmoset mielistelijät säälittää, kun raukat ovat yleensä huonolla itsetunnolla varustettuja.
- hyv1
Kun lämpöä on 120 celsiusastetta, on sauna Chuck Norrisin mielestä valmis - lämmitettäväksi.
- oscar4
Onko Chuckilla saunavihtoja?
- buahaabuahaabuhahaaa
Chuck Norris tietää mitä tekee.
Laittaa pyörivän takin maailmanpyörään. - LAKKO
KUN EI KARVINEN USKALLA SULKEA KONEITA ON LAKKO PAIKALLAAN. LISÄÄ LIKSAA!
- Kuoleva kylä
Ilo se on tietysti lyhytaikainen ilokin...
http://paperikone.blogspot.fi/2013/04/stora-enso-aloittaa-uuden.html?m=1 - Harmaus jatkuu
Kuoleva kylä kirjoitti:
Ilo se on tietysti lyhytaikainen ilokin...
http://paperikone.blogspot.fi/2013/04/stora-enso-aloittaa-uuden.html?m=1Saikohan Varkauden paperitehdas taas vuoden lisäaikaa ennen lopullista kuoliniskua? Harmaalle näyttää Varkauden kaupugin tulevaisuus. Veikkauksia, milloin kaupungitalolla alkaa YTt...
- Jussi Vaaan
Karvinen sanoi Stora-Enso aloittaa säästökuurin mitä se sitten tarkoitaakin. Luultavasti ei hyvää paperikoneille. Samoin joku dosentti jota uutisissa haastateltiin sanoi että Aivan varmasti lähitulevaisuudessa suljetaan lisää paperikoneita suomessa. Nimen omaan Enso sulkee mitä tämä lupaakaan Varkaudelle? Karvinen kommentoi lehdissä hänen eroaan vaativille "Tämä poika eikun porskuttaa" niin kauan kun hänellä on Enson hallituksen luottamus. Selainen poika se on se Karvinen joka sulkee Varkauden tehtaan joskus....
- 200 miljooonaaa
Mahdoton summa on 200 miljoonaa säästää. Karvisen pitää löytää todellinen sentinveeenyttäjä joukkoihinsa, jotta moinen onnistuu. Oliskohan Suomen edun mukaista, jos säästöt kohdistuisvat enemmälti Stora-osuuteen? Saapas nähdä, missä tulee potkuja persauksiin.
- Tulkitsija
Ei ole mahdotonta, että tämän kesän jälkeen syksyn koittaessa ilmoitetaan Varkauden paperitehtaan sulkemisesta. Rivien välistä voi jotain tulkita jos osaa tulkita...
- Paperikone Kolme
"Sulkemiset kohdistunevat kannattamattomiin ja elinkaaren loppupäässä oleviin tuotantolaitoksiin. Todennäköisiä säästöjen kohteiksi joutuvia tuotantolaitoksia ovat Suomessa Anjalan paperitehdas, Varkauden paperitehdas sekä Veitsiluodon ykköskone."
http://paperikone.blogspot.fi/2013/04/stora-enso-aloittaa-uuden.html?m=1 - PK3 forever
http://www.youtube.com/watch?v=Y0e8KTnb7t4
Annan toisten mä talletella suuret setelit...- Kolmos linja
http://www.youtube.com/watch?v=OgoT9yQKBNM
Uusi vitosen seteli otetaan käyttöön 2.5.2013.
- hienopaperi falls
http://globenewswire.com/news-release/2013/04/29/542481/0/fi/Juha-Vanhainen-nimitetty-johtamaan-Stora-Enson-200-miljoonan-euron-säästöohjelmaa.html -> "Ei riitä että kykenemme jälleen saavuttamaan suunnitellun 200 miljoonan euron säästöohjelman kovat tavoitteet. Meidän on samalla kyettävä uudistamaan toimintojamme sopeutuaksemme tulevaisuuden tarpeisiin."
- Hyvin menee
Varkauden tehdas tekee huipputulosta ja hienopaperia menee kaupaksi. Parhaillaan ryyppään sen kunniaksi. Mikäs tässä on ollessa, on uusi auto, vene ja mökki järven rannassa.
- Ajatusten Osmajoki
Valitettavasti Stora Enso ei vain tee huipputulosta.
Ongelmahan tässä on lähinnä siinä, että tehtaan kapasiteetti siirretään muualle modernimpaan, mutta "vajaalla" toimivaan yksikköön, joka tekee tulosta siirron jälkeen vielä enemmän.
Näin Stora on toiminut viime vuodet ja joutuu toimimaan laskevilla paperimarkkinoilla jatkossakin vielä monta vuotta. - kumihuuli tehomaa
Ajatusten Osmajoki kirjoitti:
Valitettavasti Stora Enso ei vain tee huipputulosta.
Ongelmahan tässä on lähinnä siinä, että tehtaan kapasiteetti siirretään muualle modernimpaan, mutta "vajaalla" toimivaan yksikköön, joka tekee tulosta siirron jälkeen vielä enemmän.
Näin Stora on toiminut viime vuodet ja joutuu toimimaan laskevilla paperimarkkinoilla jatkossakin vielä monta vuotta.nostaa hirveätä palkkaa napalangon hopian kanssa
- paper or not paper
Vaikka sitä Jouko Karvista arvostellaan ja parjataan tuon tuosta, mies tekee juuri kuten pitääkin. Paperinvalmistus Suomessa ja Varkaudessa on ollut 70-luvulla ja 80-luvulla, vielä 90-luvullakin aivan eri asia kuin nyt 2000-luvulla, varsinkin 2010-luvulle tultuamme. Maailma yksinkertaisesti on muuttunut.
Karvinen on ainoastaan "juoksupoika", toimitusjohtaja tekee juuri kuten hallitus sanoo, kun säästöjä on saatava, tuotantoa on vähennettävä. Suomi on syrjässä, syrjässä on myös Ruotsi. Varkauden pienen pieni paperitehdas, mitä onkaan jäljellä, on vain "pisara meressä", ei paljon Stora Enson kokonaistulokseen vaikuta. Osakkeenomistajat toimivat omalla tavallaan, markkinavoimat toimivat kuten toimivat, pörssikurssit elävät maailman mukana. On selvää ettei Varkauden paperitehdas enää pitkään toimi, PK3 on se viimeinen paperikone, jonka Stora Enson johto on päättänyt antaa pyöriä vielä hetken aikaa. Paperin kysyntä vähenee tänä vuonna entisestään, se on jo ääneen todettu.
Mutta niin kauan kuin paperitehdas on Varkaudessa olemassa ja se työllistää "nelisensataa työntekijää" (L. Konttisen WL-kirjoituksen 30.4.2013 mukaan), paperia valmistetaan ja työntekijät tekevät töitä kuten ennenkin, loppuun asti. Sitten kun päätös lakkautuksesta tulee, se on sen ajan murhe.
On moni sanonut, että Karvinen on saneerausmies. Sitä hän juuri onkin, on tehnyt samaa saneeraustyötä muualla jo ennen Stora Enson toimitusjohtajaksi alkamistaan. Jatkaa edelleen ns. saneeraamista, niin kauan että Stora Enso on kannattava yritys. Näin on tehty esim. Finnairissa jo useamman vuoden ajan, myös maailman muuttumisen johdosta.- Mietitääs hiukan
Maailma on muuttunut ja muuttuu edelleen. No mikä maailmaa muuttaa? Vastaus on: me kuluttajat maailmaa muutamme valinnoillamme ja ostoskäyttäytymisellämme. Siis kuluttajat, sinä ja minä, me kaikki. Paperi on kulutushyödyke siinä missä joku muukin teollisuustuote.
Ollaanko jo myöhäjunassa kehittämässä uusia, innovatiivisia tuotteita puusta ja puukuiduista valmistettaviksi...?
- Better Bodies
Ei menestynyt eräs "puupalkki" tehdas pohjoisessa Suomessa. Jotain pitäisi keksiä Varkauden paperitehtaan tilalle, tyhjiä tehdashalleja on pian enemmän mitä tänä päivänä, Varkaudessakin.
- Vinks Vonks
Telat on pahasti vinossa
- Riksrakspoksi
Ei kait.
- Vaha Junhainen
Varkauden "integraatti" on Stora Enson lakkautuslistalla seuraavana. Ettei ilmoitus sulkemisesta tulisi kesälomien jälkeen, näin moni uumoilee. Säästösuunnitelmat on sovittu ja lukkoon lyöty "kabineteissa", toteutus on parhaillaan käynnissä.
Monta vuosikymmentä on Varkaudessa paperia valmistettu. Kaikki päättyy aikanaan.
- Tietäjä iänikuinen
Ei valmistu paperia enää Varkaudessa vuonna 2014, ovat sen jo päättäneet Stora Enson johdossa. Varkauden paperitehtaan lopullisesta sulkemisesta kerrotaan lähiaikoina.
- tietoo on
Kone on ajettu melkein loppuun...
- auringonlaskun ala
Koko metsä & paperiteollisuus on syöksykierteessä. Sanomalehdet eivät enää myy mainoksia ja lehtiä entiseen tahtiin ja siitäpä se ketju alkaa, ylhäältä alas.
1,
http://yle.fi/uutiset/sanoma_romahti_tappiolle/6615551
2.
http://yle.fi/uutiset/kemira_tehostaa_toimintaansa_-_140_tyontekijaa_uhkaa_potkut_suomessa/6592110
3.
http://www.taloussanomat.fi/porssi/2013/04/23/stora-enso-aloittaa-uuden-kulukuurin/20135877/170
4.
http://www.taloussanomat.fi/porssi/2013/04/23/metso-aloittaa-kulukuurin/20135871/170
5.
http://www.taloussanomat.fi/perusteollisuus/2013/05/08/nyt-karsii-john-deere-97-tyopaikkaa-haviaa-suomessa/20136634/12 - Purkutyöt aloitettu
Ovat aloittaneet purkamaan ylimääräisiä osia koneesta..
- se on menoo nyt..
Työntekijät hakee jo töitä muualta(esim. Imatra). Ne lähtee jotka älyää ja onnettomat jää..
- "Paperin pyörittäjä"
Aikamoista paskaa täällä kirjoitetaan, senhän te osaatte. Eikä teille mitään positiivista voi muutenkaan kertoa tästäkään asiasta. Onhan se tietysti totta, että kun puolet kaupunkinlaisista on aivopesty uskomaan jotakin uhkakuvaa niin turha siinä on enää kenenkään mitään yrittää. Monikohan näistä kirjoittelijoista OIKEASTI tietää jotakin Varkauden tehtaiden tämänhetkisestä tilanteesta (huhuja eikä muitakaan vuosien takaisia toripuheita lasketa).
- Ei muuten ole ***kaa
Käsittääkseni Varkauden tehtaalla on jaettu tänäkin vuonna lopputilejä jo monet:
http://yle.fi/uutiset/stora_enson_saastoohjelma_kirpaisee_myos_varkaudessa/6346456
http://www.proliitto.fi/fi/javascript:void(0);media/uutiset/stora-enso-tyrmistytti-toimihenkilot-200-miljoonan-vahennysvaatimuksilla.html
- Turmiolan Tommi
Totuus sattuu kipeimmin.
- Sisäpiiristä
Tietän asiat.kiellettiin puhumasta. Joten suu pysyy kii.
- Vieläköhän
Sisäpiiristä kirjoitti:
Tietän asiat.kiellettiin puhumasta. Joten suu pysyy kii.
paperipojat saa pankista lainaa mersuihinsa?
- Mälkötti
Vieläköhän kirjoitti:
paperipojat saa pankista lainaa mersuihinsa?
Lainat loppuu,kun loppuu duunit! Karu isku!
- Uusi alku
Mälkötti kirjoitti:
Lainat loppuu,kun loppuu duunit! Karu isku!
Hieno! Sinulla yksi huoli vähemmän. Toivottavasti muutin voivat tuumata samoin.
- pk3.n
Uusi alku kirjoitti:
Hieno! Sinulla yksi huoli vähemmän. Toivottavasti muutin voivat tuumata samoin.
Mitä vittua joku vässytät? Olis oma duunis menossa alta nii pitäsit turpais tukos!
- PASKA PAPERI
pk3.n kirjoitti:
Mitä vittua joku vässytät? Olis oma duunis menossa alta nii pitäsit turpais tukos!
HYVÄ,ETTÄ LOPPUU KOKO PAPERI HOMMA,EI OLE NIIN PALJON NIITÄ PULLISTELIOITA,EIKÄ MERSU MIEHIÄ,KYLLÄHÄN NE AIKANSA JO MEUHASKIN.JÄISVÄT NYT SIT LAKKOON SITTEN.
- Kunnon lakko auttaa
Niin miksei paperimiehille nyt lakko maistu? Luulisi, että juuri nyt vappumarssilta on saatu voima kunnon lakkoon. Ei kun paperikoneet alas ja takamus penkkiin!
- Kudjoi
Nii sitä itsekin ihmettelen, 10-15 vuotta sitten olis nii polleesti lakkoiltu :D nii se ahneus käy lopulta omalla kukkarolla. Vaan kyllähän paperimiehen kaltaisia työn vaativuuteen nähden ylipalkattuja töitä täällä piisaa, eiku....
- Lakkoon lakkoon
Lakkoon laakkoon lakkoon lakkoon!
- Ihmeitten aika
Ilman muuta kannattaa nyt ja pian... solidaarisesti ulosmarssia ja jäädä lakkoon siskojen ja veljien töiden loppumisen takia. Että vois ne uudelleensijoittaa paperikonneelta vaikka sahalle. Tai toimistosta pittuusleikkurille. Lakoillahan työpaikkoja on ennenkin turvattu ja palkkoja nostettu!! Varsinkin paperitehtaissa.
- Hyvin mennöö
Varkauden tehtaalle menee hyvin. Vaihdoin just uuden auton ja lainaa sai pankista niin, että pätkähti.. Se niistä pankki huhuista!
- rahamies
aika huonosti menee jos tarvii auton ostoon lainaan. Köyhä!
- Ajatusten Osmajoki
Eipä auta vaikka Varkauden tehtaalla menisi kuinka "hyvin", kun omistajalla Stora Ensolla ja koko paperiteollisuudella menee huonosti.
Vanhat tehtaat laitetaan pysyvän ylikapasiteetin takia kiinni ja niiltä jäävät hommat siirretään uudempiin ja tehokkaimpiin jäljelle jääviin laitoksiin. - ternoraikku
totoo hyvä mies voitat nii ostat auton ja pollen ja kärrynniii
- Valuuttaa on
rahamies kirjoitti:
aika huonosti menee jos tarvii auton ostoon lainaan. Köyhä!
Juu, totta turiset. Minä ja mieheni ostamme menopelit käteisellä emmekä ole Stora Enson tehtailla duunissa. Että se siitä paperimiehen hyvästä liksasta. Taitaavat paperimiehet ja -naiset joutua tinkimään ansiotasostaan lähikuukausina.... ;-) Ettei vaan jäisi pää vetävän käteen.
- Tilillä +100 000 €->
Varkaus on todella tehokas yksikkö sekä laadukkaat ja parhaat paperimiehet jäljellä.
- Jussi Vaaaaan
IDOOOTTI... Kelle jemmaat rahojasi mummollesiko??? Oot kyllä aika.... Peräkammarin poika .. Loppuisi koko Varkauden yksikko oppisivat hiukan elämää nekin ihmiset jotka aikanaan tuhosivat edellytykset valmistaa paperia suomessa.
- Eriautot
Jussi Vaaaaan kirjoitti:
IDOOOTTI... Kelle jemmaat rahojasi mummollesiko??? Oot kyllä aika.... Peräkammarin poika .. Loppuisi koko Varkauden yksikko oppisivat hiukan elämää nekin ihmiset jotka aikanaan tuhosivat edellytykset valmistaa paperia suomessa.
Moni papermies vaihtant autoa,kun Tokmannin luona valikoima vaihtunut Autoparilla.
- Ei idiootti
Jussi Vaaaaan kirjoitti:
IDOOOTTI... Kelle jemmaat rahojasi mummollesiko??? Oot kyllä aika.... Peräkammarin poika .. Loppuisi koko Varkauden yksikko oppisivat hiukan elämää nekin ihmiset jotka aikanaan tuhosivat edellytykset valmistaa paperia suomessa.
On myös tilin saldon lisäksi sijoituksia esim. asunto-osakkeita.
- Loppuuelvistely
Ei idiootti kirjoitti:
On myös tilin saldon lisäksi sijoituksia esim. asunto-osakkeita.
Paperimiesten puntit tutisee jo. .menee säästöt ja osakkeet,kun kengänkuva takamuksessa ja kaikille ei paikkoja olekaan,Timo vain leikkiä laski.
- PK3-järkimies
Mäkin laitoin rahani wincapitaan. Tuttu paperimies lupasi hyvät voitot. Niitä odotellessa, imekää kateelliset vaikka sitä. Kohta vaihtuu auto.
- ternoraikku
abc ravinurkka sijota hevosii totoo
- kapitalistit
Laittomuuksiin syyllistyneet WinCapitalaiset paperimiehet nauttii huijauksella ansaituista helposta rahasta.... kapitalistivasemmistolaiset lakkooon!
- Päivän vitsi
Paperimies veskissä: Lukee sanoma- ja aikakauslehteä, pyyhkii pehmopaperilla ja toteaa, että onpa hieno(a)paperia
- Akentti
Äläkäää!! PAPERIMIESTEN HERMOT KIREINÄ JO
- Älä ite
Työttömän hermot tässä on kireenä! Mutta tyypillistä paperimiehen asennetta, valittaa siitäkin kun on joutunut tavallisten "kuolevaisten" duunarien tasolle!
- Hermot on
Kyllä paperitehtaalla valitusta riittää kun totuus paperiteollisuuden kurjasta tulevaisuuden näkymästä on vihdoin ja viimein valaistunut aitojen sisällä oleville. Vois vaikka sanua että " I have seen the light" elikkä olen valaistunut!
- näin on käymässä
http://www.soisalonps.net/zz290808.php
Onko tämä peku jonkinlainen poppaukko?? - Hyvä puhe Sampolta
- ei sano mittään
no ei kummonen,tyhjänpäiväinen ympäripyöreä!Kuten kaikki persusten puheet !
Buahhahahahaha - näinköhänlähtee
ei sano mittään kirjoitti:
no ei kummonen,tyhjänpäiväinen ympäripyöreä!Kuten kaikki persusten puheet !
BuahhahahahahaPaperimiestuttava möi auton poies,joten tapahtumassa on jotain..? Ja näky tuo talonsa myyntiäkin pähkäilevän,joten?
- Paniikkia
YT:t tulossa Varkauden tehtailla. Ihan paniikissa koko porukka ja työhakemuksia säntäilee sinne tänne. Se ken on nopea saa töitä muualta...
- Varma tieto
Kiinni menee koko laitos..
- l i l i l i l
miksi haluat Pitää tämän aiheen ylhäällä? Saitko aikasemmin potkut vai etkö aikonaan päässy tehtaalle töihi? Sinun viestejä tässä ketjussa nopeasti laskien yli 30.
- hyvät veliet kusessa
Rajamäki valtuuston kokouksen jälkeen kertoi, että valtuuston kokouksen päätöksestä voi jättää oikaisuvaatimuksen ohjeet löytyvät papereista, mutta harhaanjohtavasti ei maininnut, että valtuuston kokouksen päätöksestä ei voi tehdä oikaisuvaatimusta kunnallislain mukaan vaan ainoastaan kunnallisvalituksen näytteille asetuksesta 30 vrk sisällä.
Valtuuston puheenjohtaja siis puhui muunneltua totuutta asiassa kuten demarit Kreikka vakuuksissakin.- Noloo
Mitäs puoluetta itse edustat? Persuja? Hah hah...
- Häyrilän hinaaja
Varkauden työttömyysprosentti kesällä 2013?
- lisää temppuja.
varmaan sama kuin nykyäänkin, jos ei jopa hieman pienempi. temppu tepsii...
- Jeppe jytää
Urpilaisella ja Suhosella on jotain yhteistä Pinokkion kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437